تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804749388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبرانقلاب پرچمدار مبارزه حق علیه باطل است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
رهبرانقلاب پرچمدار مبارزه حق علیه باطل است
رهبرانقلاب پرچمدار مبارزه حق علیه باطل است رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران استکبارستیزی و خدمت به مردم را از تاکیدات مقام معظم رهبری به مسؤولان بیان کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، آیین بزرگداشت پنجمین سالگرد سفر تاریخی و پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار شهر کرمانشاه با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.
 
این مراسم با حضور آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیان، فرهیختگان، نخبگان، جوانان و جمعی از مردم کرمانشاه انجام پذیرفت.
 
رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار مبارزه حق علیه باطل برای همه آزادگان و عدالت‌جویان الگو هستند و همه ما باید فرمایشات معظم‌له در مورد مباحث مختلف از جمله ایستادگی در مقابله مستکبران را نصب‌العین قرار بدهیم.
 
ضرغامی با تصریح بر اینکه مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب همه مسؤولان و مردم هستند و امروز مقابله با زیاده‌خواهی دشمنان و ظلم و ستم مستکبران بنا بر فرمایشات ایشان یک اصل مهم و ضروری است، گفت: استکبارستیزی از اصول مهم انقلاب اسلامی و ادامه راه امام(ره) و شهدای والامقام است که از دستورات دینی ما نشأت می‌گیرد.
 
وی با تاکید بر اینکه امروز مستکبران با قدرت بزرگ ایران اسلامی مواجه هستند که در مقابل زیاده‌خواهی آنان و پیش‌برد نقشه‌های شوم آنان ایستاده است، متذکر شد: ایران اسلامی با پشتوانه مردمی و اعتقادات مکتبی و دینی دارای حکومت الهی و مردمی است که در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های تحسین‌برانگیزی دست پیدا کرده‌ایم و این موضوع موجب عصبانیت دشمنان ملت ایران شده است.
 
این مسؤول یکی از شاخصه‌های نظام اسلامی را مردمی بودن آن خواند و خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام نسخه‌ای پویا، ابدی و مترقی برای همه اعصار دارد که در تعالیم دینی و الهی خدمت به مردم از جمله وظایف حاکمان و مسؤولان در نظام اسلامی است.
 
رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم را از دیگر موضوعاتی برشمرد که همواره مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب بوده است و گفت: همه مسؤولان باید برای رضای خدا در راستای خدمت به مردم و پیشرفت جامعه قدم بردارند.
 
این مسؤول با اشاره به وجود امنیت، آرامش و اتحاد مردم در استان کرمانشاه، تصریح کرد: اقوام و مذاهب مختلفی در استان کرمانشاه با آرامش، اتحاد و به‌صورت مسالمت‌آمیز در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و این موجب برقراری آرامش در این منطقه شده است و مردم این دیار همواره به تدین، میهمان‌نوازی، ولایت‌مداری و انقلابی بودن شهرت داشته اند.
 


منبع: فارس


95/7/29 - 17:52 - 2016-10-20 17:52:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن