تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820487784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دورقیب سنتی به هم رسیدند/شهرداری ورامین به دنبال کسب اولین پیروزی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: لیگ برتر تکواندو در ایستگاه پانزدهم؛
دورقیب سنتی به هم رسیدند/شهرداری ورامین به دنبال کسب اولین پیروزی

هفته پایانی لیگ برتر تکواندو


شناسهٔ خبر: 3789340 - جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
استانها > تهران

.jwplayer{ display: inline-block; } ورامین-تیم شهرداری ورامین در هفته نخست لیگ برتر تکواندو و در فینالی زودرس به مصاف حریف سنتی خود یعنی دانشگاه آزاد می رود و هر دو تیم به کسب پیروزی در این دیدار می اندیشند. به گزارش خبرنگار مهر، پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور در حالی روز شنبه در تهران آغاز می شود که تیم شهرداری ورامین به عنوان جدی ترین گزینه برای کسب عنوان قهرمانی است. نماینده تکواندو شهرستان ورامین، طی سال های اخیر به عنوان قدرت بلامنازع تکواندو ایران و آسیا محسوب شده و تمامی افتخارات موجود در عرصه باشگاهی را به دست آورده است. تیم شهرداری ورامین طی چهار سال اخیر با هدایت های پیام خانلرخانی سرمربی جوان و خوش فکر خود و بهره گیری از بازیکنان مطرح و ملی پوش در کنار تکواندوکاران جوان و آینده دار، توانست همواره روی سکو رفته و قهرمانی های متعددی را برای دیار ۱۵ خرداد کسب کند. خیز شهرداری ورامین برای دفاع از عنوان قهرمانی نماینده تکواندو ورامین در سه فصل اخیر لیگ برتر توانسته بر سکوی قهرمانی بیاستد و قدرت خود را به رقبای مطرحی نظیر دانشگاه آزاد اسلامی و پاس قوامین نشان دهند. افتخارات تیم شهرداری ورامین فقط منحصر به لیگ برتر نمی شود، بلکه این تیم توانسته در دو فصل اخیر جام باشگاه آسیا نیز بر سکوی قهرمانی ایستاده و ورزش ورامین را در قاره کهن معرفی کند.

در پانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور نیز تیم شهرداری ورامین همان استراتژی چند فصل اخیر خود را دنبال و تلفیقی از بازیکنان مطرح و ملی پوش را در کنار بازیکنان جوان و بااستعداد روانه مسابقات کرده است. تیم های لیگ برتری در اندیشه شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی پیام خانلرخانی بازیکنان مطرح و صاحب عنوانی نظیر مهدی خدابخشی، ابوالفضل یعقوبی، مرتضی شیری و حمید رضا بیات را در ترکیب خود می بیند و امیدوار است تا بار دیگر نماینده تکواندو ورامین را به سکوی قهرمانی لیگ برتر برساند. در دوره پانزدهم لیگ برتر تکواندو، هشت تیم پاس قوامین، شهرداری ورامین، سونیا، لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد اسلامی، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، هیئت تکواندو مازندران و یاسین پیشرو قم حضور دارند و تلاش می کنند به مقام قهرمانی برسند. بدون تردید همه تیم ها با انگیزه و توان مضاعف مقابل شهرداری ورامین حاضر می شوند تا با برتری مقابل مدافع عنوان قهرمانی، توان و ظرفیت خود را به معرض نمایش بگذارند و این موضوع، دیدارهای شهرداری ورامین مقابل حریفان را بسیار جذاب و حساس می کند. هدف شهرداری ورامین کسب عنوان قهرمانی است علی حیدریان شهردار ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره تدارک حضور تیمی قدرتمند در پانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: تیم شهرداری ورامین به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر تکواندو حاضر می شود. وی افزود: تدارک خوبی برای حضور تیم شهرداری در این مسابقات مهم انجام شده و با جذب برخی بازیکنان مطرح و ملی پوش، تلاش کردیم تا زمینه تکرار عنوان قهرمانی را فراهم کنیم. حیدریان ادامه داد: تیم شهرداری ورامین به خوبی نشان داده که در عرصه تکواندو، حرف های زیادی برای گفتن دارد و کسب قهرمانی های متعدد در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا این مهم را به اثبات می رساند.

شهردار ورامین با اشاره به ضرورت گسترش ورزش در دیار ۱۵ خرداد بیان داشت: موفقیت های شهرداری ورامین در لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور و آسیا، سبب اشتیاق هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به ورزش شده و این امر مدیریت شهری را به هدف خود می رساند. مصاف دو رقیب سنتی در هفته نخست لیگ برتر تکواندو تیم شهرداری ورامین در هفته نخست لیگ برتر تکواندو و در فینالی زودرس به مصاف حریف سنتی خود یعنی دانشگاه آزاد می رود و هر دو تیم به کسب پیروزی در این دیدار می اندیشند. شاگردان خانلرخانی همواره و طی فصول گذشته مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پیروزی رسیده اند و باید منتظر ماند و دید که نماینده تکواندو ورامین می تواند در نخستین گام، به مهم ترین پیروزی خود در این فصل دست پیدا کند. پیام خانلرخانی سرمربی تیم شهرداری ورامین با اشاره به روند آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر بیان داشت: با تمام توان برای موفقیت ورزش شهرستان ورامین و تکرار پیروزی های گذشته وارد عرصه مسابقات می شویم. وی با اشاره به حمایت های صورت گرفته از تیم شهرداری ورامین افزود: حمایت های خوبی از سوی شهرداری و شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی از تیم تکواندو شهرداری ورامین شده که امیدواریم زمینه ساز موفقیت این تیم در مسابقات شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن