تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برد آسان در تهران با درخشش مهند عبدالرحیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برد آسان در تهران با درخشش مهند عبدالرحیم
تیم ملی عراق روز گذشته در ورزشگاه پاس قوامین میزبان تیم ملی تایلند بود و موفق شد در یک روز آسان با درخشش مهند عبدالرحیم تیم ملی تایلند را از پیش رو بردارد.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی عراق در دومین هفته چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی توانست در یک بازی یک طرفه به دومین پیروزی خود برسد تا اولین سه امتیاز خود را از این مسابقات دشت کند؛ سه امتیازی که خیلی زودتر از این ها می توانست برای تیم ملی عراق رقم بخورد.
عراق در سه بازی گذشته خود برابر استرالیا و در خانه این کشور با دو گل مغلوب شده بود و در دیدار برابر عربستان و ژاپن با حداقل گل و در دقایق انتهایی شکست خورده بود و با توپ پر به این دیدار آمده بود.  
مهند عبدالرحیم مهاجم 23 ساله و هوشمند عراقی ها در همان ابتدای کار و در دقیقه 6 برای این تیم گلزنی کرد تا کار برای بازیکنان عراق آسان‌تر شود. در ادامه باز هم همین بازیکن بود که گلزنی کرد تا شاگردان "رادهی سوآدی" سرمربی عراق با دو گل نیمه اول را به پایان برسانند. در نیمه دوم در ابتدا این تایلندی‌ها بودند که قصد داشتند به سمت دروازه عراق حمله کنند ولی از لحاظ فیزیک بدنی، تکنیک فردی و تاکتیک گروهی به مراتب در سطحی پایین‌تر از فوتبال عراق قرار داشتند و توانایی مسلط شدن بر تیم عراق را در میانه میدان نداشتند. البته این تیم تا دقیقه 75، پایاپای در مقابل عراق ایستادگی کرد و هنگامی که بازیکن خود را اخراج شده دید و با مصدومیت یک بازیکن دیگر و تمام شدن تعویض‌ها مجبور به بازی کردن با 9 نفر شد، قافیه را به طور کامل به حریف آماده خود واگذار کرد و باز هم این مهند عبدالرحیم بازیکن جوان عراق بود که با زدن 2 گل دیگر در فاصله چند دقیقه تیمش را با چهار گل پیش انداخت تا بازی با همین نتیجه خاتمه یابد.
عبدالرحیم ستاره‌ی تیم ملی عراق مقابل تایلند، بسیار هوشمندانه در محوطه جریمه حضور پیدا می کرد و ضربات آخر را با جایگیری‌های مناسب و با کمترین زمان مالکیت توپ به ثمر می‌رساند. این مهاجم تیزهوش در دیدار مقابل عربستان هم زننده تک گل تیمش بود.  تیم عراق هم نشان داد که پتانسیل بالایی در این تیم خودش را داشت، بی شک می توانست نتایج بهتری را رقم بزند؛ آن‌ها تاکنون در مقابل عربستان سعودی در مالزی و تایلند در ایران میزبان بوده‌اند و نتوانسته‌اند به نحواحسن از میزبانی خود استفاده کنند. نوع بازی عراق و توانایی بازیکنان این تیم در بازیسازی و حرکات هجومی از جناحین نشان می‌داد که این تیم پتانسیل بالایی در حرکات تیمی خود دارد. آن‌ها در دفاع هم بی نقص ظاهر شدند و در ضدحملات هم بازیکنان سریعی مثل یاسین غنی در سمت راست و هم‌چنین سمت چپ خط حمله خود را داشتند که با سرعت و قدرتی که داشتند پایه گذار حملات تیم عراق بودند.
با این تفاسیر تیم ملی عراق نشان داد که تا کنون کمی بدنشانس بوده که نتوانسته بیشتر از سه امتیاز را کسب کند. آن‌ها در بازی آینده خود باید در مقابل اماراتی قرار بگیرند که در عین ناباوری با سه گل از عربستان شکست خورد و با 6 امتیاز در رتبه چهارم حضور دارد.
با توجه به نتایج فشرده سایر تیم‌ها در این گروه عراق می‌تواند در ادامه بازی‌ها عقب افتادگی خود را جبران کند. البته انجام دادن این کار در گروهی که استرالیا، ژاپن، امارات و عربستان تازه مدعی شده حضور دارند چندان کار ساده‌ای به نظر نمی رسد؛ آن هم برای تیمی که از بازی در خانه و حمایت تماشاگران خودی محروم است.

16:13  1395/07/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن