تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820128202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوداگران مرگ در نارمک در مخفیگاهشان شکار شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سوداگران مرگ در نارمک در مخفیگاهشان شکار شدند
رییس کلانتری 127 نارمک گفت: سوداگران مرگ در منطقه نارمک تهران به توزیع مواد مخدر صنعتی و سنتی می‌کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.


سرهنگ جلینی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از دستگیری چهار توزیع کننده حرفه ای مواد مخدر در محدوده شرق تهران و نارمک خبر داد و گفت: این متهمان با تشکیل باند تهیه و توزیع مواد مخدر باعث ناامنی محله شده بودند که با شکایت شهروندان شناسایی و دستگیر شدند. 


رییس کلانتری 127 نارمک، ضمن اشاره به دستگیری این متهمان طی طرح امنیت محله محور گفت: از این متهمان که طی یک عملیات ضربتی بازداشت شده و از مخفیگاهشان مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شد. 


وی افزود: در راستای تدابیر رییس پلیس پایتخت و همچنین پاسخ به درخواست ها و دغدغه های شهروندان در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، تیم های عملیاتی این کلانتری اقدامات خود را در این خصوص آغاز کرده و طی چند شبانه روز گذشته موفق به شناسایی یک باند چهار نفره توزیع مواد مخدر در محدوده مذکور شدند. 


کلانتر نارمک گفت: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که بنابر مفاد پرونده دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و تیم های عملیاتی شب گذشته برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند. 


سرهنگ جلینی  افزود: با هماهنگی های انجام شده از سوی پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر، مخفیگاه متهمان محاصره شده و در این عملیات چهار خرده فروش مواد مخدر که در پاتوقشان در حال بسته بندی مواد مخدر بودند بازداشت شدند. 


وی تصریح کرد: متهمان پس از بازداشت به کلانتری منتقل شده و پس از تشکیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.





۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن