تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805456911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه منوجان: دشمن همه گروه‌های خود را به صف کرده تا مانع گسترش اسلام شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه منوجان:دشمن همه گروه‌های خود را به صف کرده تا مانع گسترش اسلام شود
خبرگزاری فارس: دشمن همه گروه‌های خود را به صف کرده تا مانع گسترش اسلام شود
امام جمعه منوجان گفت: آمریکا با ترورها و کودتاها به ایران ضربه زده و نوع جنگ خود را تغییر داده است و همه گروه‌های خود را به صف کرده تا مانع گسترش اسلام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام امین رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه ماه بسیار با فضیلتی را پشت سرگذاشتیم، اظهار داشت: بدون شک با کوله‌بار معنویت و نعمت‌های خدایی این ماه را به پایان رسانده‌ایم و سرمایه هنگفتی در باب معنویت برای خود اندوخته‌ایم که این سرمایه نه تنها در آن دنیا بلکه در این دنیا برای انسان برکت دارد.

وی بیان داشت: شیطان بیشتر از آن که مانع از ثواب کردن ما شود ما را به گناه تشویق می‌کند، باید تلاش کنیم، اسیر وسوسه شیطان نشویم و اندوخته‌ای که در این ماه مبارک به دست آورده‌ایم از دست ندهیم.

امام جمعه منوجان با اشاره به سرمایه‌های ماه مبارک رمضان گفت: از جمله این سرمایه‌ها این است که نمازهای اول وقت و حضور در خانه خدا و این سحر‌خیزی‌ها را مجانی از دست ندهیم، نماز صبح اول وقت سرمایه بزرگ هر انسان پرهیزکار است، هر عبادتی که در این ماه انجام داده‌ایم با 80 سال عمری که وقف عبادت شده است، برابری می‌کند.

وی افزود: بنا به فرموده خداوند متعال روزه بگیرید تا سلامتی و صحت به شما برگردد، هر بلایی که سر انسان می‌آید از پرخوری است، بنابراین کم‌خوری که در این ماه به آن عادت کردیم به همین منوال ادامه دهیم، زیرا کم‌خوری موجب آسودگی و راحتی خواب می‌شود.

رضوانی با اشاره به مناسبت 21 تیر ماه روز حجاب و عفاف گفت: حجاب به عنوان یکی از ضرورت‌های دین اسلام با آفرینش انسان به وجود آمده است.

و ی ادامه داد: لباس هر انسان به منزله پرچم وجود آن است، همانند پرچم کشور که هر کسی به پرچم کشورش وفادار است و حجاب در واقع همان حجاب پوششی، فیزیکی و ظاهری هر آدم است و عفاف امر درونی هر آدم است و نتیجه عفاف این است که آدم در وجود خودش از توجه به شهوات نفسانی مصون می‌شود.

امام جمعه منوجان ابراز داشت: حجاب میوه و ثمره عفاف و پاک‌دامنی و همچنین حجاب گفتاری (از نازک کردن صدا و عشوه آمدن در برابر نامحرم) و حجاب رفتاری (از آرایش کردن در خیابان) پرهیز شود و آرایش فقط در خانه و برای همسر خود باشد.

وی تصریح کرد: حجاب نشان دهنده شخصیت هر انسان است و اگر حجاب برداشته شود، حیای جامعه از بین می‌رود و اگر حیای جامعه از بین برود، دیگر جامعه‌ای نخواهد ماند.

رضوانی با اشاره به 18 تیرماه روز ادبیات و نوجوان خاطرنشان کرد: بالاترین سرمایه هر انسانی فرزندان او هستند و ادبیات خودمان را در محور دین به کودکان خود آموزش دهیم.

وی با اشاره به کودتای آمریکا در سال 1359 عنوان کرد: آمریکا با ترورها و کودتاها به ایران ضربه زده و نوع جنگ خود را تغییر داده است و همه گروه‌ها را بسیج کرده تا مانع از گسترش اسلام شود.

این مسؤول ادامه داد: با توجه به حادثه‌ها در بغداد هر روز تعداد کشته‌ها افزایش می‌یابد و همچنین از نیروهایی که با جان خود مایه آسایش و آرامش این ملت شده‌اند، تقدیر می‌کنم.

رضوانی گفت: دشمن کور خوانده است که ملت ایران را از آرمان‌های خود دور کند و بار دیگر ملت شریف ایران در یکی از روزهای گرم و با زبان روزه نشان دادند که ملتی متحد و متعهد به آرمان‌های دینی خود هستند.

انتهای پیام/2655/ط30

95/04/18 :: 17:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن