تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817016818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیرسلیمانی: برای خرید بلیط سینما می روم!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: هنرآنلاین: سپند امیرسلیمانی بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌های خود به ما گفت: این روزها مشغول بازی در سریال" همسایه‌ها" هستم که برای شبکه دو سیما تولید می‌شود. فیلم سینمایی "ثبت با سند برابر است" به کارگردانی بهمن گودرزی را هم آماده اکران دارم که از زمان آن اطلاعی ندارم.
 

رفت‌وآمدم در سینما در حد خرید بلیت است



وی درباره نقش خود در سریال" همسایه‌ها" عنوان کرد: به دلیل تغییر و تحولاتی که در کارگردانی سریال "همسایه‌ها" رخ داد و به دلیل عارضه‌ای که برای آرش معیریان پیش آمد و مهران غفوریان هدایت کار را بر عهده گرفته است، نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد و ادامه راه به چه شکل خواهد بود. ممکن است با تغییر و تحولات پیش‌آمده قصه و روند آن تغییر کند. بنابراین فعلاً درباره این کار نمی‌توانم توضیحی بدهم.

بازیگر سریال "نرگس" درباره دلایل کم‌کاری خود در تلویزیون و سینما بیان کرد: کم‌کاری من نیز مانند سایر دوستانم است و این کم‌کاری در واقع عمومی است، چرا که تعداد کارها نسبت به سال‌های گذشته بسیار کم شده و پیشنهاد‌هایی هم که می‌شود، خیلی چنگی به دل نمی‌زنند. دوست ندارم به هر قیمتی در تلویزیون حضور داشته باشم. به همین جهت به تئاتر روی آوردم چرا که فضای تئاتر را بیشتر دوست دارم.

وی ادامه داد: در حوزه سینما نیز اصولاً پیشنهاد سینمایی همیشه برای من کم بوده است یا تقریباً پیشنهادی نبوده است. من در این حد در سینما رفت‌وآمد دارم که وارد سینما شوم و بلیت بخرم و به تماشای فیلمی بنشینم. اصولاً تلاش کردم فاصله‌ام را حفظ کنم و به همین دلیل هم فاصله خیلی زیاد است و نظری درباره مافیای تشکیل شده ندارم و این دسته‌بندی‌ها را متوجه نمی‌شوم. معتقدم روزی هر کسی دست خداوند است و به این مسائل خیلی توجهی نمی‌کنم.

امیرسلیمانی در ادامه درباره حضور جوانان در عرصه‌های سینمایی و تأثیر آن‌ها گفت: به نظرم فضای کار با حضور جوانان خیلی نسبت به قبل بهتر شده است، ولی احساس می‌کنم این موج جدید باید در همه رشته‌ها وجود داشته باشد، چون صلح‌طلب هستم منفی‌بافی نمی‌کنم و فکر می‌کنم توانایی جوانان بیش از بقیه است. سینمای ما به نیروی تازه‌نفس نیاز دارد و امیدوارم که این اتفاقات روز به روز بهتر و پررنگ‌تر شود.

بازیگر "کلاه پهلوی" با اشاره به اینکه زمان در ماندگاری افراد بسیار تأثیرگذار است، درباره حضور چهره‌های جدید بازیگری اظهار کرد: از نظر من حضور چهره‌های جدید بد نیست و مشکلی با آدم‌های جدیدی که جلوی دوربین می‌آیند ندارم، ولی گذر زمان است که فرد را ماندگار می‌کند و نشان می‌دهد که چه کسی می‌تواند بماند و چه کسی نمی‌تواند.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که تغییر مدیریت تا چه میزان می‌تواند در بهتر شدن فضای تلویزیون تأثیرگذار باشد گفت: مشکل تلویزیون به شدت بودجه است و خیلی نمی‌توان کاری برای آن انجام داد. من فکر می‌کنم تا زمانی که مشکل بودجه وجود داشته باشد با تغییر مدیریت هم اتفاق خاصی نمی‌افتد. امیدوارم همه دست‌به‌دست هم دهند تا مشکل برطرف شود و تلویزیون بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد.




۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن