تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819404336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاسمی:ایران اهمیتی برای گفتارهای مداخله جویانه آمریکا قائل نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: قاسمی:ایران اهمیتی برای گفتارهای مداخله جویانه آمریکا قائل نیست
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد سخنان مداخله جویانه مقامات وزارت خارجه آمریکا گفت: دولت و ملت ایران هیچ اهمیتی برای گفتارهای مداخله جویانه مقامات آمریکا قائل نیستند.
به گزارش نامه نیوز، از مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی افزود: هر گونه مرتبط ساختن مسائل داخلی ایران و احکام قضایی مستقل دادگاه های ایران علیه مجرمان و جاسوسان بیگانه به فضای بین المللی کسب و کار و سرمایه گذاری در ایران نمونه تلاشی بی جا، بیهوده و بی ثمر برای اثرگذاری بر روند همکاری های جهانی با جمهوری اسلامی ایران است.

سخنگوی وزارت امور خارجه اینگونه تهدیدات نابخردانه را نمونه دیگری از خوی مداخله جویانه دولت ایالات متحده آمریکا بر شمرد و افزود: بدون تردید تهدیدات تلویحی ناسنجیده، نه آن که موثر و سازنده نیست بلکه خشتی دیگر بر دیوار بلند بی اعتمادی ملت ایران نسبت به آمریکا خواهد افزود.
قاسمی تاکید کرد: دولت و ملت ایران هیچ اهمیتی برای گفتارهای مداخله جویانه و سیاست های زیاده خواهانه مقامات آمریکایی قائل نیست و تلاش برای ایجاد شکاف در صفوف متحد ملت ایران در مقابل سیاست های مزاحم دولتمردان آمریکایی راه بجایی نبرده و باز هم نخواهد برد.

دادستان تهران روز گذشته اعلام کرد متهمان «باقر نمازی» «سیامک نمازی»، «فرهاد عبدصالح»، «کامران قادری»، «نزار زکا» و «علیرضا امیدوار» به اتهام جاسوسی و همکاری با دولت امریکا، هر یک به ده سال حبس محکوم شده اند.

به دنبال این خبر، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای از صدور حکم حبس ۱۰ ساله برای سیامک نمازی و محمد باقری نمازی که تابعیت آمریکایی هم دارند، ابراز نگرانی کرد.


منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
قاسمی: آمریکا مراقب دام‌های پهن شده در منطقه باشد
سخنگوی وزارت امور خارجه: ایران تا پاکسازی کامل عراق از گروه‌های تروریستی در کنارش خواهد بود
ایران عملیات تروریستی در صحرای سینای مصر را محکوم کرد
واکنش ایران به اقدام یونسکو در قبال مسجد الاقصی



۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن