تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820218902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دری نجف آبادی: ضرورت مساعدت دولت به منظور رونق مجدد صنایع استان مرکزی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دری نجف آبادی: ضرورت مساعدت دولت به منظور رونق مجدد صنایع استان مرکزی
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز دولت باید مساعدت کند تا واحدهای صنعتی استان مرکزی که نیمه فعال هستند مجددا رونق یابند و از ظرفیت های صنعتی این استان به خوبی بهره گیری شود.
به گزارش نامه نیوز، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، شامگاه یکشنبه در جلسه دیدار رئیس جمهور با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان مرکزی در اراک در جریان سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان، اظهار داشت: استان مرکزی کانون نور و عظمت است و باید به زیر ساخت های این منطقه زرخیز توجه ویژه شود.


وی افزود: رئیس جمهور و دولت بایستی نگاه ویژه به فلات مرکزی که استان مرکزی جزئی از آن است داشته باشند و فراهم کردن امکانات زیرساختی و توسعه ای لازم برای آن را مدنظر قرار دهند.


دری نجف آبادی خاطرنشان ساخت: استان مرکزی حدود ۳۰هزار کیلومترمربع از منطقه فلات مرکزی را به خود اختصاص داده که از این منطقه دلاوران بسیار برخواسته اند.


وی بیان داشت: مفاخر بزرگی از این استان برخواسته اند که از بنیان گذار انقلاب گرفته تا امیرکبیر، هر کدام در کشورمان و در کشورهای دیگر در حوزه های مختلف نقش موثر داشته اند.


دری نجف آبادی گفت: برخی از این مفاخر خدمات بزرگی به کشور و مردم داشته اند و برکاتی ایجاد کرده اند که نتایج آن سال ها ماندگار است.


وی گفت: امروز بیش از ۸۰ واحد دانشگاهی در استان مرکزی فعال هستند و آمار بالای دانشجویان این استان، نشان دهنده فعالیت این استان در حوزه علم و دانش کشور است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگر سخنان  خود اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور نشان دهنده علاقه مردم این منطقه به نظام، روحانیت، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است و این مردم با این حرکت، وفاداری خودشان رابه اثبات رساندند.


وی بیان داشت: رییس جمهور وهیات دولت باید توجه ویژه به استان مرکزی داشته باشد چرا که این منطقه در همه حوزه ها منابع و ظرفیت های بسیار دارد.


دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری و روند خصوصی سازی در برخی واحدهای صنعتی در اراک غلط بوده و دولت باید خود بر این مسائل نظارت داشته باشد.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: صنایعی که امروز بعد از سال ها فعالیت در استان مرکزی تعطیل و نیمه تعطیل هستند اگر بخواهیم از نو این صنایع را بنا کنیم صدها میلیارد تومان بودجه نیاز دارد، بنابراین دولت باید تلاش کند تا مشکلات این واحدهای صنعتی حل شود و مجددا فعال شوند.


منبع: مهر


۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن