تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815515552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كف‌زني با لهجه عربي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كف‌زني با لهجه عربي
بسياري از پرونده‌هاي سرقت و كلاهبرداري به خاطر اعتماد بي‌جاي شهروندان تشكيل مي‌شود.


مرد جواني كه متهم است با معرفي خود به عنوان گردشگر عرب شهروندان را فريب می‌داد و به شيوه كف‌زني، پول آنها را سرقت مي‌كرد، به دام پليس افتاد.
به گزارش خبرنگار ما، 25 ارديبهشت‌ماه بود كه مردي وارد كلانتري شهرك‌قدس شد و پليس را از ماجراي سرقت پول‌هايش با خبر كرد. او گفت: ساعت 10 صبح از بانكي در همين نزديكي مقدار زيادي پول نقد گرفتم و به طرف خودرو‌ام كه كنار خيابان پارك كرده بودم، رفتم. همان لحظه يك خودروي سمند نقره‌اي كنارم توقف كرد. به جز راننده كه مردي جوان بود دو فرد سالخورده در صندلي عقب نشسته بودند. راننده پياده شد و به طرفم آمد. او با لهجه عربي شروع به حرف زدن كرد. بعد دسته‌اي اسكناس عربي به من نشان داد و خواست پول‌هاي عربي را با اسكناس ايراني عوض كنم. من هم به آن مرد اعتماد كردم و بسته‌هاي پولي را كه گرفته بودم، در اختيارش گذاشتم. او بعد از وارسي پول‌ها آنها را به من برگرداند و بعد سوار خودروي سمند و از محل دور شد.

وقتي به خانه‌ام رفتم و پول‌ها را شمردم، فهميدم كه 3 ميليون تومان از چك‌پول‌هايم كم است. آنجا بود كه متوجه شدم آن مرد پول‌هايم را سرقت كرده است.  وقتي پرونده در اختيار كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي قرار گرفت، مأموران راهي محل حادثه شدند و بعد از بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته يكي از ساختمان‌ها، شماره پلاك خودروي سمند به شماره انتظامي ايران 68 / *** ي 75 را به دست آوردند. تحقيقات بعدي پليس نشان داد كه مالك سمند زني به نام زهرا و از طايفه فيوج است. از آنجا كه شيوه كف‌زني يكي از شگردهاي مجرمان طايفه فيوج است، بررسي‌ها در اين‌باره ادامه پيدا كرد. كارآگاهان با بررسي سوابق مجرمان سابقه‌دار اين طايفه متهم 32 ساله‌اي را كه رضا. س نام داشت شناسايي كردند. در بررسي‌هاي بعدي هم مشخص شد كه رضا از بستگان مالك خودروي سمند است.

در شاخه ديگري از تحقيقات مخفيگاه رضا در فلكه پنجم شهرستان فرديس كرج شناسايي شد، اما معلوم شد كه او به ندرت به آن محل رفت و آمد دارد. پس از آن بود كه محل تحت‌نظارت نامحسوس پليس قرار‌گرفت تا اينكه 23 شهريورماه از سوي مأموران پليس غافلگير و بازداشت شد.

او در اولين بازجويي‌ها به سرقت از شاكي و سرقت‌هاي مشابه در پوشش اتباع خارجي در مناطق شمال و شمال‌غرب تهران به ويژه شهرك قدس (غرب)، سعادت‌آباد و جنت‌آباد اعتراف كرد. رضا گفت: در بيشتر سرقت‌ها دو همدست سالخورده‌ام را براي جلب اعتماد مردم و فريب آنها همراه مي‌بردم.
سرهنگ كارآگاه سعدالله گزافي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم اصلي پرونده (رضا. س) از سوي قاضي صادر شده است، بنابراين شاكيان براي پيگيري شكايت خود به نشاني پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ در منطقه جنت‌آباد شمالي – خيابان شاهين شمالي مراجعه کنند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن