تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815479663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خالي كردن جيب مسافران اتوبوس‌هاي تندرو


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مجرم سابقه‌داري كه متهم است با پرسه زدن در ايستگاه اتوبوس‌هاي تندرو جيب مسافران را خالي مي‌كرد به دام پليس افتاد.
 

به گزارش جوان، 12 مهرماه بود كه مرد جواني مأموران كلانتري مولوي را از سرقت كيف پولش با خبر كرد.
 
او در شرح ماجرا گفت:لحظاتي قبل سوار اتوبوس تندرو بودم. داخل اتوبوس به مرد جواني كه كنارم ايستاده بود، مظنون شدم و كمي از او فاصله گرفتم. احتمال دادم كه آن مرد سارق باشد و بخواهد از من سرقت كند. وقتي در ايستگاه مولوي از اتوبوس پياده شدم و به طرف پياده رو حركت كردم، همان لحظه آن مرد به من نزديك شد و در يك لحظه كيف دستي‌ام را سرقت كرد و من را به داخل جوي آب انداخت و گريخت. داخل كيف يك ميليون تومان پول داشتم كه هزينه تولد بچه‌ام بود و مي‌خواستم به حساب بيمارستان واريز كنم. با اين وجود خودم را از جوي آب بيرون كشيدم و به دنبال آن مرد دويدم، اما او فرار كرد.

بعد از مطرح شدن شكايت، پرونده براي رسيدگي به اداره هفدهم پليس آگاهي فرستاده شد و با مشخصاتي كه شاكي در اختيار پليس گذاشت، صورت او چهره‌نگاري شد.
 
از آنجا كه احتمال مي‌رفت، متهم از جيب‌برهايي باشد كه داخل اتوبوس‌هاي تندرو پرسه مي‌زنند، ايستگاه‌هاي اتوبوس تحت نظارت پليس قرار گرفت تا مأموران پليس 27 مهرماه هنگام گشت‌زني در ايستگاه اتوبوس وليعصر مردي را با همان مشخصات در حالي كه قصد خالي كردن جيب يكي از مسافران را داشت، بازداشت كردند.
 
متهم وقتي مورد تحقيق قرار گرفت به سرقت‌هاي سريالي از مسافران اتوبوس‌هاي تندرو اعتراف كرد. او گفت به همين شيوه در خطوط وليعصر، راه‌آهن، آزادي، تهرانپارس و خاوران پرسه مي‌زدم و در فرصت مناسب جيب مسافران را خالي مي‌كردم.
 
متهم ادامه داد: قبلاً دو بار به اتهام سرقت به حبس افتادم و آخرين بار بهمن ماه سال قبل بود كه از زندان آزاد و دوباره مشغول سرقت شدم.

سرهنگ كارآگاه داوود فـرد، معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات براي شناسايي جرائم بيشتر متهم در اداره هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ ادامه دارد.


۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن