تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813074881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت باریک‌ترین پهپاد جهان +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ساخت باریک‌ترین پهپاد جهان +عکس
شرکت DJI که به علت ساخت پهپادهای بزرگ و پیچیده شهرت دارد، این بار محصولات کوچک و کم حجمی را عرضه کرده که از امکانات مناسبی برخوردار هستند.
آفتاب‌‌نیوز : پهپاد Mavic Pro حدود هزار دلار قیمت دارد و سرعت آن به 35 کیلومتر در ساعت می رسد. البته در صورتی که آن را در حالت ورزشی قرار دهیم این سرعت به 64 کیلومتر هم افزایش می یابد.

به گزارش پاپیولار مکانیکس، دوربین این پهپاد می تواند با دقت 4K و با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم برداری کند. کنترل از راه دور این پهپاد هدایت آن را تا فاصله حداکثر 7 کیلومتری ممکن می کند. حداکثر مدت زمان پرواز این پهپاد 27 دقیقه است و بعد از آن باید باتری این پهپاد شارژ شود.

 
 باریک‌ترین پهپاد جهان



پنج دوربین کمکی و دو حسگر صوتی در این پهپاد پیش بینی شده اند که وظیفه آنها شناسایی موانع برای جلوگیری از برخورد با آنهاست. DJI امیدوار است مردمی که قصد ندارند از پهپاد در حین مسافرت یا در زمین های مسطح بزرگ استفاده کنند از خرید چنین محصولی که نسبت به پهپادهای مشابه ارزان تر است استقبال کنند.

به گزارش فارس، این پهپاد همراه با یک پوشش 99 دلاری عرضه می شود تا در صورت برخورد احتمالی آن با موانع آسیب جدی به این محصول وارد نشود. البته شرکت سازنده می گوید احتمال برخورد پهپادهای ساخت آن با موانع کمتر از 5 درصد است.





۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن