تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803651575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مواضع مشترک ایران و برزیل در صحنه بین المللی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مواضع مشترک ایران و برزیل در صحنه بین المللی
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: مواضع مشترک ایران و برزیل در صحنه بین المللی بسیار مهم و نزدیک به هم است.

مواضع مشترک ایران و برزیل در صحنه بین المللی
به گزارش خبرنگارحوزه احزاب و تشكل هاى گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت در دیدار فرناندو ژوزه مارونی دی ابرثو معاون آفریقا و خاورمیانه وزارت خارجه برزیل که صبح امروز چهارشنبه در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفت با اشاره به این دیدار گفت: در این دیدار درباره روابط دو جانبه بین ایران و برزیل که رو به توسعه است و در ابعاد مختلف دو کشور همکاری های ارزنده دارند بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: دو کشور ایران و برزیل همکاری های ارزشمندی دارند. حجم روابط تجاری دو کشور در بین کشورهای آمریکای لاتین در بالاترین سطح است.

ولايتى در ادامه گفت: تبادل نظر در رابطه با تحولات منطقه ما در رابطه با سوریه، عراق و منطقه غرب آسیا و تلاش هایی که دولت و ملت سوریه علیه تروریست ها می کنند و پیروزی هایی که اخیرا به دست آورده اند از محورهای دیگر گفتگو بود.

وی با بیان اینکه هر دوی ما معتقدیم که باید هر چه زودتر صلح به منطقه بیاید، خاطرنشان کرد: با توجه با جنگ و مبارزه‌ای که علیه تروریست ها صورت می گیرد مقاومت شش ساله دولت و ملت سوریه قابل تقدیر است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تصریح کرد: راهی جز راه های صلح آمیز برای سوریه وجود ندارد. همچنین حمایت از تلاش دولت و ملت عراق در آزادی موصل و تلاش دولت سوریه در آزادی حلب اهمیت دارد و ایران و برزیل به عنوان کشورهای مهم از جهان و عضو مجموعه بریکس دارای ظرفیت های بالای اقتصادی، علمی و فرهنگی هستند.

ولایتی با تاکید بر اینکه رابطه ما با برزیل رابطه ای سازنده و به نفع هر دو کشور است اظهار داشت: مواضع مشترک ایران و برزیل در صحنه بین المللی دارند که بسیار مهم و نزدیک به هم است.

وی در ادامه در خصوص نتیجه اجلاس لوزان نیز گفت: اصل اینکه طرف های ذیربط با یکدیگر بنشینند، چه آنهایی که به دولت و ملت سوریه کمک می کنند و چه آنهایی که حامی تروریست ها هستند و گفتگو کنند، مهم است.

ولایتی ادامه داد: می توان در سایه این گفتگوهای سریع حق روشن شود و حقانیت دولت و ملت سوریه در دفاعی که از کشور خود کرده و مبارزه ای که علیه ترویست ها می کنند، بارز شود؛ تا این مقدار مفید بود.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران، روسیه، عراق و مصر همواره در مقابل حامیان تروریست ها که در آن کنفرانس بودند از دولت و ملت سوریه دفاع کرده اند و تا این مقدار مفید بوده است افزود: اما به نتیجه ملموسی نرسید و ان‌شاءالله که مجامع بین المللی بتوانند تصمیمات جدی علیه مداخله کشورهای توسعه طلب در کشورهای منطقه و حامیان تروریست ها در منطقه بگیرند. اقدامات بین المللی باید علیه این کشورهای حامی تروریست اتخاذ شود.


انتهاى پيام/








۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن