تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804527075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین برد منصوریان با درخشش رحمتی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هشتم لیگ‌برتر فوتبال ایران، سیاه جامگان مشهد و استقلال تهران از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

با این پیروزی استقلال موقتا به رده هفتم جدول صعود کرد و سیاه جامگان هم تا رده دهم پایین آمد.

برای استقلال در این بازی کاوه رضایی در دقیقه ۲۶ از روی ضربه آزاد گلزنی کرد.

جابر انصاری از استقلال و محمدرضا خانزاده و ایوب کلانتری از سیاه‌جامگان نیز با کارت زرد داور جریمه شد. منصور شفیعی دستیار فرهاد کاظمی نیز ازبازی اخراج شد.

خسرو حیدری، مدافع راست استقلال پس از مصدومیت در دقیقه ۳۱  از بازی خارج شد و جای خود را به مجتبی حق‌دوست داد. از نکات حاشیه ای این بازی می‌توان به ورود فرشید باقری به جای بختیار رحمانی اشاره کرد که شماره هفت آبی‌پوشان با دلخوری راه رختکن را در پیش گرفت.

هواداران مشهدی استقبال چندان خوبی را در شروع مجدد لیگ‌برتر از دیدار استقلال و سیاه جامگان نداشتند.

نیمه نخست:

در دقیقه ۶، بازیکن سیاه جامگان از روی نقطه کرنر توپ بلندی را روی دروازه استقلال ارسال کرد که ضربه دقیق و کم جان مهاجم مشهدی‌ها را مهدی رحمتی در آغوش گرفت.

در دقیقه ۱۰، نفوذ خسرو حیدری از سمت چپ زمین سیاه جامگان و ارسال او مقابل محوطه شش قدم این تیم، موقعیت خوبی را برای بختیار رحمانی ایجاد کرد اما شوت او در راه دروازه به مدافع سیاه جامگان برخورد کرد و راهی کرنر شد. ضربه کرنر استقلالی‌ها عایدی برای این تیم نداشت و به راحتی از دست رفت.

در دقیقه ۲۴، شروع مجدد سریع استقلالی‌ها منجر به نفوذ جابر انصاری از سمت راست زمین سیاه‌جامگان شد اما سانتر تند و تیز او به شکلی خطرناک از مقابل دروازه ناصری عبور کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۶، خطای مدافعان سیاه‌جامگان مقابل محوطه هجده قدم خودی، ضربه ایستگاهی را در اختیار کاوه رضایی قرار داد و شوت دقیق او از سمت چپ محوطه جریمه به طور مستقیم وارد دروازه ناصری شد تا استقلال یک بر صفر از حریف خود پیش بیافتد.

در دقیقه ۳۳، مشهدی‌ها چندین حمله نصف و نیمه را روی دروازه استقلال داشتند و دو کرنر پیاپی را هم در اختیار داشتند اما نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند.

در دقیقه ۳۶، حسین بادامکی با پشت سر گذاشتن دو مدافع استقلال، از گوشه سمت راست محوطه هجده قدم استقلال شوت زد که مهدی رحمتی این توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه ۳۸، کاوه رضایی در موقعیت بسیار خوبی با دروازه‌بان سیاه‌جامگان تک به تک شد اما این فرصت را با شوتی نه چندان دقیق از دست داد.

نیمه دوم:

در دقیقه ۵۶، مجتبی حق دوست پس از نفوذ از سمت چپ زمین سیاه جامگان وارد محوطه جریمه این تیم شد و توپ را به جابر انصاری پاس داد اما شوت او را محمد ناصری به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۶۰، سانتر یعقوب کریمی از سمت راست زمین سیاه جامگان به روی دروازه این تیم را مهاجم استقلال از فاصله کم به بیرون زد.

در دقیقه ۶۲، حمله مهاجمان سیاه جامگان به سمت دروازه استقلال، موقعیت خوبی را برای این تیم ایجاد کرد اما بازیکنان سیاه جامگان این موقعیت خوب را از دست دادند.

در دقیقه ۶۷، کاوه رضایی در موقعیت تک به تک با مدافع حریف پاس در عمقی را برای جابر انصاری انداخت اما دروازه‌بان مشهدی‌ها با خروج به موقع از دروازه توپ را به اوت زد و یک موقعیت خطرناک را از استقلال گرفت.

در دقیقه ۷۰، سانتر هافبک سیاه جامگان از روی ضربه ایستگاهی به روی دروازه استقلال با ضربه سر خطرناک بازیکن این تیم همراه شد که مهدی رحمتی به سختی این توپ را راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۷۷، کاوه رضایی در موقعیتی تک به تک با محمد ناصری توپ را با  فاصله اندکی از بالای دروازه به اوت زد.

در دقیقه ۷۸، رضا درویشی نیز در موقعیتی نسبت خوب، نتوانست توپ را در نزدیکی محوطه شش قدم وارد دروازه رحمتی کتند و مدافعان استقلال توپ کم جان او را دور کردند.

در دقیقه ۷۹، شوت زمینی امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه پس از اصابت با نوک انگشتان ناصری به دیرک دروازه این تیم خورد و یک کرنر به نفع استقلال اعلام شد.

در دقیقه ۸۳، سانتر بازیکن سیاه‌جامگان از روی نقطه کرنر با اشتباه مهدی رحمتی همراه شد اما قبل از شوت‌زنی بازیکنان سیاه جامگان، فرشید اسماعیلی توپ را از مقابل دروازه دور کرد.

در دقیقه ۸۹، سانتر و ضربه سر بازیکن سیاه جامگان را سید مهدی رحمتی در آستانه ورود به دروازه دفع کرد و پس از برخورد به دیرک، مدافعان استقلال این توپ را دور کردند.

این دیدار در نهایت با حساب یک بر صفر به سود استقلال تمام شد.

ترکیب سیاه‌جامگان: محمد ناصری، محمدرضا خانزاده، میثم حسینی، رضا شربتی، حمیدرضا علی عسگری ( سعید دقیقی ۶۳)، مصطفی احمدی، عبدالرضا زارعی، پیام ملکیان، ایوب کلانتری، حسین بادامکی (رضا درویشی ۶۳) و روح الله سیف اللهی.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی ( فرشید باقری ۶۶)، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری (مجتبی حق‌دوست ۳۱)، کاوه رضایی و جابر انصاری.



۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن