تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819868362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری آبدارچی با کلاهبرداری 2 میلیاردی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری میزان: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری یک جاعل خبر داد که مبلغ 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ سرهنگ یدالله حسن پور افزود: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری پرونده ای از کلانتری 13 شهر کرمان به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد.

وی بیان کرد: از این رو کارآگاهان پلیس کرمان تحقیقات خود را آغاز کردند و در گفت و گو با یکی از شاکیان به این نتیجه رسیدند که فردی با جعل امضا اقدام به کلاهبرداری کرده است.

وی گفت: شاکی مدعی شد خانم متهم که آبدارچی یک شرکت انبوه سازی است با جعل امضای مدیرعامل و واگذاری اوراق مسکن، اخذ وجه از شهروندان و همچنین دادن وعده که آنها را در اولویت واگذاری آپارتمان قرار می دهد، دست به کلاهبرداری زده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

وی گفت: زن کلاهبردار که با جعل امضا دست به اقدامات مجرمانه می زد به 17 فقره کلاهبرداری به مبلغ 2 میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ حسن پور از شهروندان خواست از اعتماد بی جا به افراد ناشناس که از موقعیت شغلی آنها بی اطلاع هستید خودداری و در انجام معاملات ملکی از مراجع قانونی استعلام کنند.




۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن