تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798676382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت یادبودهای زنده با درخت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: برترین ها: ساخت یک یادبود از سنگ و بتن یکی از راه های ادای احترام به یک شخص است اما یک راه واقعا منحصربفرد و نمادین برای یابود کسی بزرگداشت یک رویداد، کاشت درخت است. یک یادبود سنگی شاید ماندگارتر باشد اما درختان میراث زنده هستند که پس از سال ها بزرگتر، قوی تر و بالغ تر خواهند شد. در اینجا هشت نمونه یادبود زنده از بخش های مختلف جهان را خواهید دید.

جنگل کاج به شکل ایتالیا

این جنگل کاج کوچک، به شکل نقشه ایتالیا در دامنه های کوه های مشرف به دشت های بزرگ Castelluccio در کوه های آپنینی ایتالیای مرکزی قرار دارد. این کاج ها در سال 1961 به مناسبت صدمین سالگرد وحدت ایتالیا کاشته شد.

 
 
ساخت یادبودهای زنده با درخت

 
 جنگل مینه سوتا

در اعماق دریاچه وود کانتری در ایالت مینه سوتا یک جنگل دقیقا به شکل این ایالت قرار دارد. این جنگل در سال 1990 کاشته شد. با استفاده از یک نقشه ساده و قطب نما، مهندس بیل لاکنر نقشه طرح را کشید و اطراف آن درخت کاشت تا شکل این ایالت ایجاد شود.


 
ساخت یادبودهای زنده با درخت

 
 جنگل قلبی

در نزدیکی ویکوار در انگلستان این جنگل بلوط به شکل قلب توسط یک کشاورز به نام وینستون هاوز برای ادای احترام به همسرش که در اثر سکته قلبی در سال 1995 فوت کرد، کاشته شد. ماه ها بعد از مرگش هاوز یک جنگل قلب به سمت خانه ای که همسرش در کودکی زندگی می کرد ایجاد کرد و در آن نهال های بلوط کاشت. اکنون درختان رشد کرده اند و شکل قلب تنها از بالا دیده می شود. علفزار کوچک به شکل یک راز خانوادگی باقی مانده بود تا اینکه چهار سال پیش توسط یک بالن سوار کشف شد.

 

ساخت یادبودهای زنده با درخت
 
 
 

جنگل گیتار

این جنگل به شکل گیتار در دشت های حاصلخیز آرژانتین، اثر دیگری از عشق است. این جنگل توسط کشاورزی به نام پدرو مارتین یورتا در سال 1979 در مزرعه اش به عنوان ادای احترام به همسرش که این ساز را دوست داشت کاشته شد. این گیتار حدود یک کیلومتر طول دارد و جاذبه ای برای خلبانان و مسافران هواپیما به شمار می رود.
 

ساخت یادبودهای زنده با درخت
 
 
 

یادبود موسولینی

در دامنه کوه مشرف به شهر آنترودوکو در ایتالیا حروف DVX با حدود بیست هزار درخت نوشته شده است. این حروف از واژه لاتین duce به معنی رهبر گرفته شده است. این درختان در سال 1939 به افتخار دیکتاتور فاشیست ایتالیایی موسولینی کاشته شد. این حروف به وضوح از بزرگراه قابل مشاهده هستند و هنوز هم فعالانه از آن محافظت می شود.

 

ساخت یادبودهای زنده با درخت
 
 
 

جنگل استودبیکر Studebaker

در سال 1937 تولید کننده اتومبیل امریکایی استودبیکر حدود 8 هزار درخت کاج را در پارک بندیکس وودز در ساوت بند در ایندیانا کاشت که کلمه Studebaker را با حروف درشت نشان می دادند. درختان در ثبت ملی مکان های تاریخی به عنوان یکی از بزرگترین تبلیغات زنده جهان هنوز هم به رسمیت شناخته می شود.
 

ساخت یادبودهای زنده با درخت
 
 
 

 مزرعه Luecke

یک زمین دار در خارج آستین، تگزاس در چند مایلی شرق بستراپ این علامت بزرگ را که از هواپیما و ماهواره ها به راحتی قابل مشاهده است ایجاد کرد. این کلمه نام صاحب زمین را به نمایش می گذارد.


 
ساخت یادبودهای زنده با درخت

 
 

جنگل صلیب شکسته

هرسال پاییز به مدت چند هفته که رنگ درختان تغییر می کند، یک صلیب شکسته بزرگ که از درختان کاج اروپایی ساخته شده در جنگل کاج در 60 مایلی شمال برلین ظاهر می شود. این صلیب در سال 1938 توسط حامیان نازی کاشته شد اما تا اوایل سال 1990 که بررسی های هوایی از زمین انجام شد ناشناخته مانده بود. دولت آلمان تلاش زیادی برای از بین بردن این صلیب شکسته کرده است. کارگرانی به جنگل فرستادند که درختان را قطع کردند آن ها اشتباه کردند و درختان مجددا پنج سال بعد رشد کردند. این نماد نهایتا در سال 2000 نابود شد.
 

ساخت یادبودهای زنده با درخت
 









۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن