تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813164327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر تعهدی خارج از قانون باید به تصویب مجلس برسد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: توضیحات وزیر اقتصاد نشان می‌دهد ما قوانین پولشویی و مبارزه با تروریسم را در مجلس تصویب کرده‌ایم و لازم می‌دانیم که به درستی اجرا شود. آقایان یک برنامه اقدام ارائه شده و حتماً‌ ملاحظاتی نیز در این زمینه وجود دارد و کسی که مذاکره می‌کند باید آنها را مدنظر قرار دهد.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: اصل این است که چارچوب‌های قانونی رعایت شود. بعضی از نمایندگان تذکر دادند که مرکز پژوهش‌ها گفته مجلس باید در این زمینه مصوبه داشته باشد؛ انجا که لازم است. اما نکته قابل توجه این است که وقتی قوانینی مثل مبارزه با پولشویی و مبارزه با تروریسم داریم باید بهره آنها را ببریم.

لاریجانی خطاب به طیب‌نیا گفت: شما صرفاً بر اساس این قوانین می‌توانید مذاکره کنید و نه چیز دیگر. تمام ‌آنچه که در مجلس تصویب شده باید رعایت شود و در شورای عالی پولشویی به بحث گذاشته شود. به علاوه اگر در این زمینه تعهدی خارج از قانونی که مجلس گذاشته به وجود بیاید حتماً باید از چارچوب مجلس عبور کند.

رئیس مجلس همچنین عنوان کرد: نکته‌ای هم که آقای ذوالنور گفتند حرف درستی است و وقتی حرف درستی زده می‌شود باید تمکین شود. من تأیید می‌کنم که این مسائل پیش از این در شورای عالی امنیت ملی به بحث گذاشته شده بود اما خوب بود که آقای طیب‌نیا بیشتر در این زمینه توضیح می‌دادند.

رئیس مجلس در ادامه از کمیسیون اقتصاد و مرکز پژوهش‌های مجلس خواست مسأله FATF را بررسی کند و وزیر اقتصاد نیز اقدامات انجام شده خود را به کمیسیون اقتصادی اطلاع دهد.

لاریجانی تأکید کرد: قرار ما این است که در چارچوب قوانین مصوب اقدام شود و خارج از این چارچوب عمل نشود.

۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن