تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813141140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعدام يك متجاوز و 2 سارق مسلح طلافروشي شادآباد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اعدام يك متجاوز و 2 سارق مسلح طلافروشي شادآباد
آخرين عضو باند شياطين پاكدشت و دو نفر از اعضاي باند سارقان مسلح طلافروشي شادآباد سحرگاه ديروز در زندان رجايي‌شهر كرج اعدام شدند. شياطين پاكدشت چهار مرد جوان بودند که بعد از ربودن زنان به آنها تعرض می‌کردند.

اعدام يك متجاوز و 2 سارق مسلح طلافروشي شادآباد
به گزارش خبرنگار ما، عصر روز 29 مهرماه سال 88 بود كه راننده خودرويي در حال عبور از كنار كانال آب «ترك‌آباد» در حوالي شهرستان پاكدشت متوجه پيكر نيمه جان زن جواني شد و همزمان با اعلام خبر به پليس، زن جوان را به بيمارستان منتقل كرد. لحظاتي بعد تيمي از مأموران پليس در بيمارستان حاضر شدند. راننده گفت: در حال عبور بودم كه متوجه زن زخمي كنار جاده شدم. وقتي بر بالينش حاضر شدم با جملاتي بريده مدام نام سياوش را زير لب تكرار مي‌كرد.

پس از اين مأموران از زن زخمي 28 ساله كه محبوبه نام داشت، تحقيق كردند. وي در حالي كه به سختي حرف مي‌زد، گفت: چندي پيش مرد ناشناسي با تلفن همراهم تماس گرفت اما وقتي جواب دادم، گفت اشتباه گرفته است و با عذرخواهي تلفن را قطع كرد. بعد از آن بود كه مزاحمت‌هاي مرد ناشناس ادامه يافت و اصرار داشت، مرا از نزديك ببيند.

چند روز قبل با او قرار گذاشتم و خواستم دست از مزاحمت بردارد تا اينكه روز حادثه وقتي از باشگاه بيرون آمدم دوباره مرد مزاحم را ديدم. قصد داشتم از او دور شوم كه خودروی پرايدي كنارم توقف كرد و ناگهان دو مرد جوان از داخل آن بيرون آمدند و با همدستي مرد مزاحم مرا به زور به داخل ماشين كشاندند و راننده هم كه مرد جواني بود به سرعت از محل دور شد. آنها چاقويي زير گلويم گذاشتند و تهديد كردند، هيچ مقاومتي نكنم تا اينكه خودرو را در بيابان‌هاي اطراف نگه داشتند. وقتي متوجه نيت سياه آنها شدم با گريه و التماس خواستم مرا به خاطر شوهر و فرزندم رهايم كنند، اما گريه و التماس‌هاي من فايده‌اي نداشت و آنها تصميم شيطاني خود را گرفته بودند به همين خاطر در مقابل آنها مقاومت كردم كه يكي از آنها با چاقو ضربه‌اي به گردنم زد و بعد آنها در حالي‌كه من زخمي شده بودم، آزارم دادند و در پايان بعد از اينكه دو گوشواره، دستبند، دو عدد انگشتر و گوشي موبايلم را سرقت كردند، مرا زخمي در بيابان‌‌ رها كردند. همزمان با ادامه تحقيقات، محبوبه ۱۰ آبان ماه در بيمارستان بر اثر شدت جراحات و خونريزي تسليم مرگ شد.





در حالي كه تحقيقات براي دستگيري شياطين پرايد سوار ادامه داشت، مأموران با چندين شكايت مشابه روبه‌رو شدند كه حكايت از آن داشت سرنشينان پرايد نقره‌اي چند زن جوان ديگر را در پوشش مسافربري پس از سرقت طلاهايشان مورد آزار و اذيت قرار داده و در پايان آنها را در مكان خلوتي رها كرده‌اند.
 
يكي از شاكيان كه دختر 19 ساله‌اي بود، گفت: داخل بزرگراه ايستاده بودم تا به مامازند بروم كه خودروی پرايد نقره‌اي كنارم توقف كرد. پس از گفتن مسير راننده كه مرد جواني بود، مرا سوار كرد و كمي آن‌طرف‌تر هم دو مرد ديگر به عنوان مسافر سوار شدند. هنوز مسافت زيادي را طي نكرده بوديم كه دو مرد مسافرنما چاقويي زير گلويم گذاشتند و با تهديد سرم را به زير صندلي بردند. آنها مرا در بيابان‌هاي اطراف مورد آزار و اذيت قرار دادند و بعد از سرقت طلاهايم مرا در خياباني رها كردند.

در حالي كه هر روز به تعداد شاكيان اين پرونده افزوده مي‌شد مأموران پليس در تحقيقات تخصصي چهار مرد شيطان صفت را به نام‌هاي محمود- ۲۵ ساله، كريم- ۳۱ ساله، سياوش- ۲۷ و علي شناسايي و دستگير كردند. متهمان در بازجويي‌ها وقتي با شاكيان روبه‌رو شدند به 13 فقره آدم‌ربايي و تجاوز اعتراف كردند. كريم در بازجويي‌ها علاوه بر تجاوز به قتل محبوبه هم اعتراف كرد. چهار متهم بعد از تحقيقات تكميلي در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري محاكمه شدند. هيئت قضايي متهمان را به اعدام، حبس و شلاق محكوم كرد‌.

در حالي كه علي متهم رديف سوم در زندان به زندگي خودش پايان داده بود، دو متهم رديف اول و دوم محمود و سياوش پس از تأييد حكمشان از سوي ديوان عالي كشور اعدام شدند و كريم آخرين متهم اين باند صبح ديروز در زندان رجايي‌شهر با طناب‌دار اعدام شد. بدين ترتيب با اعدام آخرين عضو باند شياطين پاكدشت اين پرونده براي هميشه بسته شد.
     
اعدام دو عضو باند سارقان مسلح طلافروشی
ساعت 19 و 20 دقيقه شامگاه 24 دي ماه سال 92 بود كه مأموران كلانتري 151 يافت آباد از دستبرد سارقان مسلح به يك طلافروشي در خيابان شهسوار حوالي شادآباد باخبر و در محل حاضر شدند. بررسي‌ها نشان داد چند سارق نقابدار كه دو نفر از آنها مسلح به اسلحه كلاشنيكف بوده‌اند به مغازه طلافروشي كميجاني حمله كرده و پس از شليك چند تير به طرف مغازه و ايجاد رعب و وحشت حدود 4 كيلو طلا سرقت كرده و با خودروي سمند سفيد رنگي از محل به طرف بزرگراه آزادگان گريخته‌اند. پسر طلافروش در تحقيقات گفت: من و پدرم در مغازه بوديم كه خودروي سمند سفيدي جلوي مغازه توقف كرد. هنوز ثانيه‌هايي نگذشته بود كه مرد نقابداري از خودرو پياده شد و با اسلحه كلاشنيكفي كه داشت شروع به تيراندازي به طرف مغازه كرد. من و پدرم از ترس پشت گاوصندوق پناه گرفتيم و در ادامه دو مرد نقابدار ديگري كه يكي از آنها مسلح به كلاشنيكف و ديگري مسلح به تبر بزرگي بود، به طرف ويترين حمله كردند و با تبر شيشه‌ها را شكستند و حدود 4 كيلو طلا را داخل ساكي ريختند و همگي سوار خودروي سمند شدند و از محل گريختند.

پس از اين حادثه، تيمي از كارآگاهان مبارزه با سرقت‌هاي مسلحانه‌ پليس آگاهي پايتخت به دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند. مأموران در نخستين گام شماره پلاك خودروي سارقان مسلح را از سامانه پليس استعلام گرفتند كه مشخص شد خودروي سمند سفيد مدتي قبل سرقت شده و صاحب آن در اداره پليس اعلام سرقت كرده است. مأموران همچنين متوجه شدند، اعضاي باند چند روز قبل از اين حادثه، به يك طلافروشي در شهرستان جويبار دستبرد زده بودند. بررسي‌هاي اطلاعاتي مأموران حكايت از آن داشت كه دو نفر از سارقان به نام‌هاي پيمان 26 ساله و ايرج 25 ساله در شهرستان اهواز و دو نفر ديگر به نام‌هاي بهمن 41 ساله و شايان 30 ساله در تهران و عضو ديگر باند به نام صمد 25 ساله در شهر ديگر سكونت دارند. در چنين شرايطي مأموران مخفيگاه متهمان را در تهران شناسايي كردند و موفق شدند، هشتم اسفند ماه همان سال در دو عمليات جداگانه در تهران بهمن، شايان و صمد و در جاده‌اي در استان چهار محال بختياري پيمان و ايرج را كه راهي تهران بودند، دستگير كنند.

مأموران در مخفيگاه سارقان مسلح سه قبضه سلاح كلاشنيكف به همراه 9 خشاب جنگي، 270 فشنگ و يك كلت كمري با خشاب اضافه همراه دستگاه ذوب طلا كشف كردند.  اعضاي باند در بازجويي‌ها علاوه بر سرقت از طلافروشي شادآباد و شهرستان جويبار به سه فقره سرقت مسلحانه از سه طلافروشي ديگر در شهرستان‌هاي شوش و دزفول و همچنين سرقت مسلحانه خودرو در تهران اعتراف كردند. سارقان اعتراف كردند كه به مغازه‌هاي طلافروشی‌ای دستبرد مي‌زدند كه دوربين و ايمني لازم نداشته است.

متهمان پس از تحقيقات تكميلي در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامي تهران محاكمه شدند. قاضي پرونده متهمان را محارب شناخت و آنها را به اعدام محكوم كرد. مدتي بعد حكم اعدام متهمان در شعبه 41 تأييد شد تا اينكه صبح ديروز پيمان و ايرج در زندان رجايي شهر با طناب دار اعدام شدند. پرونده سه متهم ديگر براي اجراي حكم در حال سير مراحل قانوني است.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن