تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812857107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف گور پنهانی و دسته جمعی داعشی ها


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایرنا:  منابع خبری عراق از کشف یک گور دسته جمعی در شهرستان هیت در الانبار خبر دادند و اعلام کردند که این گور جمعی حاوی اجساد جنگ طلبان داعش بوده و این گروه تروریستی برای ممانعت از انتشار اخبار تلفات خود در عملیات پاکسازی الانبار توسط ارتش عراق ، اقدام به دفن جمعی آنان کرده است.

به نوشته پایگاه خبری المسله عراق، نیروهای بسیج مردمی موسوم به حشد الشعبی روز سه شنبه اعلام کردند که بقایای 80 جسد در این گور پیدا شده است.
 

شیخ قطری السمرمد از فرماندهان حشد الشعبی در ناحیه البغدادی دراین باره گفت: این مقبره حوالی ظهر سه شنبه کشف شد.
 

وی ادمه داد: واحدهای مبارز ما همچنان به بررسی و بازرسی مناطق آزاد شده درجزیره هیت و شهرهای بالادست حاشیه فرات درغرب الانبار ادامه می دهند و شواهد حاکی از وجود مقبره های جمعی بیشتر در این مناطق است که در روزهای آینده تعیین موقعیت و کشف می شوند.
 

نیروهای ارتش عراق موفق به آزادسازی اکثر شهرهای استان الانبار و مناطق اصلی آن از چنگ گروه تروریستی داعش شدند.فلوجه ،الرمادی از جمله شهرهای بزرگ آزاد شده هستند ولی این گروه هنوز مناطق کوچکی از جمله شهرستان القائم و راوه وعنه درغرب الانبار را دراختیار دارد.
 

ارتش همچنین از روز گذشته عملیات آزادسازی موصل دومین شهر بزرگ عراق را آغاز کرده است.



۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن