تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815569709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش ۷۸ درصدی جنایت علیه مسلمانان در آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مرکز مطالعات تنفر و افراط گرایی اعلام کرد: جنایت علیه مسلمانان در آمریکا در ۲ سال اخیر ۷۸ درصد افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مرکز مطالعات تنفر و افراط گرایی اعلام کرد آمارها وحشتناک است، جرایم مربوط به تنفر مذهبی علیه مسلمانان در آمریکا بین سال 2014 و 2015 حدود 80 درصد افزایش یافته است.
بر اساس مطالعه ای که اطلاعات جمع آوری شده در 20 ایالت آمریکا را تحلیل می کند، در سال 2015 ، 196 جرایم مربوط به تنفر مذهبی ثبت شده است در حالی که در سال پیش از آن تعداد این موارد 110 مورد بوده است. به گفته نشریه لس آنجلس تایمز بیشترین افزایش در کالیفرنیا بوده است که در سال 2015 حمله ای خونین در آن روی داد. در این حمله در یک مرکز نگهداری از معلولین ذهنی در سن برناردینو نزدیک لس آنجلس تیراندازی شد. در این تیراندازی 14 نفر کشته و 21 نفر زخمی شدند. این حمله به نام گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش انجام شد.
بریان لوین مدیر اجرایی مرکز مطالعات تنفر و افراط گرایی گفت:«چند روز بعد از حمله سن برناردینو شاهد افزایش بی سابقه جرایم مربوط به تنفر مذهبی علیه مسلمانان بودیم.»
یک عامل دیگر درخواست دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای ممنوعیت ورود مسلمان به آمریکا است. پس از اظهارات این نامزد جمهوری خواه در دسامبر 2015، میزان جرایم مذکور 87/5 درصد افزایش یافت.
[ مشاهده متن کامل خبر افزایش ۷۸ درصدی جنایت علیه مسلمانان در آمریکا در شبکه خبر ]


دوشنبه ، ۱۲مهر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن