تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816022250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حملات سایبری، اینترنت آمریکا را مختل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: مجله سخت افزار: حمله DDoS گسترده ای در ایالات متحده و برخی دیگر از کشورهای جهان، باعث از کار افتادن سرویس های پر کاربری مانند توییتر، اسپاتیفای، پینترست، PayPal، نیویورک تایمز و Reddit شد. موسسه امنیتی فلش پوینت در بیانیه ای اعلام کرد این اتفاق به دلیل هک شدن تعداد زیادی از لوازم خانگی متصل به اینترنت اشیا توسط باتنت Mirai صورت گرفته است.
 
 
حمله گسترده DDoS باعث از کار افتادن توییتر، اسپاتیفای، پینترست و PayPal در آمریکا شد





به گفته فلش پوینت، محوریت حملات بر روی زیرساخت های Dyn بوده است. Dyn کمپانی تامین کننده DNS برای بسیاری از سرورها، وب سایت ها و تجهیزات متصل به اینترنت جهان است و مدیرعامل این کمپانی با تایید حملات اعلام کرده در حال حاضر درگیر مبارزه با موج سوم حملات به این شرکت هستند. حملات DDoS معمولا بر روی یک یا چند وب سایت صورت می گیرند و شیوه کار آنها نیز ارسال ترافیک بسیار زیاد بر روی سرور یک وب سایت تا زمان از کار انداختن آن به دلیل بار زیاد است.
 
اما حمله به Dyn به صورت غیر مستقیم باعث بروز مشکلات بسیار زیادی برای وب سایت های متعدد دیگر نیز خواهد شد. به گزارش TechCrunch از جمله وب سایت های دیگری که به دلیل این حملات دچار مشکل شده اند می توان به Github، Boston Globe و Airbnb اشاره کرد. همچنین مشخص شده است که اکثر کاربرانی که با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند نیز در آمریکا حضور دارند.

به گفته کایل اوون، مدیرعامل Dyn، این حمله به شدت پیچیده بوده و تا کنون سه موج از آن در تلاش برای مختل کردن زیرساخت های این شرکت بوده اند که دو مورد از آنها برطرف شده و مهندسین Dyn در تلاش برای خنثی کردن موج جدیدی هستند که از ساعت 12 بامداد روز شنبه 1 آبان آغاز شده است. کایل اوون در بخش دیگری از بیانیه خود آورده است که این حمله توسط میلیون ها آی پی از سراسر جهان انجام شده و هر حمله آنها باعث اختلال در بخش وسیعی از جهان خواهد شد. اهمیت این اتفاق تا اندازه ای بوده است که وزارت امنیت داخلی ایالات متحده آمریکا نیز در پی یافتن منبع حملات و پایان دادن به آن است.

سپتامبر گذشته بود که حمله مشابهی توسط همین باتنت بر روی یکی از وب سایت های تحقیقاتی در آمریکا انجام شد و پس از انجام تحقیقات مشخص شده بود که ضعف امنیتی 145000 دستگاه متصل به اینترنت اشیا از جمله دوربین های امنیتی و DVR ها در بسیاری از خانه ها و دفاتر سراسر جهان باعث این اتفاق بوده است. نویسنده بد افزار Mirai آن را به صورت متن باز منتشر کرده و به گفته متخصصین امنیتی، چنین کاری می تواند باعث سو استفاده های گسترده ای از سوی هکرها و بروز مشکلات متعدد امنیتی در سراسر جهان شود. به عقیده برخی از رسانه ها، این حمله پیش در آمدی برای حملات گسترده تر در روز 8 نوامبر یعنی روز انتخاب ریاست جمهوری در آمریکا است.




۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن