تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814794782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بشار جعفری: فرانسه و انگلیس به تروریست‌های منطقه کمک می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بشار جعفری: فرانسه و انگلیس به تروریست‌های منطقه کمک می‌کنند
سفیر سوریه در سازمان ملل ضمن انتقاد از اقدامات ارتش‌های انگلیس و فرانسه در منطقه متعهد شد تا تمامی مناطق تحت تصرف تروریست‌ها در کشورش را پس بگیرد.
به گزارش نامه نیوز، بشار جعفری، سفیر سوریه در سازمان ملل در گفت و گو با ITV گفت: این حق مسلم و قانونی سوریه است که با جود کشته شدن ۴۰۰ هزار تن در جنگ سوریه مناطق تحت تصرف در درست تروریست‌ها را پس بگیرد. فرانسه بسیاری از مناطق غیرنظامی در حلب و ادلب را بمباران کرده و انگلیس نیز دست به همین کار زده است و این دو کشور به تروریست‌ها در منطقه کمک و از آنها حمایت می‌کنند.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه "آیا ارتش سوریه به دنبال بازپس گیری حلب است" گفت: این وظیفه ماست. این حق قانونی ماست که هر وجب از خاک سوریه را از چنگ این تروریست‌ها در بیاوریم. سفیر سوریه در سازمان ملل همچنین در پاسخ به سوالی درباره حل بحران سوریه گفت: راه حل برای بحران سوریه سیاسی است. من درباره سوریه حرف می‌زنم نه درباره حلب. این اظهارات پس از آن مطرح شد که بزرگترین بیمارستان در حلب در حمله هوایی اخیر نابود شد. این بیمارستان پس از آنکه سه بار هدف حمله قرار گرفت، بلااستفاده مانده بود. در جریان این بمباران هوایی هفت تن کشته و تعداد زیادی هم زخمی شدند. بان کی‌مون، دبیرکل سازمان ملل این بمباران را "جنایت جنگی" خواند و در جریان سخنرانی در شورای امنیت سازمان ملل گفت: بگذارید واضح بگویم، افرادی که از تسلیحات مخرب استفاده می‌کنند دقیقا می‌دانند چه می‌کنند. آنها می‌دانند دست به جرایم جنگی می‌زنند.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
بشار جعفری: مطمئن باشید حلب را پس می‌گیریم
بشار جعفری: برخی کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها نفاق سیاسی دارند
بشار جعفری: سوریه با جنگ چند ملیتی روبه‌رو است
اصرار دی میستورا بر بررسی گذار سیاسی



۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن