تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815169581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض پاکستان و سودان به قانون «جاستا»


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: سفرای کشورهای پاکستان و سودان در عربستان سعودی ضمن انتقاد از قانون آمریکایی «جاستا» حمایت خود از ریاض در برابر این قانون را اعلام کردند.

 
«منظور الحق» سفیر پاکستان در عربستان سعودی با انتقاد شدید از قانون آمریکایی «جاستا» علیه ریاض، گفت: صدور قوانین داخلی برای تحت تعقیب قرار گرفتن دولتها در خارج از مرزها نوعی هرج و مرج را به وجود می آورد.

بر اساس این گزارش، وی همچنین اظهار داشت: قانون آمریکایی «جاستا» در شرایطی تصویب شد که دولت های مختلف به شدت به نزدیکی، تفاهم و همکاری با یکدیگر احتیاج دارند.

از سوی دیگر، «عبدالباسط السنوسی» سفیر سودان در عربستان سعودی نیز با انتقاد از «جاستا» گفت: این اقدام علاوه بر اینکه نوعی رویگردانی آمریکا از تحقق عدل و عدالت بین‌المللی تلقی می شود، شیوه بازیچه قرار دادن قوانین بین المللی و به سخره گرفتن منشور سازمان ملل متحد را نیز ترویج می کند.

این اعتراض ها در حالی انجام می شود که عربستان و سودان از جمله کشورهایی هستند که از عربستان سعودی کمک های مالی دریافت می کنند.

گفتنی است، قانون «جاستا» چندی پیش در مجلس سنای ایالات متحده آمریکا به تصویب رسید. به موجب این قانون، خانواده های قربانیان حادثه ۱۱ سپتامبر می توانند از عوامل این حادثه ـ عربستان سعودی ـ شکایت کنند.

پیشتر نیز مصر، قطر، امارات، بحرین و برخی دیگر از کشورهای حوزه خلیج فارس از عربستان سعودی در برابر قانون «جاستا» حمایت کرده بودند.






۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن