تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803686574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعلل اصلاح طلبان در قبال تحرکات انتخاباتی/ حامیان روحانی چه برنامه ای برای آرای خاکستری انتخابات 96 دارند؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تعلل اصلاح طلبان در قبال تحرکات انتخاباتی/ حامیان روحانی چه برنامه ای برای آرای خاکستری انتخابات 96 دارند؟
اصلاح طلبان و حامیان دولت باید بدانند که وقت چندانی برای بررسی و تحلیل آرای مردم ندارند و اگر تعلل کنند، در آینده ای نه چندان دور نتیجه اعمال خود را خواهند دید،چرا که تصمیمات سیاسی مردم ایران را در هیچ بازه زمانی نمی شود پیشبینی کرد
به گزارش نامه نیوز، اصولگرایان تمام برنامه های خود را در همین چند مدت گذشته برای جامعه فاش کردند و تنها انتخاب یک گزینه برای کاندیداتوری در کارزار 96 را پیش روی دارند. در این میان نیز گزینه هایی همچون قالیباف، ضرغامی و حتی جلیلی مطرح هستند و چهره های اصولگرا اعلام کرده اند گزینه های فراوانی را برای بررسی و انتخاب گزینه نهایی دارند. دلخوشی کاذب از سوی دیگر جریان اصلاح طلب و حامیان روحانی با وجود نزدیکی به انتخابات گویی دل به آرای سال 92 و 94 خوش کرده اند و منتظر مانده اند تا مردم با اتکا به همان وعده ها و شعارها، به پای صندوق بیایند و رای خود را به گزینه مورد نظر آنها تقدیم کنند. بدون شک آقای روحانی و دولت وی در بسیاری از عرصه های مدیریت اجرایی به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کرده اند ولی نمی توان از به نتیجه رسیدن تمام وعده ها در این دولت سخن گفت. اهمیت آرای خاکستری درانتخابات سال 92 و همچنین 94 بسیاری از کارشناسان، پیروز اصلی میدان را کاندیدایی معرفی می کردند که بتواند رای خاکستری را به خود اختصاص دهد. صاحبان این آرای خاکستری که علاقه خاصی به جناح بازی های سیاسی نداشته و از میدان سیاست به دور هستند و با توجه به وعده هایی که کاندیداها در برنامه های خود ارایه می کنند، آنها را انتخاب و به گزینه مورد نظر رای می دهند. بدون شک جریان حامی رییس جمهور و به ویژه اصلاح طلبان باید بدانند که بسیاری از مردمی که در سال 92 به دلیل رویکرد روحانی به وی رای دادند، امروز با توجه به ناموفق بودن دولت در برخی مسائل سیاست داخلی و اقتصاد، دلخورند و میلی به تکرار رای ندارند. با توجه به همین موضوع اصلاح طلبان و حامیان دولت باید هر چه سریع تر دست به کار شده و با تشکیل کارگروه هایی، تحلیل رفتار بدنه اجتماعی را در آستانه انتخابات مورد بررسی قرار دهند و نتیجه را به مسئولان و کادر اجرایی و انتخاباتی نزدیکان روحانی ارایه کنند. متاسفانه برخی از شخصیت ها و گروه های سیاسی نزدیک به جریان اصلاحات همچنان بعد از گذشت سال ها از انتخابات سال 92 به دنبال آن هستند که حسن روحانی با کمک آنها به ریاست جمهوری رسید یا خیر! ادعایی که با نگاهی سطحی به انتخابات سال 94 و رای لیدر آنها در انتخابات ریاست مجلس به خوبی مشخص می کند باید از آن عبور کرد و به فکر راهکار رسیدن به موفقیت در انتخابات آتی بود.
اشتباه بخشی از اصلاح طلبان در سال 84 را همگان به خاطر دارند و آنها باید به گونه ای در این روزها برخورد کنند که راه 24 خرداد 92 بازهم ادامه پیدا کند در غیر این صورت مسیر سختی پیش روی آنها خواهد بود.
تغییر استراتژی جریان هایی که به رای آوری مجدد حسن روحانی برای ریاست جمهوری دوازدهم چشم دوخته اند، باید با طراحی و تنظیم برنامه هایی جدید که برگرفته از نیازهای جامعه پسابرجام است، بازی را به گونه جلو ببرند که طرفداران سال 92 همچنان پایبند به رای خود باقی بمانند. نیروی های جریان حامی دولت و به ویژه اصلاح طلبان باید برای جلوگیری از وقوع اتفاقات پیشبینی نشده مانند سال 84، برنامه های خود را به گونه ای تنظیم و ارایه کنند که مورد قبول همه لایه های جامعه واقع شود. توسعه سیاسی، حقوق شهروندی و هزاران وعده ای که در دولت روحانی ارایه و دولت نیز کم وبیش آن را اجرایی کرد، برای بخش قابل توجهی از جامعه که بیشتر از هر موضوع دیگری به مسائل معیشتی خود اهمیت می دهند، در اولویت نیست.
از سویی دیگر اصلاح طلبان و حامیان دولت باید بدانند که وقت چندانی برای بررسی و تحلیل آرای مردم ندارند و اگر تعلل کنند، در آینده ای نه چندان دور نتیجه اعمال خود را خواهند دید، چرا که تصمیمات سیاسی مردم ایران را در هیچ بازه زمانی نمی شود پیشبینی کرد.



۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن