تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده ناجا: هزينه ارتکاب جرم بايد افزايش يابد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرمانده ناجا: هزينه ارتکاب جرم بايد افزايش يابد
فرمانده نيروي انتظامي بر ضرورت توجه به بالا بردن هزينه جرم تأكيد كرد و گفت: مجرمان از برخوردهاي انتظامي، قضايي و زندان رفتن واهمه‌اي ندارند.


سردار حسين اشتري در سيزدهمين همايش دادستان‌هاي سراسر كشور به جلسه‌چند ساعته‌اش با رهبر انقلاب اشاره كرد و گفت: طلاق، اعتياد، حاشيه‌نشيني و موضوعات اخلاقي مهم‌ترين معضلات و آسيب‌هاي اجتماعي هستند و ايشان در اين جلسات فرمودند 20 سال براي انجام اين اقدامات عقب هستيم.  وي ادامه داد: آسيب‌شناسي‌هاي انجام شده، كاربردي نبود و بايد درباره اين موضوع كارگروه‌هايي با حضور انديشمندان و متخصصان اين حوزه‌ها تشكيل شود.

فرمانده ناجا با بيان اينكه اعتياد و مشتقات آن علاوه بر لطمات جبران‌ناپذير و خسارت‌هاي فراوان بر روح و روان جامعه، تأثيرات منفي را به همراه دارد، گفت: ريشه بسياري از جرائم اعتياد است كه بيش از 50 درصد سارقان خرد را افراد معتاد تشكيل مي‌دهند.

وي به برخورد مستقيم پليس با جرائم مشهود و اشرافيت مأموران در اين رابطه اشاره كرد و گفت: در اين رابطه، تحقيقات بسياري در خصوص ريشه‌يابي جرائم انجام شده است، به گونه‌اي كه بحث تأثيرات منفي اعتياد به مواد مخدر بر ديگر آسيب‌هاي اجتماعي بسيار مشهود است.
سردار اشتري گفت: امروز موادشيميايي در بازار به راحتي تهيه و نيز از طريق آموزش‌هاي اينترنتي، موادمخدر صنعتي بسيار مخرب توليد مي‌شود كه خطر آن از موادمخدر سنتي به مراتب بيشتر است، اين آسيب جديد نيازمند مقابله جدي‌تر است.

سردار اشتري با ارائه پيشنهادي براي تشكيل شوراي هماهنگي ميان مجموعه نيروي انتظامي و دادستان و رؤساي دادگستري در هر استان گفت: اين شوراها با محوريت دستگاه قضايي باید تشكيل شود و تلاش خود را براي پيشگيري از جرم و موضوعات مرتبط با آن بگذارد.  دومين پيشنهاد فرمانده ناجا، برنامه‌ريزي و هماهنگي براي افزايش هزينه جرم بود كه در اين رابطه اظهار داشت: گاهي مجرمان از برخوردهاي انتظامي، قضايي و زندان رفتن واهمه‌اي ندارند، اگر هزينه جرم را افزايش دهيم، نتايج مثبت و بازدارنده‌اي را به همراه خواهد داشت.





تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن