تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 19 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1827617372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مد Horde بازی Gears of War 4 یک دفاع از قلعه‌ی فوق‌العاده خشن است


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:  

مد Horde بازی Gears of War 4 یک دفاع از قلعه‌ی فوق‌العاده خشن است "به قلم Lucas Sullivan از وب‌سایت GamesRadar" برای یک نسل از طرفداران سبک شوتر بر روی کنسول، مد Horde بازی Gears of War 2 دروازه‌ای برای ورود به دنیای هیجان‌انگیز co-up محسوب می‌شد. همکاری کردن برای دفاع در مقابل سپاه دشمن، به خودی خود لحظاتی خلق می‌کرد که در یاد  می‌ماند، مانند پیدا کردن بهترین راه برای نابودی کامل یک موج حمله‌ی دشمن و یا زدن به قلب سپاه هیولاها برای بدست آوردن پیروزی؛ بعد از فقدان این مد در Gears of War: Judgment، حالا این مد دوست‌داشتنی به Gears of War 4 برگشته است. اساس کار همان چیزی است که به یاد می‌آورید: 5 بازیکن در مقابل 50 موج حمله که به مرور سخت‌تر می‌شوند. با این وجود تعدادی تفاوت اساسی در این مد جدید که سازندگان آن را Horde 3.0 نامیده‌اند وجود دارد. می توان گفت این مد Horde می‌تواند اولین بازی شوتر در سبک دفاع از قلعه با درجه‌بندی M (مناسب برای افراد بالای 17 سال) باشد.  در ادامه‌ی اتفاقات Gears 3، موجودات موسوم به Locustsها از بازی خارج شده و جای خود را به موجودات جهش‌یافته‌ای به نام Swarm و همچنین یک ارتش Deebees (یک نام احمقانه برای ربات‌های قاتل) داده‌اند. در حین بازی نوع دشمنان تغییر می‌کند و شما درست مانند Horde قبلی باید در هر 10 موج، یک باس (Boss) سخت را از پیش رو بردارید. یک سازه‌ی حیاتی قابل جابه‌جایی به نام Fabricator به بازی اضافه شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد منابع را برای ساختن وسایل دفاعی مانند سنگرها و برجک‌ها در آن دخیره کنند. اما مهمترین تغییر در این مد، یک سیستم کلاس‌بندی با 5 وظیفه‌ی تخصصی است. هر کدام از کلاس‌ها قابلیت‌های یگانه‌ای دارند که به شما اجازه می‌دهد سرباز خود را برای سبک بازی مورد نظرتان آماده کنید. طراح ارشد بخش مالتی‌پلیر GOW4، "ریان کلون" (Ryan Cleven)، جزئیاتی در مورد هر کدام از این کلاس‌ها به من داده است:

Soldier: این کلاس برگرفته از گیم‌پلی کلاسیک Gears می‌باشد که شما می‌توانید پشت موانع پناه گرفته و به هر چیزی که حرکت می‌کند شلیک نمایید. کلون می‌گوید: "این کلاس بر پایه‌ی ایده‌ی شلیک کن و پناه بگیر بنا شده است و برای شما امتیاراتی مانند ریلودهای سریع، آسیب کمتر در هنگام پناه گرفتن و دفاع با استفاده از نارنجک را به ارمغان می‌آورد." Soldier بیشترین قابلیت‌ها در میان کلاس‌های مختلف را داراست. Sniper: تیراندازی که به صورت مداوم در پی هدشات کردن موجودات بزرگتر است. همان‌طور که انتظار دارید، این کلاس در استفاده از تک‌تیرهای Longshot و یا Mbar تبحر دارد. حتی هنگامی که هیچ هدف اصلی برای تمرکز کردن بر آن وجود نداشته باشد، آن‌ها باز هم می‌توانند به کشتن ادامه دهند. کلون می‌گوید: "یکی از قابلیت‌هایی که آن‌ها می توانند با آن مجهز شوند استفاده از هدشات‌های انفجاری است. این قابلیت موجب آسیب زدن به دشمنان در یک منطقه‌ی معین می‌شود. اگر شما تک‌تیراندازی باشید که بخواهید دشمنانی را که صورت جمعی حمله می‌کنند از بین ببرید، قطعا می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید." Scout: این کلاس در نبردهای نزدیک تبحر دارد و برای کسانی که می‌خواهند در خطوط ابتدایی نبرد حضور داشته باشند و در فواصل نزدیک با هیولاها مبارزه کنند ایده‌ال است. کلون می‌گوید: "هدف اصلی Scout جمع‌کردن توان برای شارژ نمودن Fabricator است که بعدا می‌تواند توسط Engineer برای ساختن وسایل دفاعی مورد استفاده قرار گیرد." او می‌افزاید: "شما Scout را در خطوط ابتدایی نبرد دارید که می‌تواند توان جمع کرده و با استفاده از شات‌گان و یا سلاح سرد در فواصل نزدیک با دشمنان درگیر شود. ما به این کلاس بیشترین قابلیت‌های ممکن برای زنده ماندن را داده‌ایم." Engineer: یک سازنده‌ی ماهر که می‌تواند نقشه را با استفاده از سازه‌های دفاعی خود تغییر دهد و زندگی را برای هم‌تیمی‌های خود آسان‌تر کند. این کلاس می‌تواند دشمنان را در تله‌ها به دام اندازد و یا مکان‌هایی برای مسلح شدن هم‌تیمی‌های خود به وجود آورد. کلون می‌گوید: "آن‌ها برای استفاده از Fabricator تخفیف می‌گیرند و می‌توانند از ابزارهای تعمیر بهینه و موثری بهره بگیرند. آن‌ها به معنای واقعی بار اصلی ساختن بیس را بر دوش می‌کشند." Heavy: برای آن‌هایی که می‌خواهند دشمنان را به صورت جمعی با استفاده از توپخانه نابود کنند، این کلاس فوق‌العاده است. کلون می‌گوید: "این کلاس برای کسانی عالی است که عاشق انفجارهای مهیب و اسلحه‌های بزرگ هستند. آن‌ها قابلیت‌های ویژه‌ای برای استفاده از اسلحه‌های سنگین و برجک‌ها دارند."

با توجه به این که 5 بازیکن در تیم شما حضور دارند و 5 کلاس نیز برای انتخاب موجود است، توصیه می‌شود هر کس یکی از این کلاس‌ها را انتخاب کند. اما شما می‌توانید هر ترکیبی را که به نظرتان بهتر است بازی کنید. مسئله‌ی مهم این است که شما کلاسی را انتخاب کنید که با سبک بازی شما هم‌خوانی داشته باشد. کلون می‌گوید: "اگر شما با بهترین ترکیب ممکن بازی کنید اما کسی که Sniper را بازی می‌کند واقعا آن را دوست نداشته باشد، او باید حتما کلاس دیگری را انتخاب کند. بازیکنان باید کلاسی را بازی کنند که واقعا آن را دوست دارند." او معتقد است که قدرت در تنوع است. "اگر شما از یک کلاس مشخص تعداد زیادی بازیکن داشته باشید، باید بدانید واقعا چه کار می‌کنید. برای مثال اگر شما 5 نفر Sniper دارید بهتر است همه‌ی شما در نشانه‌گیری واقعا عالی باشید. با این حال یکی از اساسی‌ترین مسائل در Horde 3.0 ساختن بیس است و بدون مهندس..." کلون در این‌جا کمی مکث می‌کند و سپس ادامه می‌دهد: "اگر شما در هدشات کردن واقعا عالی هستید شاید بتوانید آن را عملی کنید. بنابراین ما منتظریم ترکیب‌های جالبی را که تیم‌ها تشکیل می‌دهند ببینیم." مهارت‌های کلاس شما با Gear Cardها پیوند خورده است. این کارت‌ها قابل ذخیره کردن هستند و خوش‌بختانه با یک بار مصرف از بین نمی‌روند. مهارت‌ها فقط توسط شما قابل استفاده هستند و اگر شما چند مهارت را برای یک دست بازی انتخاب کنید آن‌ها در طول آن بازی اعمال خواهند شد. کلون می‌گوید: "در هر دست بازی، شما باید انتخاب خودتان را انجام دهید. هر کلاس به تقریبا 10 تا 12 مهارت دسترسی دارد. در آغاز شما تنها می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و هر چه سطح کلاس شما بالاتر می‌رود می‌توانید تا 5 اسلات را باز کنید. بنابراین هر نفر می‌تواند حداکثر از 5 مهارت در یک دست از بازی استفاده کند. این بدین معنی است که با انتخاب مهارت‌ها شما می‌توانید جهت شکل‌گیری کلاس خود را تعیین کنید." Gear Cardها از طریق microtransactionها قابل دسترسی هستند که در حین بازی یا خرید بسته‌های مشخص بدست می‌آیند. شما این فرصت را در اختیار دارید که با ترکیب مهارت‌ها، تنوع فوق‌العاده‌ای به کلاس خود بدهید. کلون می‌گوید: "وقتی شما یک اسلات جدید را باز می‌کنید، این امر نحوه‌ی تفکر شما را در مورد کارت‌هایی که در اختیار دارید عوض می‌کند." 

خوش‌بختانه نقشه‌های موجود در Gears of war 4 در مدهای مختلف بازی به کار می‌روند. برای مثال این نقشه‌ها در هر دو مد رقابتی Versus و همکاری Horde قابل بازی هستند. کلون می‌گوید: "ما ابتدا نقشه‌های Versus را می‌سازیم چون آن‌ها محدودیت‌های زیادی دارند. اما چیزی که در مورد بیشتر این نقشه‌ها فهمیدیم این است که اگر آن‌ها با مد Versus هماهنگی دارند می‌توانند یک فضای نبرد عالی برای مد Horde نیز باشند. مد Versus مستلزم این است که شما نقاطی را در اختیار داشته باشید که از نظر دفاعی قوی‌تر از سایر نقاط باشند. این یک بازی شوتر مبتنی بر پناه گرفتن است، بنابراین قسمت‌هایی از نقشه باید قابل‌دفاع‌تر از سایر قسمت‌ها باشد." این بدین معنی نیست که سازندگان در مد Horde، بازیکنان را در نقشه‌های فعلی رها می‌کنند. کلون می‌گوید: "ما باید تغییراتی مانند عریض کردن دروازه‌ها یا افزایش ارتفاع سقف‌ها را در نقشه‌ها اعمال کنیم. وقتی ما تغییرات را ایجاد می‌کنیم، دو یا سه دست طول می‌کشد تا مطمئن شویم فاکتورهای موردنیاز برای مد Horde را داریم." در مد Horde راه‌های فراوانی برای تشکیل تیم، انتخاب مهارت‌ها و ساخت سازه‌های دفاعی در نقاط مختلف نقشه پیش روی شما قرار داده می‌شود. همه‌ی این کارها بدین خاطر است که بازیکنان آن طور که دوست دارند به مقابله با هر موج حمله بپردازند. کلون می‌گوید: "ما این مد را طوری ساخته‌ایم که بازیکنان هر طور که دوست دارند تجربه‌اش کنند. تعداد حالات موجود برای امتحان کردن بسیار زیاد است و برای ما بسیار مشکل و حتی غیرممکن است که همه‌ی آن‌ها را تجربه کنیم. من نمی‌توانم بیشتر از این صبر کنم تا ببینم بازیکنان چگونه با آن برخورد می‌کنند." شما می‌توانید مد Horde 3.0 را هنگام عرضه‌ی Gears of War 4 در تاریخ 11 اکتبر (20 مهر) تجربه نمایید. ترجمه: علیرضا محزون



9 مهر 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن