تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798693980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیل اصلی نیمکت‌نشینیِ شهباززاده؛ چیزی به نام «لاو»!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:  هر روز یک شایعه جدید درباره سجاد شهباززاده و دلیل بازی نکردنش در ترکیب آلانیا اسپور شنیده می‌شود. بازیکنی که قید استقلال را به هر قیمتی زد تا در ترکیه بازی کند اما دریغ از یک بازی کامل رسمی...


به گزارش تابناک ورزشی، برخی اختلاف باشگاه با مدیر برنامه‌های او را دلیل نیمکت نشینی یا سکونشینی سجاد می‌دانند و گروهی دیگر معتقدند سرمربی آلانیا اعتقادی به مهاجم ایرانی‌اش ندارد. 


جدیدترین دلیل برای بازی نکردن شهباززاده اما مربوط می‌شود به یک مهاجم برزیلی. مهاجمی مشهور به نام واگنرلاو. مهاجمی که سالها برای تیم‌هایی نظر زسکا مسکو، فلامینگو، کورینتیانس، شاندونگ چین و در نهایت موناکو بازی کرده و این فصل پیراهن آلانیا اسپور را پوشیده تا در خط حمله این تیم یک ناجی باشد و دروازه حریفان را باز کند.



دلیل اصلی نیمکت‌نشینیِ شهباززاده؛ چیزی به نام «لاو»!



واگنر لاو چندین سال نیز عضو تیم ملی برزیل بود و برای این تیم در چند تورنمنت معتبر بازی کرد. تورنمنت‌هایی نظیر جام جهانی 2010 و جام ملت‌های آمریکای جنوبی در سال 2007. او که زمانی یکی از بهترین بازیکنان لیگ روسیه محسوب می‌شد در 32 سالگی پا به لیگ ترکیه گذاشته تا دوران جدیدی از فوتبال خود را تجربه کند. واگنر لاو 15 بار برای تیم ملی برزیل به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده است.


او که با هر دو پا به بهترین شکل بازی می‌کند زمانی جزو پدیده‌های فوتبال برزیل بود اما همانی نشد که کارشناس‌ها انتظارش را می‌کشیدند. لاو خیلی زود از دایره بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برزیل خارج شد و حالا چند سالی می‌شود که رنگ پیراهن این تیم را ندیده و یک بازی هم برای برزیل انجام نداده است. آخرین باشگاهی که واگنر لاو، قبل از آلانیا در آن به میدان رفته موناکو در لوشامپیونا بوده. 
تیمی مدعی که دوران باشکوهی را برای لاو رقم نزد تا این مهاجم برزیلی پس از انجام تنها 12 بازی و به ثمر رساندن 4 گل تصمیم بگیرد به ترکیه کوچ کند و در سطحی پایین‌تر از لیگ فرانسه بازی کند. واگنر لاو در رده باشگاهی و در لیگ‌های مختلفی چون برزیل، روسیه، چین و فرانسه روی هم 230 بازی انجام داده و 145 گل به ثمر رسانده است. آماری شگفت انگیز از مهاجمی که این روزها سجاد شهباززاده را به نیمکت و حتی سکو چسبانده و باعث شده تا این مهاجم ایرانی کمتر از سوی حکمت کالپال مورد استفاده قرار بگیرد.


سجاد شهباززاده اما در این شرایط هم تصمیمی برای بازگشت ندارد. او به ترکیه رفته تا برای آلانیا بازی کند و مهم‌تر از همه اینکه مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار بگیرد. سجاد با اطلاع از علاقه کی‌روش به بازیکنان ل‍‍ژیونر، لیگ ترکیه را انتخاب کرد تا اعتماد سرمربی تیم ملی را به خود جلب کند اما فعلا نه موفقیتی در این زمینه کسب کرده و نه آنچنان در ترکیب آلانیا قرار گرفته است. ماحصل حضور شهباززاده در آلانیا اسپور، دو بازی و 51 دقیقه حضور در زمین بوده. آماری ضعیف از مهاجمی که این روزها بحث بازگشت او به استقلال شنیده می‌شود.


نزدیکان سجاد اما معتقدند اخبار منتشر شده درباره بازگشت او به استقلال شایعه است و شهباززاده همچنان در ترکیه می‌ماند تا شاید بتواند به ترکیب آلانیا برسد و برای این تیم بازی کند. اتفاقی که با حضور مهاجمانی چون واگنر لاو کمی بعید است رخ بدهد. هر چند که لاو هم تاکنون توفیقی به دست نیاورده و در 4 بازی و 349 دقیقه‌ای که در زمین حضور داشته گلی به ثمر نرسانده است.


۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن