تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821022188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد قیمت در بازار نفت خام


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نفت خام پایه آمریکا، برنت و اوپک امروز با افزایش قیمت معامله شدند.


به گزارش «تابناک اقتصادی» امروز در بازار جهانی معاملات نفت خام، هر بشکه نفت خام پایه آمریکا WTI با افزایش 2 سنت نسبت به آخرین روز هفته قبل، با 44 دلار و 89 سنت قیمت گذاری شد. هر بشکه نفت خام برنت نیز با افزایش 38 سنتی نسبت به آخرین روز معاملاتی به رقم 46 دلار و 48 سنت رسید. 

همچنین هر بشکه نفت خام اوپک نیز مانند برنت و WTI با افزایش قیمت گداری شد. به طوریکه هر بشکه نفت خام اوپک در بازار جهانی با افزایش 73 سنت نسبت روز شنبه، به قیمت 43 دلار و 27 سنت معامله شد.


به گزارش «تابناک اقتصادی» به نقل بلومبرگ، نورالدین بوطرفا، وزیر انرژی الجزایر اعلام کرد: بازار نفت نسبت به نشست سه ماه‌ پیش اوپک در وضعیت به شدت بحرانی‌تری است و اعضای اوپک باید به دنبال راهی برای تقویت قیمت‌ها از طریق فریز یا کاهش تولید باشند.


جدا از عربستانی‌ها، تولیدکنندگان پیشنهاداتی را ارائه کرده‌اند. قرار است ۲۸ سپتامبر وزرای نفت اوپک مذاکراتی را در پایتخت الجزایر برگزار کنند.


بوطرفا گفت: «عربستان سعودی آماده فریز تولید در سطوح ماه ژانویه است. این یک قدم جذاب است.» عربستان سعودی در ماه آگوست روزانه ۱۰٫۶۹ میلیون بشکه نفت تولید کرده که نسبت به ماه ژانویه نزدیک به ۵۰۰ هزار بشکه در روز بیشتر بوده است. بوطرفا اعلام کرد که گروه در نظر دارد تا مجموع تولید خود را یک میلیون بشکه در روز کاهش دهد.



۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن