تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813310516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر کردن چه تاثیراتی دارد؟ | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: از کارهای تکراری زندگی روزمره که خسته می‌شویم، صبح‌ها و شب‌هایی که دیگر ریتمی شبیه به هم پیدا کرده و آدم‌های هر روزه‌ای که باید با آنها سر و کله بزنیم همگی گاهی ما را به جایی می‌رسانند که یک روز صبح می‌بینیم دیگر دلمان نمی‌خواهد زندگی را آغاز کنیم. چسبیده به تخت به سقف زل می‌زنیم و فکر می‌کنیم که برای رهایی از این وضع چه می‌شود، کرد.

به گزارش تراز ، سفرهمیشه لذت بخش و شادی‌آور است. قدم‌زدن در طبیعت شاداب، روبرو شدن با آثار باستانی تمدن‌های دیگر، آرمیدن در ساحل آرامش، ارتباط با انسان‌هایی که فرهنگی متفاوت از ما دارند و آشنا شدن با محیط‌های جدید و ناآشنا می‌تواند ما را از ملالت و کسلی روزها جدا کند و جز اینکه فضای لحظه لحظه‌مان را عوض می‌کند کاری می‌کند تا مدت‌ها ذایقه‌مان پاک باشد و به این زودی‌ها با اندک چیز مکدر نشود.

چگونه حرفه‌ای سفر کنیم؟

سفر کردن از آن چه که فکر می‌کنید آسان‌تر است ما اعتقاد داریم که سفر به دور دنیا آنقدرها هم که تصور می‌شود سخت نیست و هر کس حتی برای یک‌بار هم که شده می‌تواند در طول زندگی تجربه چنین سفری را داشته باشد.

 شما می‌توانید چند سال یا چند ماه را به سفر روی سیاره اختصاص دهید. خوب است که تا ندیده‌ها را ببینید و تازه‌ها را کشف کنید. کاری ندارد، اولین قدم را بردارید و سفر را آغاز کنید. نقشه را بردارید، مسیر را مشخص کنید و سپس راه بیفتید.

سفر چشمان تان را باز خواهد کرد

اگر خودتان بخواهید، سفر دید وسعی‌تری به شما می‌دهد و به نوعی تازه به همه چیز می‌نگرید. سفر باعث می‌شود خودتان را بشناسید و بدانید که هستید.

در طول سفر ممکن است چالش‌ها و اتفاقات زیادی برای‌تان رخ دهد و مطمئنا در برابر هر کدام، عکس‌العمل‌های متفاوتی خواهید داشت. این موضوع باعث می‌شود خودتان را در شرایط مختلف ببینید و بسنجید.

در سفر با انسان‌هایی ارزشمندی برخورد خواهید داشت

افرادی که در سفر با آن‌ها آشنا و همسفر می‌شوید ممکن است به مهم‌ترین افراد زندگی‌تان تبدیل شوند. گاهی بسیار به این افراد نزدیک می‌شوید و گاهی تا آخر عمر با آنها دوست خواهید ماند. برخی افراد سفرهای انفرادی را ترجیح می‌دهند. ولی کسانی که به سفرهای گروهی علاقه دارند غالبا آشنایی با اشخاص جدید برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد.


منبع: ایسنا

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 25 مهر 1395 - 10:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن