تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806776641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت شهر گلستان: یکی از حقوق خانواده رعایت عفاف و حجاب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت شهر گلستان:یکی از حقوق خانواده رعایت عفاف و حجاب است
خبرگزاری فارس: یکی از حقوق خانواده رعایت عفاف و حجاب است
امام جمعه شهر گلستان گفت: یکی از حقوق خانواده رعایت عفاف و حجاب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جواد گوهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلستان اظهار کرد: خودم و شما را به رعایت تقوای الهی دعوت می‌کنم، چراکه تنها راه حل بشر برای نجات از مشکلات است. امام جمعه موقت شهر گلستان بیان کرد: یکی از حقوق خانواده رعایت عفاف و حجاب است، نخستین جامعه‌ای که هر فرد مسلمان در آن قدم به دنیا می‌گذارد خانواده است. وی تصریح کرد: این خانواده‌ها شهرها و جامعه را تشکیل می‌دهند همچون آبراه‌ها که به دریا می‌ریزند و اگر این آبراه‌ها زلال باشند دریا نیز زلال می‌شود، اگر حقوق این جامعه را رعایت کنیم شهرمان سالم خواهد بود.

صفایی خاطرنشان کرد: از جمله حقوقی که بر افراد واجب است بحث عفاف و حجاب است و باید رعایت شود.

امام جمعه موقت شهر گلستان گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید گرامی‌ترین انسان نزد پروردگار کسی است که پرهیزگار باشد. وی اظهار کرد: خود را در برابر نامحرم بپوشاند، لازم است انسان حجاب و عفاف را حفظ کند، نه تنها لباس بلکه انسان باید حجاب چشم نیز داشته باشد. صفایی بیان کرد: حتی بالاتر از این‌ها انسان حجاب گفتاری و رفتاری خود را در جامعه حفظ کند و مراقب صحبت‌های خود باشد.

امام جمعه موقت شهر گلستان تصریح کرد: اگر ما آموزه‌های دینی را ببینیم از امام صادق(ع) روایت است از خصوصیات شیعیان رعایت حجاب و عفاف است و اینکه مواظب هوای نفس خود باشد.

وی خاطرنشان کرد: اسلام برای اجرای عفاف و حجاب امر به ازدواج کرده است.

صفایی گفت: راه ترویج حجاب این است که فرهنگ‌سازی شود آن هم از کودکی نگوییم چون کودک است می‌تواند بدون چادر باشد، باید از همان کودکی به فرزندان حفظ حجاب را آموزش داد و الگوهای حجاب همچون حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) به افراد شناساند.

امام جمعه موقت شهر گلستان اظهار کرد: در امر احیای امر به معروف باید در جامعه فرهنگ‌سازی کرد و من از بانوانی که امروز در امر راهپیمایی شرکت کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در امر تقوا و پرهیزکاری که توصیه‌های بسیاری درباره ان شده است، از امیرالمؤمنین(ع) روایت است که اگر انسان پرهیزکاری را رعایت کند در امر زندگی خود گشایش‌هایی خواهد داشت.

صفایی تصریح کرد: ماه رمضان ماه رحمت نیز به سلامتی سپری شد و امیدواریم این عبادات قبول درگاه خداوند باشد؛ عید فطر را نیز خدمت امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری و بزرگان دین و شما نمازگزاران تبریک می‌گویم.

امام جمعه موقت شهر گلستان خاطرنشان کرد: هدف از فلسفه ماه رمضان این است که انسان مراقب اعضا و جوارح بدنش باشد و دقت بیش‌تری داشته باشد در طول سال نیز این اثر انس با خداوند و دعا و نیایش را حفظ کند.

وی گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز در خطبه‌های عید فطر ذکر کردند ماه رمضان سالمی داشتیم و اگر در رسانه‌ها و شبکه‌ها نگاه کنید می‌بیند دشمنان سعی بر این داشتند تا به مسلمانان ضربه بزنند که توطئه آنها خنثی شد و در آرامش و امنیت این ماه را گذراندیم.

صفایی اظهار کرد: در بعضی از این کشورهای اسلامی در کشورهای دیگر اقداماتی را دیدید که باعث کشته شدن انسان‌های بسیاری شد همانند شب گذشته در شهر بلد در اطراف سامرا که اقدامات تروریستی باعث شهید شدن افرادی شد.

امام جمعه موقت شهر گلستان بیان کرد: 18 تیر در سال 1359 کشف توطئه آمریکا در پایگاه هوایی نوژه است که به نام کودتای نافرجام نقاب معروف شده است و با تلاش دشمنان اسلام در کشور ما خواهان از بین بردن نظام نوپای اسلامی کشورمان بودند که با قیام مردم به رهبریت امام خمینی(ره) خنثی شد.

وی تصریح کرد: 21 تیر مصادف با ورود سفیر اباعبدالله(ع) حضرت مسلم به شهر کوفه در پی نامه‌های کوفیان به امام حسین(ع) است.

صفایی خاطرنشان کرد: همچنین 21 تیر نیز حمله جنایت‌کارانه رضاخان به مسجد گوهرشاد بود و همچنین انجام کارهایی که باعث رواج بدحجابی در جامعه بود به همین دلیل امروز روز حجاب و عفاف است.

امام جمعه موقت شهر گلستان گفت: 23 تیر ماه مصادف با 8 شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع است، در تاریخ دو بار ثبت شده است که قبور ائمه بقیع مورد جسارت قرار گرفته است. وی در پایان متذکر شد: بار اول حمله وحشیانه افراطی‌های وهابی در سال 1221 هجری قمری است که باعث تخریب مزار شد و بار دوم در سال 1344 هجری قمری که قبور همسران و دختران و بزرگان و قبر حضرت ام‌البنین(ع) مورد اهانت و جسارت و تخریب قرار می‌گیرد. انتهای پیام/3154/ی40/

95/04/18 :: 16:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن