تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815458790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت بارشی کشور طی روزهای آینده


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وضعیت بارشی کشور طی روزهای آینده
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت بارشی استان‌های مختلف کشور را طی روزهای آینده تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز (شنبه اول آبان) در گیلان بارش باران و در غرب مازندران، برخی نقاط اردبیل و ارتفاعات آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. این شرایط در روز یکشنبه دوم آبان و تا ظهر روز دوشنبه سوم آبان با شدت کمتر در نواحی ذکر شده تداوم خواهد داشت.

وی اظهار کرد: به سبب عبور موج ضعیف تراز میانی، طی امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست. از بعدازظهر دوشنبه سوم آبان، با تقویت جریانات شمالی و تقویت جریانات تراز میانی، تشدید بارش را در گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی خواهیم داشت.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با گسترش دامنه فعالیت این سامانه، در مناطق شمال غرب، بخش‌هایی از غرب، سواحل دریای خزر و دامنه‌های غربی و مرکزی البرز، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. دریای خزر نیز از اواخر دوشنبه و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مواج خواهد بود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز اظهار کرد: آسمان تهران در روز یکشنبه دوم آبان، صاف تا کمی ابری، همراه با غبار صبحگاهی با حداکثر و حداقل دمای 20 و 10 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه سوم آبان، کمی ابری، در اواخر وقت افزایش ابر، همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 20 و 9 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.



۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن