تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798265132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدایتی قول داد به تیم سیاه جامگان کمک کند/ امیدوارم بتوانیم تیم استقلال را در مشهد شکست دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هدایتی قول داد به تیم سیاه جامگان کمک کند/ امیدوارم بتوانیم تیم استقلال را در مشهد شکست دهیم
رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان گفت:نشست خوب و صمیمانه ای را با حضور حسین هدایتی درباره کمک مالی به باشگاه سیاه جامگان برگزارکردیم.


محمدرضا رویانیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد : نشست خوب و صمیمانه ای را با حضور حسین هدایتی درباره کمک مالی به باشگاه سیاه جامگان در ادامه فصل برگزارکردیم. با توجه به اینکه سعی داریم این باشگاه را طی چند سال به یک باشگاه قدرتمند لیگ برتری تبدیل کنیم، از وی خواستیم به باشگاه سیاه جامگان کمک کنند چرا که این تیم در این شهر ظرفیت های زیادی دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون تیم سیاه جامگان از حامی مالی و سازمان لیگ طلبکار است،این در حالی است که تیم ما به شدت دچار مشکل مالی شده است. از طرفی با توجه به اینکه بازی با تیم استقلال تهران در هفته هشتم لیگ برتر را پیش رو داریم، یک جلسه دوستانه ای را با فرهاد کاظمی و بازیکنان برگزار کردیم تا کدورت های گذشته بین مسئولان باشگاه و کادرفنی برطرف شود و با گذشت و درایت سرمربی تیم این اتفاق رخ داد و در حال حاضر  تمرینات در حال پیگیری است.

رویانیان گفت: تنها مشکلی که هم اکنون وجود دارد نداشتن پول در حساب باشگاه است برهمین اساس صبح امروز نشست صمیمانه ای را با حسین هدایتی برگزار کردم، در این نشست دو پیشنهاد ارائه کردم و از وی خواستار شدم تا به این باشگاه بیاید و عضوی از این تیم شود. 

با توجه به اینکه جوانان مستعد زیادی در شهر خراسان وجود دارند. تقاضای دوم من از هدایتی این بود که به دلیل اینکه تیم سیاه جامگان با مشکلات شدید مالی گریبانگیر است هر چقدر می توانند به تیم ما کمک مالی کنند. تا از این طریق بتوانیم مبلغ قابل توجهی از مبالغ قرارداد بازیکنان را در این فصل پرداخت کنیم.
وی در جواب من اعلام کرد در حال حاضر به دلیل در پیش بودن ماه محرم و مشکلاتی که در پیش دارم بعد از تاسوعا و عاشورا به تیم کمک می کنم. تا هم بتوانیم بدهی هایمان را به بازیکنان و کادر فنی پرداخت کنیم و هم از این طریق بتوانیم روحیه و انگیزه بازیکنان را پیش از بازی بزرگ با استقلال از لحاظ روانی تقویت کنیم.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درمورد اینکه چه زمانی مشکلات این تیم با سازمان لیگ حل خواهد شد، بیان کرد: فعلا که هیچ اتفاقی در این زمینه رخ نداده است، قرارداد ما با سازمان لیگ و حامی مالی دچار مشکل شده است، جایگزینی در این خصوص وجود ندارد، متاسفانه شرایط نسبت به گذشته فرقی نکرده است. امیدوارم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و سایر مسئولان سازمان لیگ تدابیری به خرج دهند که مشکلات مالی بیشتر تیم های لیگ برتری هر چه زودتر برطرف شود و دیگر شاهد چنین اتفاقات پیش پا افتاده ای در فوتبال کشورمان نباشیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان درباره اینکه چه زمانی آخرین عضو هیئت مدیره این باشگاه انتخاب خواهد شد، افزود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده قرار است بعد از عاشورا و شهادت اباعبدالله الحسین( ع) و بعد از بازی با استقلال در این مورد جلسه هم اندیشی را با حضور سایر اعضای هیئت مدیره تیم برگزار کنیم تا درباره آخرین عضو هیئت مدیره تصمیم گیری کنیم. البته خود من هم بعد از تاسوعا و عاشورا به مجموعه سیاه جامگان اضافه خواهم شد، برهمین اساس سعی دارم با استفاده از تجریباتی که در تیم پرطرفدار پرسپولیس بدست آورده ام به این تیم کمک کنم.همچنین امیدوارم مردم مشهد و حسین هدایتی بتوانند به تیم سیاه جامگان کمک مالی کنند تا در ادامه فصل با نتایج درخشانی که کسب می کنیم دل مردم مشهد را شاد کنیم.

وی درپاسخ به این سوال که چه نتیجه ای دربازی این تیم با استقلال حاصل خواهدشد، گفت: تیم سیاه جامگان درمقابل استقلال تیم دست و پا بسته ای نخواهد بود، ازطرفی انگیزه فراوانی در بازیکنان تیم وجود دارد تا بتوانند پس از چند هفته که در کسب پیروزی ناموفق بودند این تیم را شکست دهند. امیدوارم با توجه به اینکه این بازی در شهر مشهد و با حضور پر شور هواداران فوتبال دوست مشهدی برگزار می شود بتوانیم تیم استقلال را در ورزشگاه ثامن شکست دهیم.

رویانیان در پایان در مورد اینکه چه زمانی ورزشگاه امام رضا آماده بهره برداری می شود، تصریح کرد: از مسئولان آستان خراسان رضوی درخواست دارم تا مساعدتی به خرج دهند تا هرچه زودتر استادیوم فوق مدرن امام رضا آماده بهره برداری شود و  بتوانیم بازی های مهم خودمان را در آنجا برگزار کنیم. همچنین به دلیل اینکه این ورزشگاه در داخل شهر مشهد قرار دارد به طور حتم تماشاگران بیشتری از بازی های خانگی این تیم استقبال خواهند کرد.




۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن