تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813120717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر بنیاد کودک اردبیل: ساختمان بنیاد کودک در اردبیل به زودی تکمیل و افتتاح می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر بنیاد کودک اردبیل:ساختمان بنیاد کودک در اردبیل به زودی تکمیل و افتتاح می‌شود
خبرگزاری فارس: ساختمان بنیاد کودک در اردبیل به زودی تکمیل و افتتاح می‌شود
مدیر بنیاد حمایت از کودک اردبیل گفت: ساختمان بنیاد کودک اردبیل در حال تکمیل است که به زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آن می‌شویم.

اعظم باقر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: ما در ماه مبارک رمضان و در مراسم افطاری که با حضور 250 نفر از کودکان تحت پوشش و خانواده‌های آنها برگزار کردیم از مسؤولان استانی و خیرین دعوت کرده بودیم تا مساعدت‌های خود را به این بنیاد توسعه و گسترش دهند. وی تصریح کرد: در جلسه هیأت امنای بنیاد کودک در اردبیل دانش‌آموز ممتاز معلولی که نیاز به ویلچر برقی داشته و همچنین نیازمند سرپناه بود با کمک خیرین و شهرداری اردبیل قرار شد زمین رایگان از طرف شهرداری اردبیل و هزینه ساخت آن نیز از طرف مالک جعفرزاده خیر اردبیلی پرداخت شود.



مدیر بنیاد حمایت از کودک اردبیل به رتبه‌بندی دانش‌آموزان در گروه‌های مختلف برای حمایت و پوشش کامل تحصیلی آنها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 500 نفر از کودکان مستعد و با معدل بالا که جزء خانواده‌های نیازمند هستند، تحت پوشش این بنیاد قرار گرفتند. باقرزارع افزود: ما با شناسایی دانش‌آموزان مستعد و بررسی سوابق تحصیلی و وضعیت مالی خانواده‌هایشان سعی می‌کنیم با همراهی 120 حامی و کفیلی که داریم نیاز آنها را تأمین کرده و گزارش شش ماهه نیز به کفیلان در این زمینه ارائه کنیم.



وی با بیان اینکه کودکان فاقد سرپرست در اولویت مساعدت هستند، بیان کرد: ما قصد داریم امسال شعبات اقماری بنیاد کودک را در شهرهای مختلف با اولویت شهرستان‌های پرجمعیت راه‌اندازی کنیم تا امکان ارائه خدمات به آنها فراهم آید. باقرزارع در مورد احداث ساختمان جدید بنیاد در شهرک سبلان، حوالی میدان خیرین اضافه کرد: این ساختمان با مساعدت بانک ملی با 200 میلیون تومان آغاز شد که بخشی از این تعهدات باقی است که مدیرعامل جدید بانک ملی قول دادند این تعهدات را عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: حاج مالک جعفرزاده خیر اردبیلی برای تکمیل این ساختمان 100 میلیون تومان و شرکت عمران آذرستان 100 میلیون تومان مساعد کردند تا این پروژه تکمیل شود.

مدیر بنیاد حمایت از کودک اردبیل گفت: هر چند این پروژه در یک سال گذشته تعطیل شده بود اما قرار است با همکاری مهندسان و انبوه‌سازان خیر و نیکوکار اردبیلی ساکن در تهران این پروژه تکمیل شود که تا سقف 550 میلیون تومان برای این کار اختصاص دادند. وی با قدردانی از مدیرعامل بانک ملی که قول همکاری و مساعدت و پرداخت اعتبارات باقی‌مانده را دادند، افزود: امیدواریم با تکمیل این پروژه کارگاه‌های قالیبافی برای خانواده‌های تحت پوشش این مجموعه راه‌اندازی شود تا زمینه اشتغال آنها فراهم آید. باقرزارع تصریح کرد: ما در طول سال فعالیت‌های مختلف فرهنگی، تفریحی، برنامه‌های کمک آموزشی و همچنین برنامه‌های مناسبتی از جمله آغاز سال تحصیلی، روز جهانی کودک، افطاری در ماه رمضان، اهدای عیدی و سایر فعالیت‌ها را به صورت متنوع انجام می‌دهیم که امیدواریم زمینه مساعدت و همراهی خیرین و نیکوکاران بیش از این فراهم آید.

مدیر بنیاد حمایت از کودک اردبیل اظهار کرد: با بسترهای حمایتی فراهم شده امکان ادامه تحصیل دانش‌آموزان مستعد فراهم شده و ما نیز تلاشمان بر این است تا بتوانیم با پرداختی‌های ماهانه و دیگر حمایت‌های خیرین زمینه حرکت‌های تأثیرگذاری را فراهم آوریم. انتهای پیام/62001/چ40

95/04/17 :: 14:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن