تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820847716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمایشگاه تحقیقاتی شبکه‌های اجتماعی در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آزمایشگاه تحقیقاتی شبکه‌های اجتماعی در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود
دبیر اجرایی دولت الکترونیک و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از راه‌اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی شبکه‌های اجتماعی در آینده نزدیک خبر داد .
    
      دکتر سید مسعود میررضایی در دیدار با بینایی مدیر کل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان اظهار کرد: این آزمایشگاه در راستای ارائه خدمات اجتماعی و به‌منظور بررسی چگونگی شکل‌گیری افکار عمومی از طریق شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی می‌شود.

وی هدف از راه‌اندازی آزمایشگاه شبکه‌های اجتماعی را بررسی نقاط ضعف و قوت شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی عنوان و خاطرنشان کرد‌: شبکه‌های اجتماعی نوعی رفراندوم جهت نظرسنجی از افکار عمومی در همه زمینه‌ها است لذا آنالیز و تجزیه و تحلیل دیتاها از جمله کارهایی است که باید در این آزمایشگاه انجام شود .

دبیر اجرایی دولت الکترونیک استان سمنان، اجرای دولت الترونیک در سطح استان را در راستای رعایت حقوق شهروندی و کرامت انسانی شهروندان ارزیابی و اظهار کرد: افزایش سرعت خدمات وعدم حضور فیزیکی افراد با هدف کاهش هزینه‌های آنان و ایجاد طراوت و شادابی در بین مردم از طریق فناوری اطلاعات از جمله اهداف پیاده‌سازی دولت الکترونیک و ایجاد وای فای رایگان در برخی اماکن خاص در شهرهای استان سمنان است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیز خواستار مشارکت دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان در طرح‌های اجتماعی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان شد و با اشاره به اینکه ایده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در راه‌اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی شبکه‌های اجتماعی‌، قابل طرح در بستر شورای اجتماعی کشور به‌منظور جذب بودجه و اعتبار لازم جهت اجرایی شدن آن است تصریح کرد: بررسی آسیب‌های اجتماعی به‌صورت تک بعدی کار اشتباهی است چرا که اصلاح رفتارهای اجتماعی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش مشارکت عمومی نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها به‌خصوص اداره کل ICTاستان است .

وی طرح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی افراد را از جمله رویکردهای این دفتر در جهت سنجش سرمایه اجتماعی به‌منظور تعیین میزان رضایت مندی و اعتماد مردم دانست و خاطرنشان کرد: بر خلاف مخالفت بسیاری از افراد می‌توان گفت که فضای مجازی بستر بسیار خوبی برای مدیریت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.




تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن