تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815484298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۲ هزار هیئت مذهبی دانش آموزی در سوگواره «احلی من العسل»


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش خبر داد:
۳۲ هزار هیئت مذهبی دانش آموزی در سوگواره «احلی من العسل»

محرم عاشورا


شناسهٔ خبر: 3789352 - جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
جامعه > آموزش و پرورش

.jwplayer{ display: inline-block; } مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت:  سوگواره «احلی من العسل» روز شنبه ۱۷ مهر ماه با حضور ۳۲ هزار هیئت مذهبی دانش‌آموزی در سراسر کشور برگزار می شود. محمدرضا مسیب‌زاده، در گفت و گو با خبرنگار مهر،  درباره جزییات  برگزاری سوگواره «احلی من العسل» گفت:این عزاداری روز شنبه ۱۷ مهر ماه  با حضور ۳۲ هزار هیئت مذهبی دانش‌آموزی در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: روز شنبه ۱۷ مهرماه مصادف با ششم محرم الحرام، روزی که با نام  حضرت قاسم‌بن‌الحسن(ع) مزین شده است این سوگواره برپا خواهد شد.

مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: برپایی این عزاداری با همکاری وزارت ارشاد،سازمان اوقاف،صدا و سیما،اتحادیه انجمن های اسلامی، هیئت رزمندگان اسلام است.

وی با بیان اینکه برپایی این سوگواره برعهده دانش آموزان است گفت: سال گذشته چهار میلیون دانش‌آموز در این مراسم مذهبی حضور داشتند که امسال نیز پیش بینی می کنیم بیش از این دانش آموزان شرکت کنند.

مسیب زاده با بیان اینکه این سوگواره در مصلی‌ها، مساجد و امامزاده‌های هر استان برگزار می شود گفت:روز شنبه ۱۷ مهرماه از ساعت ۱۰ میدان امام حسین (ع) محل عزاداری دانش آموزان است که وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم شرکت می کند.همچنین در همان روز در شهرستان های تهران حرم مطهر امام خمینی (ره) محل تجمع هیئت های دانش آموزی است.
 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن