تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798743050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین اماکن دنیا برای دیدن غروب


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: جام جم آنلاین - ترجمه بهرام افتخاری: در پایان روز هنگامی که خورشید پایین می آید تا آهسته آهسته جایش را به ماه دهد می توان شاهد یکی از زیباترین پدیده های طبیعی بود. با اینکه روند این پدیده همواره یکسان است اما مشاهده غروب در برخی از اماکن جهان به اندازه ای بدیع است که بیننده را به دنیایی دیگر می برد.


در این گزارش تصویری 10 مکان مختلف در جهان را انتخاب کرده ایم که مشاهده غروب برای بیننده ای که در این اماکن حضور دارد می تواند رویایی و خیال انگیز باشد.

1 - تاج محل ، هند. بهترین زمان برای بازدید از بنای با شکوه تاج محل در شهر آگرا هند هنگام فرا رسیدن شب است. هنگام آغاز غروب، انوار خورشید گویی با معماری عمارت بازی کرده و بر سطح مرمر سفید به رقص در می آیند.

 
 
بهترین اماکن دنیا برای دیدن غروب


 

2 - روستای اوئیا ، یونان. روستای کوچک اوئیا بر فراز تپه ای در جزیره سانتورین یونان واقع در دریای اژه یکی از نقاطی است که هنگام غروب حالتی رمانتیک و جادویی به خود می گیرد.

 
 
بهترین اماکن دنیا برای دیدن غروب

 

3 - معبد تاناه لوت ، اندونزی. معبد تاناه لوت روی صخره ای اندکی دورتر از مرکز جزیره بالی اندونزی قرار دارد . این معبد نگهبان دریا و الهه های آن است. مشاهده غروب از این مکان واقعا دلپذیر است به ویژه هنگامی که انوار خورشید بر سطح امواجی که به ساحل می رسند ، می درخشند.

 
 
بهترین اماکن دنیا برای دیدن غروب

 

4 - دنور ، کلورادو. با اینکه بتن و غروب چندان تناسبی با هم ندارند اما شهر دنور در ایالت کلورادو آمریکا از این قاعده مستثنی است. شهر دنور چشم انداز بدیعی به روی کوهستان های راکی دارد. هنگامی که خورشید در پس کوهستان پنهان می شود ، انوار آن در میان آسمان خراش های مرکز شهر دنور لانه می کنند.

 
 
بهترین اماکن دنیا برای دیدن غروب

 

5 - ماسایی مارا ، کنیا. پارک ملی حیات وحش ماسایی مارا مشهورترین و پر بازدید ترین پارک ملی کنیا است. این پارک در میان سایر پارک های ملی جهان نیز جزو بهترین ها است.ماسایی مارا دارای آب و هوایی مرطوب است که باعث می شود آسمان به رنگ های متنوعی درآید.
 
مشاهده غروب آفریقایی مانند کشف طبیعت از زاویه ای دیگر است. خورشید که تا نیمه در میان ابرها پنهان شده است درخششی خیال انگیز دارد که ماسایی مارا را در بر می گیرد.

 
 
بهترین اماکن دنیا برای دیدن غروب

 

6 - مجمع الجزایر مالدیو. مجمع الجزایر کوچک مالدیو در قلب اقیانوس هند را می توان آرمانی توصیف کرد. طبیعت غنی این مجمع الجزایر شامل زیباترین سواحل جهان است و در این سواحل می توان شاهد غروب باشکوه خورشید بود. انوار گرم خورشید با رنگ شفاف فیروزه ای آب منظره ای بدیع را پدید می آورد گویی بیننده در جهانی خارج از زمان به سر برده و آرامشی مطلق را تجربه می کند.

 
 
بهترین اماکن دنیا برای دیدن غروب

 

7 - کیپ نورد ، نروژ. در منتهی الیه شمال نروژ در نزدیکی قطب شمال منطقه ای جادویی به نام کیپ نورد ( کیپ شمال) قرار دارد که خورشید در این منطقه منظره ای منحصربفرد را به بینندگان هدیه می دهد.با اینکه خورشید در کیپ نورد در طول سال کمتر خود را نشان داده و تقریبا هرگز در زمستان دیده نمی شود اما هنگامی که نمایان می شود، نمایشی منحصربفردی را ارائه می دهد: خورشید نیمه شب.
 
این پدیده آب و هوایی احساس یک غروب طولانی را در بیننده ایجاد می کند که تجربه ای فراموش نشدنی است.

 
 
بهترین اماکن دنیا برای دیدن غروب

 

8 - آمستردام ، هلند. برای تحسین منظره ای دل انگیز از غروب حتما لازم نیست به نقطه ای دورافتاده رفت. شهر آمستردام هلند با آبراهه های بیشمارش مشهور به ونیز کوچک یا ونیز شمال یکی از رمانتیک ترین شهر های قاره اروپا برای مشاهده یک غروب تحسین برانگیز است.

 
 
بهترین اماکن دنیا برای دیدن غروب

 

9 - رد راک کانیون ، نوادا. منطقه رد راک کانیون در ایالت نوادا در فاصله 20 کیلومتری غرب شهر لاس وگاس به دلیل صخره های ماسه سنگی اش هنگام غروب آفتاب جلوه ای استثنایی دارد.

 
 
بهترین اماکن دنیا برای دیدن غروب

 

10 - استون هنج ، بریتانیا. استون هنج یک سایت ماقبل تاریخ در بریتانیا است که رازهای بسیاری را در دل خود پنهان کرده است. افسانه های زیادی در مورد منشا استون هنج رواج دارند اما آنچه که مسلم است منظره غروب خورشید بر فراز دشتی سرسبز که این سایت باستانی بر آن اشراف دارد و نیز خود این مکان مانند سفری در زمان، خیال انگیز است.
 

بهترین اماکن دنیا برای دیدن غروب
 






۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن