تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798397556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گواهینامه نقره مدیریت کیفیت در سرویس پست‌نامه به شرکت ملی پست ایران تعلق گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گواهینامه نقره مدیریت کیفیت در سرویس پست‌نامه به شرکت ملی پست ایران تعلق گرفت
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: در 6ماهه 95، از جهت عملکرد شرکت ملی پست از جهت کیفیت محصولات 97درصد بوده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ حسین مهری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری که صبح امروز(یک‌شنبه) به مناسبت روز جهانی پست در سا ختمان مرکزی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد اظهار داشت: در بیست‌وششم کنگره پستی جهانی که حدود 22 روز قبل در استانبول و ترکیه آغاز شد، جمهوری اسلامی ایران توانست بعد از 12سال به عضویت شورای راهبری (CA) درآید.


مهری در ادامه گفت: نظارت بر تمام فعالیت‌های اتحادیه بین دو کنگره، مطالعه و بررسی مسائل مربوط به خط مشی‌های دولتی در زمینه موضوعات پستی، بررسی و تصویب هرگونه اقدام ضروری برای حفظ و تقویت و کیفیت سرویس پستی بین‌المللی در نوسازی آ‌ن در چارچوب صلاحیت‌های شورا، تضمین نظارت بر فعالیت‌ دفتر بین‌الملل، بررسی و تصویب بودجه و حساب‌های سالیانه اتحادیه از وظایف این شورا است.


وی با اشاره به بیانات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی رشد سریع تجارت الکترونیک در ایران به عنوان یک چالش و فرصت، تصریح کرد: موضوع تجارت الکتروینک در آینده پست ایران از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردار است.


رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: در حاشیه برگزاری مجمع عمومی بیست‌وششمین کنگره پستی جهانی در استانبول شرکت ملی پست ایران توانست گواهینامه نقره مدیریت کیفیت در سرویس پست نامه را دریافت کند.


مهری در ادامه تصریح کرد:‌ شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران موفق شد با رعایت استانداردهای اعلامی تعاونی پیشتاز جایزه برنز کیفیت سرویس پیشتاز را در سال 2هزار و 500به خود اختصاص دهد.


وی افزود: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در 2 هفته برگزار کنگره پست جهانی 3پیشنهاد را با عناوین سرویس‌های تجارت الکترونیک کلیدی برای یک سرویس مؤثر و پویا، درج آ‌مار مرتبط با توسعه سرویس‌های الکترونیک پستی در آ‌مار اتحادیه پستی جهانی و نیز پیشنهاد شماره 7،1، 20 در رابطه با اصلاح بندهای 2و3 ماده یک کنوانسیون پستی جهانی ارائه داده است که با اجماع عمومی مورد تثبیت قرار گرفت.


رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ بحث رأی بالای ایران به عنوان عضو شورای راهبری جهانی پست از مباحث مهمی بود که بعد از 12سال توانستیم دوسوم رأی کشورهای عضو این شورا راب دست آوریم و حدود 103کشور به ایران برای عضویت در CA رأی دادند و ایران توانست رتبه  28را در چیدمان اتحادیه بدست آورد.


مهری در ادامه تصریح کرد: وزیر حفاظت فناوری اطلاعات ایران گفت‌وگو های مؤثری را با وزیر ارتباطات ترکیه در خصوص توسعه همکاری‌ها مشترک بین دو کشور انجام داد و تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت ملی پست ایران و شرکت پست ترکیه امضا و مبادله شد.


وی افزود: در زمینه خدمات پستی و توسعه همکاری‌های دو جانبه بین ایران وکشور آذربایجان نیز اقدامت مناسبی صورت گرفته است و طی دیداری که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و با وزیر ارتباطات آذربایجان انجام گرفت در حمایت متقابل دو کشور در انتخابات آتی شوراهای اتحادیه پستی جهانی در کنگره استانبول تأکید شد.


رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: عملکرد 6ماهه اول سال 95 شرکت ملی پست از نظر کیفیت محصولات توزیع شده از 82 درصد در سال 94 به 97 در سال 95 درصد رسیده و 9درصد تغییر آن مثبت بوده است.


در حال تکمیل/






۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن