تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803049813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار نقدي: بین اقتصاد شیخ‌نشینی و اقتصاد صنعتی باید یکی را انتخاب کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سردار نقدي: بین اقتصاد شیخ‌نشینی و اقتصاد صنعتی باید یکی را انتخاب کنیم
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تشريح دستاورد فداكاري و مقاومت مردم ايران در تمام عرصه‌ها از بدو انقلاب تاكنون و در تمامي برهه‌هاي حساس اظهار داشت: اقتصاد مقاومتي از همين دست است و امروز ما بايد از بين اقتصاد شيخ‌نشيني و اقتصاد صنعتي يكي را انتخاب كنيم.
به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدي در هفدهمين همايش سراسري مسئولان بسيج وزارت نفت با بيان اين مطلب گفت: در شرايطي كه ما به استقلال رسيديم و استقلال ما با وابستگي‌هاي سياسي تهديد مي‌شد، فداكاري شركت نفت و شركت‌هاي تابعه بود كه جريان توليد و توزيع و فرآوري و صادرات نفت را سر پا نگه داشت و اين مسئله براي دشمنان ما غيرقابل باور بود. رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: دشمنان با حملات جنايتكارانه تلاش كردند ما را متوقف كنند اما زير شديدترين آتش‌ها بچه‌ها ايستادند و در تلمبه‌خانه‌ها و خارك و عرشه كشتي‌ها مقاومت كردند و دشمن را شكست دادند، چنانكه ما مديون اين ايثار و فداكاري هستيم و هرگز اين فداكاري‌ها را از ياد نمي‌بريم. وي در ادامه گفت: در عرصه نظامي ما بدون شك قوي‌ترين نيروي نظامي منطقه و يكي از قوي‌ترين نيروهاي جهان هستيم كه توانسته‌ايم جلوي ابرقدرت‌هاي شري مانند امريكا توازن برقرار و بازدارندگي ايجاد كنيم.

نقدي گفت: اين نيروي مسلح از كجا ايجاد شد؟ از مقاومت. چنانكه وقتي صدام به ما حمله كرد، عده‌اي گفتند نمي‌شود جلوي او ايستاد اما ايستاديم و مقاومت كرديم. رئيس سازمان بسيج مستضعفين اظهار داشت: اگر امروز رهبر انقلاب مي‌فرمايد اقتصاد مقاومتي، اطاعت از اين فرمان و اقدام به مقاومت چنين نتيجه‌اي خواهد داشت يعني قدرت اقتصادي برتر و بلامنازع ايجاد خواهد كرد. چنانچه به اين فرمان گوش كرده و عمل كنيم و به حرف سازشكاران گوش نكنيم و با دشمنان خدا نسازيم نتيجه مقاومت مثل نتيجه مقاومت‌هاي قبلي ميوه شيرين پيروزي است. نقدي با بيان اينكه اينها واقعيت‌هاي امروز دنيا و نتيجه مقاومت است، گفت: اينكه مقامات امريكايي براي دست دادن با مقامات ايراني التماس مي‌كنند همين است، چنانكه ما دنيا را خوب رصد نمي‌كنيم اما آنها با دقت اين كار را انجام مي‌دهند. رئيس سازمان بسيج مستضعفين اضافه كرد: در مناظره كانديداهاي‌شان 16 بار با اسم و دهها بار با ضمير نام ايران را مي‌آورند؛ كساني فكر نكنند كه زد و بند مي‌كنيم و حل مي‌شود، نه خون شهدا يقه شما را خواهد گرفت.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه با بيان اينكه امروز در آستانه يك انتخاب هستيم، گفت: عده‌اي مي‌گويند ما اقتصاد شيخ‌نشينان را داشته باشيم يعني اختيار نفت ايران را به ابرقدرت‌ها بدهيم و ماشين و هواپيماي لوكس بخريم و عده كمي از آن بهره‌مند شوند و بقيه نگاه كنند و بگويند الحمدلله در كشور ما ماشين و هواپيماي لوكس هم هست و خوش‌شان بيايد و افتخار كنند كه آن عده‌اي اندك سوار اينها مي‌شوند. نقدي توضيح داد: شيخ‌نشين‌ها شركت‌هاي چندمليتي را حاكم مي‌كنند و مي‌گويند تو ببر، كمي هم به ما بده و عده كمي هم از آن بهره‌مند مي‌شوند اما اقتصاد صنعتي پيشرفته تلاش مي‌طلبد و زحمت دارد و اعتماد به نفس و باور مي‌خواهد. وي تصريح كرد: چقدر ظالم هستند كساني كه مي‌گويند كشور ما فقط مي‌تواند در آبگوشت بزباش رقابت كند و از اين بدتر يك مقام مسئول نمي‌توانست ملت ما را تحقير كند.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن