تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798648856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترامپ: روسیه و ایران علیه داعش مبارزه می کنند / بیل کلینتون چندین پرونده مزاحمت دارد / هيلاري: با اهرم فشار بیشتر به مذاکره با روسی مي روم


واضح آرشیو وب فارسی:الف: ترامپ: روسیه و ایران علیه داعش مبارزه می کنند / بیل کلینتون چندین پرونده مزاحمت دارد / هيلاري: با اهرم فشار بیشتر به مذاکره با روسی مي روم
بخش خبری الف، 19 مهر 95

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۶



دومین مناظره بین هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ نامزدهای مطرح انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا در دانشگاه واشنگتن در شهر سنت لوئیس واقع در ایالت میسوری آغاز شد.   کارشناسان این مناظره را با توجه به رسوایی های اخلاقی ترامپ نامزد جمهوریخواهان که به تازگی رسانه ای شده است؛ بسیار سرنوشت ساز می دانند.  
هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات و متحدانش تلاش کرده اند از رسوایی های ترامپ به عنوان فرصتی برای اثبات بی کفایتی وی برای ورود به کاخ سفید استفاده کنند و به فشارها بر وی بیفزایند.
 
هر دو  نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکادر مناظره دوم پس از ورود به سالن محل مناظره از دست دادن به هم خودداری کردند.
 







کلینتون
قول می دهم رئیس جمهور همه شما باشم. هیلاری کلینتون گفت کشور ما بزرگ است و ما قرار است به دیگران احترام گذاریم. من دیدگاه های مثبتی دارم. ما اهداف بزرگی داریم و می خواهیم اقتصاد برای همه کار کند. امیدوارم رای شما را بدست آورم و انتخاب شوم و به شما قول می دهم رئیس جمهور همه شما باشم.
 
ترامپ
من از خانواده ام و مردم آمریکا عذرخواهی می کنم. دونالد ترامپ گفت « من از خانواده ام و مردم آمریکا عذرخواهی می کنم و به این حرف های خود افتخار نمی کنم. من احترام زیادی برای زنان قائل هستم و هیچ کس به اندازه من برای زنان احترام قائل نیست.
 
کلینتون
آمریکا می تواند هر کاری انجام دهد
وی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کنید نشان دهنده الگویی مناسب و رفتاری مثبت برای جوان امروز هستید؟ گفت آیا شما معلم هستید؟ فکر می کنم که پرسش خوبی است چون من از بسیاری از معلمان و والدین شنیده ام که نگرانی هایی درباره گفته ها و اقدامات در این رقابت انتخاباتی دارند. به نظرمن بسیار اهمیت دارد که ما برای فرزندانمان تصریح کنیم کشور ما واقعا کشوری بزرگ است چون ما خوب هستیم، ما قصد داریم به یکدیگر احترام بگذاریم و دست یکدیگر را بگیریم و اینکه ما به دنبال راههایی برای بهره مند شدن از تنوع کشورمان هستیم ، می خواهیم با همه افراد ارتباط برقرار کنیم و آنها را در کارها دخیل کنیم تا برای کشور کار کنند. من دیدگاهی مثبت و خوش بینانه دارم. شعار ستاد انتخاباتی من این است که ما در کنار هم قویتر هستیم. اگر ما درکنار هم کار کنیم و کاری کنیم که اقتصاد برای همه کارایی داشته باشد در این صورت آمریکا می تواند هر کاری را انجام دهد.
 
کلینتون 
دونالد ترامپ زنان را تحقیر می کند. هیلاری کلینتون گفت بسیاری از جمهوریخواهان نیز گفتند دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری مناسب نیست. ما در جریان پویش نیز دیدیم که وی زنان را تحقیر می کند. دونالد ترامپ چنین است. وی همچنین به مهاجران، آمریکایی آفریقایی تباران و مسلمانان حمله می کند. ما آمریکایی ها چنین نیستیم. آمریکا بزرگ است زیرا ما خوب هستیم.
 
کلینتون
دونالد ترامپ از دروغگویی نژاد پرستانه خود درباره باراک اوباما عذرخواهی نکرد. هیلاری کلینتون در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ که گفته بود هیلاری کلینتون باید شرم کند که به اظهارات قدیمی ترامپ استناد می کند گفت وقتی من چنین چیزی می شنوم به یاد حرف های میشل اوباما می افتم که می گوید هر وقت آنها افول می کنند شما اوج می گیرید.  وی افزود دونالد ترامپ هرگز از حرف هایی که زده است عذرخواهی نمی کند. وی از دروغگویی نژاد پرستانه خود درباره رئیس جمهور اوباما عذرخواهی نکرد که گفته بود رئیس جمور اوباما در آمریکا متولد نشده است.
 







ترامپ
نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت هیلاری کلینتون باید به خاطر ایمیل ها عذرخواهی کند. دونالد ترامپ در واکنش به گفته های هیلاری کلینتتون مبنی بر اینکه دونالد ترامپ از حرف های خود عذرخواهی نمی کند گفت این شما هستید که باید برای از بین بردن ایمیل ها عذرخواهی کنید.
 
ترامپ  
نامزد جمهوریخواه انتخابات آینده آمریکا گفت: ما سال گذشته تقریبا هشتصد میلیارد دلار کسری بودجه در زمینه تجارت داشتیم که این باورنکردنی است.
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا وسیما به نقل از سی ان ان ، دونالد ترامپ افزود: ما در تجارت  کسب و کار بسیار بد کار کردیم. ما در سال گذشته تقریبا هشتصد میلیارد دلار کسری بودجه در تجارت داشتیم. این باور نکردنی و غیرقابل تصور است. 

 
ترامپ







از نوار ویدیویی بسیار شرمسار شده است اما دمار از روزگار داعش در خواهد آورد.
 

کلینتون
با نامزدهای قبلی حزب جمهوری‌خواه اختلاف نظر داشت اما هیچ یک را برای ریاست جمهوری نامناسب نمی‌دید اما قضیه ترامپ فرق می‌کند.
 
کلینتون
اظهارات ترامپ نشان داد وی درباره زنان چه می‌اندیشد و با آنها چه می‌کند.
 

کلینتون
 روشن است که نوار ویدیویی دقیقا بیانگر آن است که ترامپ کیست.
 
ترامپ
 ما می خواهیم مرزهای قوی داشته باشیم. ما می خواهیم قانون و نظم بازگردد. فقط در تیراندازی امروز دو پلیس کشته شدند و این هر روز اتفاق می افتد. ما باید به اجرای قانون احترام گذاریم و همزمان برای محافظت از همه مردم نیاز به عدالت داریم. من می خواهم کارهایی انجام دهم که انجام نشده است  که از جمله آنها این است شهرهای ما برای آمریکایی های آفریقایی تبار بهتر باشد که شهروندان بزرگی هستند و همچنین لاتین تبارها.
 

 




 
ترامپ
بیل کلینتون به خاطر اقداماتش «استی‍ضاح» شد و مجوز حقوقی را به خاطر اقداماتش از دست داد.
 
کلینتون
ترام‍پ تبلیغات خود را بر اساس روش خودش انجام داده و بیشتر حرفهای وی درست نیست.
 

کلینتون
 هرکسی خودش می‌تواند نظر دهد آیا ترامپ برای زنان احترام قایل است یا خیر.
 
 
کلینتون
ما در طول رقابت های انتخاباتی دیدیم که او(دونالد ترامپ) به زنان توهین می کند، ما دیدیم که او زنان را براساس چهره شان از یک تا ده رتبه بندی می کند، ما دیدیم که او در تلویزیون و توئیتر زنان را آزرده می کند. ما او را مشاهده کردیم که پس از نخستین مناظره ، تقریبا یک هفته وقت گذاشت و به ملکه زیبایی سابق   با شدید ترین و شخصی ترین الفاظ توهین کرد. پس باید گفت که بله این همان ترامپ است. اما فقط زنان نیستند و فقط این ویدئو نیست که پرسش هایی را درباره مناسب بودن او برای ریاست جمهوری مطرح می کند چون وی همچنین مهاجران را هدف قرار داد،آمریکایی های آفریقایی تبار را هدف قرار داد، اتباع آمریکایی لاتین و افراد معلول را هدف قرار داد. زندانیان جنگی را هدف قرار داد، مسلمانان و خیلی افراد دیگر را هدف( توهین) قرار داد. پس دونالد ترامپ همین فرد است و پرسشی که برای ما مطرح است این است و پرسشی که کشور ما باید به آن پاسخ بدهد این است که این آن چیزی نیست که ما هستیم. به همین علت است که من می گویم باید برای همه پسران و دختران و برای کل دنیا این پیام را بفرستیم که آمریکا تاکنون هم بزرگ است اما خوب بودن ما به این علت است که ما بزرگ هستیم . ما به یکدیگر احترام خواهیم گذاشت و با یکدیگر کار می کنیم و نیز از تنوع در کشور خود بهره مند خواهیم شد. این چیزها ارزش های مهمی هستند و این همان آمریکایی است که من می شناسم و دوست دارم.
 
کلینتون
ترام‍پ به خاطر مواردی از حملات لفظی در طول تبلیغات هرگز عذرخواهی نکرد و وی به اوباما و کشور آمریکا یک عذرخواهی بدهکار است.
 

ترامپ
هیلاری فقط رای آفریقایی تبار ها را می خواهد و هیچ کاری برای آنها انجام نمی دهد.
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا وسیما به نقل از سی ان ان ،دونالد ترامپ گفت: این حرفهایی است که ما سالها شنیدیم. من روزی که برای سنا در نیویورک رقابت انتخاباتی بود از هیلاری شنیدم که می خواهد شغل به نیویورک بازگرداند و موفق نشد. من می خواهم به آمریکایی های آفریقایی تبار ، لاتین تبار ها و اسپانیایی زبان ها کمک کنم.  به شهرها کمک کنم. عملکرد وی برای آمریکایی های آفریقایی تبار بسیار بد بود. وی رای آنها را می خواهد و هیچ کاری برای آنها انجام نمی دهد.
 

کلینتون
ترام‍پ باید مسوولیت حرفها و اقداماتش را گردن بگیرد.
 

کلینتون
استفاده از نیروهای زمینی در سوریه، اشتباهی بزرگ خواهد بود.
 

ترامپ
چرا ژنرال های ارتش آمریکا نمی توانند اقدامی مخفیانه انجام دهند و سرکرده های داعش را از بین ببرند؟.
 

کلینتون
از نیروهای زمینی آمریکایی در سوریه استفاده نخواهم کرد.
 
ترامپ
ترامپ، روسیه را به تلاش برای اعمال نفوذ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع ترامپ متهم کرد.
 

کلینتون
هیچگاه در تاریخ کشور ما، این گونه نبوده است که یک کشور رقیب، یک کشور خارجی، به این اندازه برای تغییر نتایج و اعمال نفوذ بر انتخابات تلاش کند."
 

کلینتون
بخش زیادی از آن چیزی که وی (ترامپ) گفته است درست نیست. او می تواند ستاد انتخاباتی خود را هر طوری که دوست دارد به پیش ببرد اما باید انتخاب کند که می خواهد درباره چه چیزی صحبت کند؟ وی به جای پاسخ دادن به پرسش های افراد  درباره اهداف ما در انتخابات و برنامه های ما برای داشتن یک کشور و زندگی  بهتر! (این صحبت ها را می کند) اما این انتخاب او است. وقتی که من حرف هایی این چنینی می شنوم به یاد حرف های دوستم  میشل اوباما می افتم که به همه ما توصیه کرده بود. وی گفت که وقتی آنها افت می کنند شما اوج می گیرید(تشویق حاضران).
ببینید! اگر این موضوع فقط به یک فایل ویدئویی مربوط بود شاید حرف هایی که او امشب می زند قابل درک باشد اما همه می توانند خودشان نتیجه گیری کنند که آیا  مردی که در ویدئو صحبت می کند و مردی که اکنون روی صحنه ایستاده است به زنان احترام می گذارد؟
 
ترامپ
تصمیم دارد مهاجران مجرم را مستقیما به کشورشان باز گرداند.
 

ترامپ
 چرا نیروهای ارتش نمی توانند طی اقدامی بی سر و صدا، به موصل حمله کنند؟
 

کلینتون
 او(ترامپ) هرگز بابت هیچ چیزاز هیچ کس عذرخواهی نمی کند. او از آقا و خانم « خان» عضو خانواده گلداستار( خانوادههایی که در جنگ عراق عزیزان خود را از دست دادند) عذر خواهی نکرد. پسر این خانواده (خانواده خان) در هنگام ادای وظیفه در عراق  کشته شد اما دونالد هفته ها به علت دینی که این خانواده دارند آنها توهین کرد ، به آنها حمله کرد . او هرگز از قاضی برجسته فدرال آمریکا عذرخواهی نکرد که در ایندیانا متولد شده بود اما دونالد گفت او برای قاضی شدن قابل اعتماد نیست چون والدینش مکزیکی هستند!
او هرگز از خبرنگاری عذرخواهی نکرد که تلویزیون ملی (ترامپ بود که ) او را مورد تمسخر قرار داده بود درحالیکه کودکان ما نظاره گر این صحنه بودند. وی هرگز از دروغ نژاد پرستانه خود مبنی بر اینکه رئیس جمهور اوباما در آمریکا متولد نشد، عذرخواهی نکرد. او به رئیس جمهور یک عذرخواهی بدهکار است، اوبه کشورما یک عذرخواهی بدهکار است. وی باید مسئولیت را برای اقدامات خود و حرف های خود بپذیرد.
 

ترامپ
تعداد زیادی اتباع خارجی غیرقانونی در آمریکا هستند.
 

ترامپ
با جنگ در عراق مخالف بودم.
 
ترامپ
من هیچ چیزی درباره روسیه نمی دانم.
 
کلینتون
آن چه ترام‍پ درباره مسلمانان گفت ابزاری شد برای داعش تا نیرو جذب کند.
 
کلینتون
پیشنهاد ترامپ برای ممانعت از ورود مهاجران مسلمان موجب ایجاد آشفتگی فراوان در آمریکا می‌شود.
 
کلینتون
 اجازه نخواهد داد افرادی که خطر محسوب می‌شوند وارد آمریکا شوند.
 
کلینتون
هیچ ایده ای درباره اینکه آوارگان سوری چه کسانی هستند نداریم.
 
ترامپ
گفت از این موضوع اطلاعی ندارد که آیا روس ها در حال انجام حملات سایبری (به آمریکا) هستند یا نه.
 
کلینتون
کشوری را می‌خواهد که مسلمانان در آنجا مانند دیگران مورد استقبال قرار می گیرند.
 
ترامپ
 از این موضوع اطلاعی ندارد که آیا روس ها در حال انجام حملات سایبری (به آمریکا) هستند یا نه.
 
کلینتون
 زبان ترامپ درباره مسلمانان هدیه‌ای به داعش است.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن