تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805463166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگری جنایت جنگی سعودی با انتقام سخت مردم یمن


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:  هواپیماهای متجاوز ائتلاف عربستان در ادامه سریال جنایت های خود در حق مردم یمن، عصر روز شنبه شرکت کنندگان در یک مراسم ختم در تالار بزرگ صنعا را هدف قرار دادند که بر اثر آن بیش از 700 تن کشته یا زخمی شدند .

حمایت نظامی ، لجستیکی ، رسانه ای ومعنوی برخی کشورها از متجاوزان عربستانی نیز در ارتکاب اینگونه جنایات نقش بسیار زیادی دارد وآنها نه تنها شریک عربستان در ارتکاب این جنایات هستند بلکه در کنار بی تفاوتی جامعه بین الملل در خصوص این وحشیگری ها پاسخگو باشند.
سعودی های متجاوز با قتل عام مردم یمن در مراسم عروسی وعزا ثابت کرده اند که در کشتار مردم بیگناه روی همه جنایتکاران را سفید کرده اند و پدر معنوی گروه های تروریستی مانند داعش والقاعده هستند .
 

جنایت سعودی ثابت کرد که نه تنها عربستان برای صلح جدی نیست بلکه مانع هرگونه راه حل سیاسی نیز می شود وهیچ تمایلی جز کشتار مردم یمن وبه زانو درآوردن آنها ندارد وتنها گزینه پیش روی آنها را تسلیم شدن یمنی ها می داند اما از سوی دیگر پایداری ومقاومت مردم یمن در برابر جنایت های عربستان طی 19 ماه گذشته ثابت کرده است که واژه تسلیم شدن در فرهنگ یمنی ها وجود ندارد وآنها از جان ومال خود در راه دفاع از وطن وحفظ حاکمیت واستقلالشان می گذرند.
مجتبی ذوالنوری


جسارت رژیم سعودی در ارتکاب جنایت جنگی

مجتبی ذوالنوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با محکومیت جنایت سعودی در کشتار مردم یمن گفت:  ریاض در تهاجم به خاک یمن به طور مستقیم با مردم یمن وارد جنگ شده و بدون رعایت اصول اولیه حقوق بشردوستانه جنگ مرتکب جنایت جنگی شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت:  رژیم سعودی در طول 20ماه گذشته هر نوع تجمع انسانی در یمن را به خاک و خون کشیده و ریاض هیچ مرزی برای انسانیت قائل نیستند.

وی در ادامه گفت:  آمریکا ، بریتانیا ، فرانسه و استعمارگران غربی که اتفاقا مدعیان پوشالی حقوق بشر هستند ، همواره در جریان روند جنایات جنگی رژیم سعودی قرار داشته اند.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جنایت رژیم سعودی آنچنان فجیع بوده است که آمریکا برای فرار و تبرئه واشنگتن اعلام موضع ظاهری کردند.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی در تمام سطوح دیپلماسی باید به شکلی فعال از مردم یمن دفاع کند ، گفت: تریبون های رسمی ایران در محافل بین المللی نظیر سازمان ملل متحد ، سازمان همکاری های اسلامی ، بین المجالس ، مجمع کشورهای آسیایی و حقوق بشر اسلامی باید دفاع از مردم مظلوم مردم یمن استفاده شود.

ذوالنوری تصریح کرد:ضمن اطلاع رسانی مظلومیت مردم یمن باید رژیم سعودی به عنوان جنایتکار جنگی مورد پیگرد قرار گیرد.

وی گفت: رژیم سعودی همواره با پرداخت های کلان به رسانه های غربی تلاش کرده است برای خود حاشیه امن ایجاد کند اما جنایات اخیر ریاض افکارعمومی جهانی به شدت متاثر شده است ، از این اتفاق دردناک برای رساندن صدای مظلومیت مردم یمن باید استفاده کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خون ریزی و جنایت مسئله ای است که با وقوع آن میل به کشتار افزایش پیدا می کند و سعودی ها برهمین اساس هر روز برحجم اقدامات غیرانسانی خود می افزایند.

 وی تصریح کرد:  اگر اقدام قاطعی در مقابل رژیم سعودی صورت نگیرد دامنه جنایات ریاض بر علیه مردم یمن گریبان گیر جامعه جهانی خواهد شد.

ذوالنوری گفت: مساله اساسی اینجاست که رژیم سعودی با ایجاد و تجهیز گروه های تروریستی در کنار جنایات جنگی علیه مردم یمن هر لحظه ممکن است دست به جنایتی بزرگ تر بزند.
کمال دهقانی فیروزآبادی

پیگرد جنایت جنگی سعودی

کمال دهقانی فیروز آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن محکومیت شدیدالحن اقدامات رژیم سعودی برعلیه مردم یمن گفت: عربستان روز گذشته رسما مرتکب جنایت جنگی شد.

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم سعودی در طول حدود 20 ماه مرتکب جنایات متعددی شده است تاجایی که در سازمان ملل نیز مورد پیگرد قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: متاسفانه دلارهای کثیف سعودی اجازه نداد نام ریاض در فهرست سیاه سازمان ملل قرار گیرد تا امروز بان کی مون هم شریک جنایات سعودی باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: کشتار و زخمی شدن 700 نفری شهروندان یمنی در مراسمی که همه از آن مطلع بوده اند نشان می دهد که رژیم سعودی هیچ مرزی برای انسانیت قائل نیست.

وی با اشاره به موضع انتقادی کاخ سفید به جنایت سعودی گفت: آمریکا همواره حامی ائتلاف تهاجم علیه مردم یمن بوده است اما اتفاق دیروز آنچنان هولناک بوده است که واشنگتن نیز پا پس کشیده است.

دهقانی فیروز آبادی گفت: جنایت روزگذشته می تواند مقدمه فروپاشی ائتلاف سعودی باشد و قطعا تبعات این اتفاق دردناک برای ریاض گران تمام خواهد شد زیرا این جنایت در محاکم بین المللی به عنوان جنایت جنگی قابل پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن مصر از عربستان در جریان تهاجم به یمن اتفاقی است که اکنون بار روانی آن روی دوش دیگر اعضا سنگینی خواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدامات رژیم سعودی فاقد هرگونه منطق است و آنها با رفتار جنون آمیز با سرعت در سراشیبی مرگ حرکت می کنند.
قاسم جاسمی

تقاص جنایت سعودی در انتظار ریاض

سید قاسم جاسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ملت گفت: رژیم سعودی به یک دیکتاتوری ورشکسته تبدیل شده است که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و به رفتارهای جنون آمیز پناه برده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که روز گذشته در جریان کشتار و زخمی شدن 700 نفری مردم یمن در حملات سعودی به وقوع پیوست یک جنایت جنگی است که ریشه در تحقیر ریاض توسط مردم مبارز یمن دارد.

وی در ادامه گفت: عربستان همواره با پرداخ رشوه های سیاه تلاش کرده است برای خود مشروعیت ایجاد کند اما این روزها که آنها با کسری بودجه مواجه هستند خود را در باتلاق یمن گرفتار می بینند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ریاض به عنوان بزرگ ترین حامی تروریسم افدام به ایجاد داعش کرد و امروز در نگاه افکار عمومی جامعه جهانی نمی تواند شانه از اقدامی که انجام داده ، خالی کند.

وی در ادامه گفت: دستان حکام سعودی به خون هزاران انسان بی گناه در عراق ، سوریه ، افغانستان ، پاکستان ، لیبی و برخی نقاط دیگر آلوده است اما خون مردم یمن که دیروز ریخته شد به مصیبتی بزرگ برای ریاض تبدیل خواهد شد.

جاسمی گفت: نیروهای مقاومت مردمی انصارالله همراه با ارتش یمن تاکنون ضربات کشنده ای به متجاوزان سعودی وارد کرده اند اما با کشتار روزگذشته معادلات میدانی جنگ یمن تغییر خواهد کرد و ائتلاف سعودی باید چشم انتظار عملیات انتقام باشد.

وی خاطرنشان کرد: فاجعه روز گذشته با تسلیحات ساخت آمریکا به وقوع پیوسته و پنتاگون امروز اصلی ترین شریک جرم ریاض در کشتار مردم یمن است.
حقیقت پور

روسفیدی رژیم صهیونیستی با جنایت رژیم سعودی

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن اعتراض شدیدالحن به سکوت مجامع جهانی در مساله کشتار مردم یمن توسط عربستان گفت: جنایتی که رژیم سعودی بر علیه مردم یمن مرتکب شد را تاکنون رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین مرتکب نشده است.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار سعودی ها نشان می دهد که باطن سعودی ها از اشغالگران قدس خبیث تر است و آنها در جنایات خود هیچ مرزی برای آدم کشی ندارند.

وی در ادامه گفت:  رژیم سعودی امروز روی بنیامین نتانیاهو ، اریل شارون و ده ها جنایت کار دیگر صهیونیستی را با کشتار مردم مسلمان یمن سفید کرده است.

حقیقت پور با بیان این که رژیم سعودی بر خلاف کنوانسیون های بین المللی تمامیت ارضی یمن را نقض کرده است و مردم این کشور محق به پاسخ گویی هستند ، گفت: انتقام خون مردم یمن اتفاقی است که با هوش و مقاومت محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم یمن در طول 20 ماه تهاجم همه جانبه ائتلاف سعودی تاکنون ایستادگی کرده اند و در آینده با توجه به کشتار به وقوع پیوسته آنها با خودکفایی و غنائم جنگی درس عبرت به متهاجمین سعودی می دهند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت:  آتش خشم ملت یمن با گلوله های انتقام مقاومت به قلب جنایتکاران حاکم بر سرزمین اصابت خواهد کرد.

گفتنی است که بخش خودکفایی مقاومت اسلامی در یمن به تازگی توانسته است پس از موشک های دست ساز النجم الثاقب ٬از موشک زلزال 2 با برد حدود 800 کیلومتری و همچنین موشک فیلق رونمایی کند تا متجاوزان بدانند که مردم یمن تسلیم زور نمی شوند.

هدف قرار دادن کشتی جنگی اماراتی نشان داد نیروهای مقاومت یمن توان موشکی بالایی دارند و توانسته اند به فناوری ساخت موشک با وجود محاصره زمینی، دریایی و هوایی دست یابند.آن ها به وسیله موشک های خود ناوچه چند صد میلیون دلاری اماراتی ها را در نزدیکی خلیج عدن هدف قرار دادند. این موضوع نشان داد یمنی ها می توانند خلیج عدن را برای متجاوزان نا امن کنند.

یمنی ها با ناامیدی از جامعه بین الملل ٬ اکنون بر روی ساخت تسلیحات تمرکز کرده اند تا عامل بازدارنده ای برای جلوگیری از تجاوز نظامی به خود در دست داشته باشند٬ آن ها اکنون در حال تقویت توان دفاعی خود هستند تا بتوانند به متجاوزان درسی فراموش نشدنی بدهند اما مشکل این است که دشمن جرأت رویارویی با شیرمردان یمنی را ندارد و از راه دور غیر نظامیان و زنان و کودکان را هدف قرار می دهد .

یمنی ها بر خلاف تمامی فضا سازی ها نشان داده اند که قدرت مقابله با متجاوزان را دارند و در این راه توانسته اند خود را به سلاح های کارآمد مجهز کنند.

۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن