تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803717636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: وقتی رهبری صلاح نمی دانند فردی در انتخابات نامزد شود، باید بگوییم لبیک یا خامنه‌ای/ اگر رهبری حکمی صادر کنند، نباید دنبال فلسفه آن باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نماینده ولی‌فقیه در سپاه: وقتی رهبری صلاح نمی دانند فردی در انتخابات نامزد شود، باید بگوییم لبیک یا خامنه‌ای/ اگر رهبری حکمی صادر کنند، نباید دنبال فلسفه آن باشیم
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه در تمام زمینه ها، حتی شرکت برخی افراد در انتخابات گفت: حکم رهبر معظم انقلاب برای همگان فصل الخطاب است.
به گزارش نامه نیوز، آیت الله علی سعیدی در یادواره 1880 شهید کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج اظهار داشت: «وقتی رهبر معظم انقلاب صلاح نمی دانند فردی در انتخابات نامزد شود اگر رهبری را فصل الخطاب می دانیم باید بگوییم لبیک یا خامنه ای».

وی گفت: وقتی رهبر فرزانه انقلاب، اقتصاد مقاومتی را مطرح می کنند فلسفه ای در آن پنهان است که همه نمی توانند آن را بفهمند.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برخی بودند که در زمان امام خمینی (ره) در مقابل آن بزرگوار چون و چرا می کردند و امروز برخی از مسائل را رهبری مطرح می کنند که نباید توقع داشته باشیم پشت صحنه را بازگو کنند.

آیت الله سعیدی بیان کرد: وقتی رهبری حکمی صادر می کنند باید از آن تبعیت کنیم و دنبال فلسفه آن نباشیم چون برخی مسائل را نمی توان در آن مقطع زمانی طرح کرد و بیان این مسائل سالها طول می کشد.

وی در ادامه به بیان برخی ویژگی های روحانیان پیشتاز اشاره کرد و گفت: یکی از معیارهای آنان، تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه است.

وی بیان کرد: «متعبدترین افراد، یاران امام حسین(ع) بودند که همراه ایشان در کربلا حرکت می کردند و نگفتند برای چه ما را می بری».

وی افزود: ماموریت کربلا به کلی سری بود و امام نمی توانست پشت صحنه را بگوید چون برخی در آن مقطع زمانی قادر به درک آن نبودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: نخستین معیار برای روحانی پیشتاز، همسویی با ولی فقیه در حکومت دینی است.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: تشخیص موضوع در مدیریت حکومت بر عهده ولی فقیه و کارشناسان است اما صدور حکم را تنها ولایت فقیه بر عهده دارد.

وی گفت: ولی فقیه در مسائل حکومتی حکم صادر می کند و تبعیت از آن مانند تبعیت از حکم رسول الله (ص) و امامان معصوم (ع) است.

وی با بیان اینکه صدور حکم در مسائل حکومتی بر عهده حاکم است که می تواند پیامبر(ص)، امام معصوم و یا ولی فقیه باشد افزود: شخص دیگری در عرض ولی فقیه در عرصه مدیریت کشور نمی تواند حکمی صادر کند.

آیت الله سعیدی بیان کرد: ولی فقیه در پنج موضوع حجیت، تبعیت، نصب، رسالت و اختیارات با پیامبر (ص) و امام معصوم (ع) اشترک دارد و از این جنبه ها تفاوتی بین آنها نیست.

وی در ادامه با اشاره به برخی رویدادهای معاصر که روحانیت در آنها نقش مؤثری داشتند گفت: روحانیت از دیرباز در همه امور اجتماعی و سیاسی نقش محوری داشته است.

وی بیان کرد: ملاعلی کنی در اعتراض ها به قرارداد رویترز و جنبش تنباکو، شیخ فضل الله نوری در نهضت مشروطیت، آیت الله کاشانی و نواب صفوی در نهضت ملی شدن صنعت نفت و امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی ازجمله روحانیانی هستند که در وقایع مهم تاریخ معاصر ایران اثرات عمیقی داشتند.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: حتی زیارت عاشورا نیز سرشار از مضامین سیاسی است که نشان دهنده لزوم توجه روحانیت به این گونه مسائل است.

وی با اشاره به اینکه برخی جریان ها پشت پرده و دنباله دارند که باید به آنها توجه کرد، گفت: وقایع تاریخی مانند فتنه 88 و ظهور گروهک های تروریستی مانند داعش دارای عقبه و پشت صحنه است که باید واکاوی شود.

وی عنوان کرد: ظهور گروهک تروریستی داعش روی صحنه و پشت صحنه دارد که نیازمند واکاوی است.



منبع: عصر ایران

مطالب مرتبط
صفارهرندی:هرچه از فتنه دور شدیم ریزش بیشتر شد
آیت‌الله علم‌الهدی: کسانی که به دنبال مذاکره اند کافر نیستند
محسن رضایی: هر جا احساس خطر برای انقلاب کنم آن‌جا حاضر می‌شوم
وزیر اطلاعات: نفوذ در پوشش بنز و پژو



۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن