تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820258046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش برای نگهداری کودکان اوتیسم در خانه


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تلاش برای نگهداری کودکان اوتیسم در خانه
تلاش برای نگهداری کودکان اوتیسم در خانه رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه، مراقبت در منزل از کودکان اوتیسم به عنوان یک استراتژی و راهبرد است، گفت: در تلاش هستیم تا کودکان و یا افرادی که دچار این آسیب‌ها هستند را در مراکز شبانه‌روزی نگه‌داری نکرده و در همان فضای خانواده تحت مراقبت قرار دهیم.


به گزارش فرهن نیوز،انوشیروان محسنی بندپی د اظهار کرد: ما در حال انتخاب چند استان در کشور به عنوان پایلوت مراقبت از کودکان اوتیسم هستیم تا اثر بخشی کار را ملاحضه کرده و بعد به دولت و مجلس گزارشی ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه اوتیسم دارای طیف خفیف تا شدید است، بیان کرد: با توجه به اینکه این بیماری دارای طیف‌های مختلفی است، از این رو تلاش ما نیز بر این است که از طریق مراقبت در منزل، بتوانیم تمامی کودکان اوتیسمی را تحت پوشش قرار دهیم.

وی تاکید کرد: ما در تلاش برای ارتقای دانش و آگاهی هستیم تا مهارت‌ها و آموزش‌ها را به خود خانواده‌ها انتقال داده و خودمان نیز در این راستا کمک کنیم تا فرهنگ نگه‌داری از کودکان اوتیسم در خانه، جا افتاده و این عزیزان بتوانند در محیط زندگی خودشان نگه‌داری و مورد آموزش قرار بگیرند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در تلاش برای ارائه‌ آموزش‌های فنی و حرفه‌ای لازم به کودکان اوتیسمی هستیم، افزود: در این راستا، تفاهم‎نامه‌ای را با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به امضاء رساندیم و سازمان فنی و حرفه‌ای نیز تعهد کرده است تا نسبت به آموزش کودکان اوتیسم اقدام کند.

منبع: ایسنا


95/7/18 - 07:09 - 2016-10-9 07:09:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن