تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806895109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری ریالی برای زیرگذر کارخانه قند نمی دهد/حذف دیوارچین ورامین


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار ورامین در گفت وگو با مهر:
شهرداری ریالی برای زیرگذر کارخانه قند نمی دهد/حذف دیوارچین ورامین

علی حیدریان شهردار


شناسهٔ خبر: 3787645 - چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
استانها > تهران

.jwplayer{ display: inline-block; } ورامین-شهردار ورامین با اشاره به این نکته که مدیریت شهری ریالی برای زیرگذرکارخانه قند نمی پردازد، گفت:با اجرای این پروژه، دیگر خبری از دیوار چین در ورامین و منطقه کارخانه قند نخواهد بود. خبرگزاری مهر، گروه استان ها-سید محمدحسن محمودی: احداث طرح زیرگذر کارخانه قند ورامین یکی از خبرسازترین پروژه‌های شهری منطقه در ماه‌های اخیر بوده است و بسیاری از شهروندان و خواص شهرستان، موضوع اجرای این پروژه را با جدیت دنبال می‌کنند. قرار گرفتن طرح زیرگذر کارخانه قند ورامین در مسیر حرکت مردم به سمت تهران و قرچک، اهمیت اجرای این پروژه را دوچندان می‌کند و شهروندان انتظار دارند تا اطلاعات لازم درباره این طرح در اختیار آنان گذاشته شود. مدت‌زمان اجرای پروژه، ویژگی‌های این طرح، پیمانکار و نحوه اجرای زیرگذر و تعهدات اخذشده ازجمله موضوعاتی است که در سؤالات شهروندان و بسیاری از مردم شهرستان مشاهده می‌شود. بسیاری نیز این سؤال را در ذهن دارند که چرا پلی به‌مانند امام رضا(ع) به‌جای پل کارخانه قند ورامین احداث نمی‌شود، چراکه احداث پلی همچون پل امام رضا(ع)، کارخانه قند را از محرومیت تاریخی خود جدا کرده و سبب توسعه هرچه بیشتر شهری می‌شود. تصاویر موجود از پل کارخانه قند ورامین، فرسوده بودن پل و ضرورت اجرای یک پروژه ماندگار به منظور محرومیت زدایی و توسعه شهری منطقه را به خوبی نشان می دهد.

وضعیت فعلی پل کارخانه قند ورامین علی حیدریان شهردار ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به دغدغه‌ها و سؤالات متعدد شهروندان ورامینی درباره نحوه اجرای طرح زیرگذر کارخانه قند ورامین پاسخ گفت و اطمینان داد که در صورت همراهی و مشارکت مردم، پروژه‌ای ماندگار در ورامین اجرایی می‌شود که به توسعه منطقه کمک خواهد کرد. تعداد لاین های زیرگذر، مدت زمان اجرا و پیمانکار پروژه، راه های دسترسی مردم ورامین در زمان اجرای طرح، از جمله موضوعات و محورهایی بود که در گفت و گو با شهردار ورامین تشریح شد. *یکی از دغدغه‌های شهروندان ورامینی درباره راه‌های دسترسی مردم در زمان اجرای طرح زیرگذر کارخانه قند است، با توجه به حجم ترددهای موجود در این منطقه، چه تدابیری از سوی شهرداری ورامین اندیشیده شده است؟ راه‌های دسترسی برای آغاز طرح زیرگذر کارخانه قند ورامین در حال اجرایی شدن بوده و به همین منظور و با بررسی‌های به‌عمل‌آمده، سه‌راه دسترسی برای شهروندان ورامینی پیش‌بینی‌شده است.

راه‌های دسترسی شهروندان ورامینی در زمان اجرای طرح زیرگذر کارخانه قند، از کنار پست، انتهای شهید نامجو و نرسیده به پل ۱۵ خرداد عبور می‌کند و به‌سرعت این راه‌ها در حال تکمیل بوده و به‌محض آماده شدن، عملیات عمرانی ساخت زیرگذر آغاز خواهد شد. *یکی از سؤالات شهروندان و مردم ورامین آن است که با توجه به مشکلات مالی شهرداری و کمبود بودجه، عملیات احداث راه‌های دسترسی و اجرای پروژه زیرگذر کارخانه قند بر عهده چه نهاد و ارگانی است؟ با تمهیدات اندیشیده شده و با جلسات متعددی که در این زمینه برگزارشده است، همه هزینه‌های اجرای راه‌های دسترسی و احداث زیرگذر کارخانه قند بر عهده شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بوده و شهرداری ورامین ریالی در این راستا پرداخت نخواهد کرد و باید شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که این موفقیت با تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین به شرکت راه‌آهن تحمیل شد. پیمانکار این پروژه در ابتدا می‌خواست تا دو سوراخ را در پل کارخانه قند ایجاد کرده و قطار را از آن عبور دهد اما شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین از گذشته تاکنون بر این امر تأکید داشته که باید یک طرح جامع و ماندگار در این منطقه اجرایی شود که عقیده داریم، طرح موردنظر می‌تواند بسیاری از خواسته‌های شهروندان را برآورده کند.

*همواره از پل کارخانه قند به‌عنوان یکی از عوامل دوتکه شدن ورامین نام‌برده شده است، آیا احداث زیرگذر می‌تواند یکی از مشکلات تاریخی این منطقه را حل کند؟ پل کارخانه قند به‌مثابه یک دیوار چین برای شهروندان ورامینی بود و قرار بود تا پل امام رضا(ع) نیز به‌مانند پل کارخانه احداث شود اما شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین اعلام کرد که اجازه دوتکه شدن ورامین در یک نقطه دیگر شهر را نخواهد داد و باید طرح جامع و تفصیلی در ورامین اجرایی شود. اگرچه پروژه زیرگذر کارخانه قند، دوتکه بودن این منطقه را برطرف نمی‌کند اما با اجرای این پروژه، دیگر خبری از دیوار چین در ورامین و منطقه کارخانه قند نخواهد بود. *یکی دیگر از سؤالاتی که ذهن شهروندان و مردم شهرستان ورامین را به خود معطوف ساخته، آن است که چرا پروژه‌ای به‌مانند پل امام رضا(ع) به‌جای پل کارخانه قند اجرایی و عملیاتی نمی‌شود؟ درگذشته این موضوع موردبحث قرار گرفت که پل امام رضا(ع) دارای ۹ متر ارتفاع است و اگر بخواهیم این طرح را در منطقه کارخانه قند اجرایی کنیم، بسیاری از املاک آن منطقه حذف خواهد شد و شهرداری ورامین نیز توانایی خرید این املاک را با توجه به منابع مالی موجود ندارد و هرگونه تعلل موجب می‌شود تا اصل اجرای پروژه در این منطقه با مشکل مواجه شود. بنده برای اجرای طرح زیرگذر کارخانه قند ورامین، بررسی‌ها و سفرهای متعددی را داشته و به شهرهای مختلف نظیر ارومیه و تبریز سفر و از نزدیک از زیرگذرهای احداث‌شده در ایران بازدید کردم و اگر مردم اطمینان کنند، طرح خوب و ماندگاری در این شهرستان اجرایی خواهد شد.

* زمان اجرای پروژه زیرگذر کارخانه قند ورامین چه مدت بوده و با توجه به حساسیت موضوع، چه تمهیداتی برای اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه در نظر گرفته‌شده است؟ بر اساس توافقی که با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران انجام‌شده، مقرر است تا پروژه زیرگذر کارخانه قند ورامین در مدت ۲۷۰ روز اجرایی و عملیاتی شده و پیمانکار موظف بوده تا تمام توان خود را در این زمینه به کار بندد. از طرف دیگر با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران توافق شده تا تابلوی زمان‌بندی اجرای پروژه در محل احداث نصب شود تا مردم به‌صورت روزانه اطلاع پیدا کنند که چه زمانی، طرح زیرگذر کارخانه قند ورامین به بهره‌برداری می‌رسد.

*با توجه به دغدغه ها و سوالات متعدد شهروندان در روزهای اخیر، به چه میزان به طرح زیرگذر کارخانه قند ورامین اعتقاددارید و آیا این طرح می‌تواند به توسعه شهری ورامین کمک کند؟ زیرگذر کارخانه قند ورامین که ارتفاع آن پنج‌متر خواهد بود، می‌تواند کمک بزرگی را به توسعه شهری ورامین کند، به‌طوری‌که هر طرف از زیرگذر دارای سه لاین شده و دو دوربرگردان نیز به سمت امرآباد و کارخانه قند و روغنکشی احداث خواهد شد. خط راه‌آهن نیز ۳۵ متر از هر دوطرف بازخواهد بود که تلاش داریم با کاشت درخت و توسعه فضای سبز، زیبایی آن را افزایش دهیم تا پس از چند سال، شهروندان عبور و مرور قطار را نیز مشاهده نکنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن