تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805676871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات معجزه آسا یک زن


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: راننده پژو پارس که پس از تصادف با ۲ زن فرار کرده بود، خبر نداشت که یکی از زنان جوان زیر ماشین گیر کرده است.

به گزارش همشری، ساعت 17:49پنجشنبه، يك دستگاه پژو پارس كه 2پسر جوان سرنشينان آن بودند با سرعت زيادي از ميدان نمايشگاه گذشت و وارد خيابان ميثاق مشهد شد. هوا رو به تاريكي رفته بود و 2زن جوان در خيابان در حال حركت بودند كه ناگهان خودروي پژو با هر دوي آنها برخورد كرد.

شدت برخورد به حدي بود كه يكي از قربانيان به آن‌سوي خيابان پرتاب شد و در همين هنگام با خودروي پرايدي كه در آن‌سوي خيابان در حركت بود، برخورد كرد و به‌شدت مجروح شد. زن ديگر اما همزمان با برخورد به زير ماشين كشيده شد و گير كرد. راننده با ديدن اين صحنه تصميم به فرار گرفت و پايش را روي گاز گذاشت. چند نفر از شاهدان كه متوجه شده بودند يكي از زن‌ها زير پژوپارس گير كرده است با ماشين و موتور به سمت اين خودرو حركت كردند تا راننده را مجبور به توقف كنند، اما او به تصور اينكه آنها قصد دستگيري وي را دارند به سرعت ماشين افزود تا راهي براي فرار پيدا كند.

پس از طي مسافتي نسبتا طولاني و حوالي ميدان امام‌علي(ع) مشهد، در نهايت شاهدان موفق شدند خود را به‌خودروي پژو رسانده و راننده را مجبور به توقف كنند. آنها همزمان ماجرا را به پليس و آتش‌نشاني خبر دادند و تيم‌هاي امدادي راهي محل حادثه شدند. زن جوان زير خودرو گرفتار و به‌شدت مجروح شده بود و تيم‌هاي آتش‌نشاني به محض حضور در محل، عمليات نجات او را آغاز كردند.

از سوي ديگر با حضور پليس در محل، راننده بازداشت و در تحقيقات مدعي شد كه متوجه گير كردن زن جوان زير ماشينش نشده است. او گفت: با دوستم در خيابان‌ها مي‌گشتيم و صداي ضبط ماشين زياد بود و ناگهان 2زن را مقابل ماشين ديدم و پيش از اينكه موفق به توقف شوم، با آنها تصادف كردم.

پس از آن ترسيده بودم و وقتي ديدم چند نفر به طرفم مي‌آيند، تصميم به فرار گرفتم. آنها به‌دنبال ما بودند و چون صداي ضبط زياد بود، صداي جيغ و فرياد زني كه زير ماشين گير كرده بود را نشنيدم. من تصور مي‌‌كردم كه شاهدان قصد دستگيري مرا دارند و براي همين فرار كردم و اصلا خبر نداشتم كه فردي زير ماشين گير كرده است. همزمان با اظهارات اين مرد، آتش‌نشانان موفق شدند زني را كه زير پژو گير كرده بود نجات دهند. او زنده بود اما دچار جراحات شديدي شده بود. به گفته آتشپاد سوم رضايي، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني مشهد، زن جوان براي انتقال به بيمارستان تحويل عوامل اورژانس و به بيمارستان منتقل شد.

۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن