تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799535555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در شهر زیرزمینی صورت می‌گیرد؛
برپایی نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی

نقاشی در مترو


شناسهٔ خبر: 3802865 - شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
جامعه > شهری

.jwplayer{ display: inline-block; } سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از برپایی سومین نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی آموزشگاههای فنی و حرفه ای در زیرگذر ایستگاه تئاتر شهر خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، محمد بنی حسن افزود: هدف از بر پایی این نمایشگاه آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با خدمات، دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای آموزشگاههای فنی و حرفه ای استان تهران در سطوح مختلف است.  وی با اشاره به اینکه تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و کارآمد از عوامل کلیدی و انکارناپذیر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب می‌شود گفت: نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی هم اکنون در زیرگذر فرهنگی تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان است و تا ۴ آبان ماه ادامه داد.  محمد بنی حسن تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور ۶۰ غرفه شامل آموزش حسابداری، امور بازرگانی، آموزش مهد کودک، آموزش صنایع پوشاک، گلدوزی، صنایع دستی و هنری، فناوری اطلاعات، آموزشگاه تراش سنگهای قیمتی و آموزشگاه زنان کوتاه قامت که صنایع دستی تولید می‌کنند و غرفه‌های مشاوره برپا شده است و به معرفی مهارت‌های مختلف می‌پردازد.

مترو بهترین مکان برای انتقال پیام به مردم است
مجید تهرانیان مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان تهران در بازدید از سومین نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی آموزشگاههای فنی و حرفه ای گفت: مترو به دلیل تردد بالای مردم در آن، بهترین مکان برای انتقال پیام به مردم است. وی ادامه داد: در بازدیدی که از زیرگذر فرهنگی مترو داشتم همه غرفه داران ما از استقبال مردم راضی بودند و درخواست داشتند تا مترو برگزاری این نمایشگاه را تکرار کند اما در بیشتر نمایشگاه‌هایی که پیش از این برگزار کردیم غرفه داران چنین درخواستی را نمی کردند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطرنشان کرد: در جلساتی که با مسئولان شرکت بهره برداری مترو داشتیم مقرر شد تا در ایستگاه‌های مترو با برپایی نمایشگاه‌هایی از فعالیت و تولیدات سازمان فنی و حرفه‌ای؛ فرهنگ مهارت، کار و کارآفرینی را رواج دهیم. برگزاری جلسه ساماندهی مسکن و ارتقاء سطح معیشت همچنین جلسه ساماندهی مسکن پرسنل به منظور ارتقای سطح معیشت کارکنان با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، مشاور مدیرعامل در امور تامین مسکن کارکنان و اماکن شرکت بهره برداری و اعضای هیات مدیره تعاونی و بازرسین مسکن یک و دو شرکت بهره برداری مترو تهران در ساختمان کالج برگزار شد. 

در این جلسه محمد احمدی بافنده با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین کارهای هر مدیرعاملی تامین پرسنل است، گفت: بنده تاکنون در هر پستی خدمت کردم تمام تلاش خود را جهت عملی کردن این موضوع به کار بستم که چه بسا در بیشتر موارد به نتیجه مطلوب رسیده است. امیدوارم در این مجموعه بزرگ نیز بتوانیم به یاری هم به نتایج ملموسی دست پیدا کنیم. 

وی در ادامه با اعلام آمادگی خود جهت کمک به پرسنلی که در شرف خرید منزل مسکونی هستند، خاطرنشان کرد: در صورتی که کارکنان مترو اندوخته‌ای جهت خرید منزل مسکونی دارند اما به هردلیلی قادر به پرداخت قیمت نهایی ملک نیستند، ما در این زمینه ‌نهایت همکاری و پشتیبانی را از همکارانمان خواهیم داشت. 

احمدی بافنده از اخذ مجوز پرداخت سنوات ۲ ماه به پرسنل از هیات مدیره خبر داد و گفت: در تلاشیم تا با سازمان نوسازی شهرداری تهران از محل پرداخت سنوات پرسنل، جهت تامین مسکن با نازل‌ترین قیمت برای کارکنان بازنشسته گام‌های موثری برداریم. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان خطاب به اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن مترو گفت: صاحب خانه شدن برای هر شهروند تهرانی از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین اینطور نباشد که اقدامات جهت تامین مسکن کارکنان انجام شود اما بعد از طی چند سال ارزش ملک به قیمت روز برای آنان تمام شده باشد. در این جلسه مقرر شد با ستاد ساماندهی مسکن کارکنان شهرداری تهران در خصوص تامین مسکن برای پرسنل و ارتقای سطح معیشت آنان در زمینه خرید زمین مسکونی، تحویل واحدهای آماده و همچنین اخذ تسهیلات مالی مناسب اقداماتی صورت پذیرد. همچنین مقرر شد در جهت پیشبرد پروژه دردشت در خصوص به کارگیری پیمانکاران رتبه یک جهت انجام طراحی‌ها که توجیه اقتصادی دارند هماهنگی‌های لازم انجام پذیرد. انجام مذاکرات با موسسات مالی جهت اخذ تسهیلات مناسب بانکی از دیگر محورهای این جلسه بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن