تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820861920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه مهم سفارت ایران در آنکارا به مسافران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: توصیه مهم سفارت ایران در آنکارا به مسافران
سفارت ایران در ترکیه به هموطنان‌مان توصیه کرد که در هنگام سفر به این کشور از حضور در اماکن پر ازدحام و نامطمئن خودداری کنند.
به گزارش نامه نیوز، سفارت کشورمان در ترکیه اعلام کرده است: باتوجه به وقوع برخی حوادث ناگوار برای هموطنان، با تاکید در مورد اهمیت رعایت مقررات وضعیت فوق‌العاده در جمهوری ترکیه ، مجددا توصیه می‌شود در صورت اقامت و یا ضرورت انجام مسافرت، با دقت نظر و توجه نسبت به هشدار های نمایندگی و سرکنسولگری های جمهوری اسلامی ایران درترکیه و دستگاه های مربوط کشور میزبان، از حضور در اماکن پر ازدحام و نامطمن اکیدا خودداری کنند.
رسانه‌های ترکیه پیش‌تر خبر  داده بودند که پنجشنبه گذشته دو گردشگر ایرانی 29 و 40 ساله توسط شهروندان ترکیه‌ای به مراکز تفریحی برده شده بودند و در منطقه فاتح استانبول مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. این شهروندان ترک قصد اخاذی از دو گردشگر ایرانی داشته و از آن‌ها مبلغ بیشتری از آنچه که توافق شده بود را طلب کرده بودند که این موضوع باعث درگیری و ضرب و شتم میان آنها شد. در نتیجه این درگیری این دو گردشگر به شدت زخمی و مجروح و سپس به بیمارستان منتقل شدند که باوجود تلاش‌ها برای نجات آنها فرد 40 ساله جان خود را از دست داد.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
دیدار ظریف با نخست‌ وزیر و وزیر خارجه ترکیه
ظریف با نخست وزیر ترکیه دیدار کرد
عراقچی درباره همکاری های اقتصادی گروه 8 چه گفت؟
دیدار روحانی و اردوغان در آمریکا



۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن