تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798641841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنز؛ پرسش مهر و چند پرسش دیگر...!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: سوشیانس شجاعی‌فرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در روزنامه شهروند نوشت:

ما الان سه روز است دلپیچه گرفته‌ایم که برای شروع‌ سال تحصیلی و اول مهر کدام روز باید ویژه‌نامه برویم؟! برای همین هم ٣١ شهریور، هم اول مهر و هم امروز مطلب و کارتون گذاشتیم برایتان که خاطرات تلخ دوران تحصیل برای قدیمی‌ها تداعی شود و با بچه مدرسه‌ای‌های امروز و دانشجوها، ابراز همدردی کرده باشیم!

همان‌طور که درمطلب همکار عزیزم آیدین بسیار سریع (تکراری‌ترین شوخی با اسمش!) خواندید، آقای روحانی درباره ریشه خشونت و شیوه مبارزه با آن از دانش‌آموزان پرسیده بود. خب آخر نیم‌وجب بچه آن هم نسل جدید که توی بیمارستان خصوصی سزارین شده و داخل بهترین پوشک گلاب به رویتان کرده و پاستیل و ام‌اند ام و بستنی ایتالیایی‌ کوفت می‌کرده... -ببخشید یک لحظه یاد موشکباران و مدرسه دولتی و کیم و نوشمک افتادم، اعصابم قاطی شد!- عرض می‌کردم از این فسقل بچه باید بپرسید پدر و مادر شما چطوری مقابل خشونت شما ایستادگی کنند؟! بنابر این ما این پرسش را بین دانشگاهیان و دانشجوهای عزیز بردیم تا آنها بگویند ریشه خشونت در منطقه ما کجاست و چطوری باید خود را از آن برهانیم! (نه واقعا بچه سوم دبستان برهانیم توی دهانش می‌چرخد؟!)

پارمیدا فرمان فرما دانشجوی‌ سال دوم هنر و معماری: خشونت و خشن بودن لزوما چیز بدی نیست، بستگی به موقعیتش دارد! ولی برای رهانیدن، می‌تونید شماره‌تون‌رو عوض کنید!

ماهان پدیده‌زاده، ترم اولی کشاورزی: خشونت؟! آخه از دانشجوی کشاورزی درباره خشونت سوال می‌کنند؟! شما ریشه خشونت را در اتاق حراست دانشگاه و انجمن‌های دموکراتیک دانشگاه و سلف و روی چمن‌های دانشگاه خشک‌کن، صلح و دوستی با عربستان و یمن و ترکیه پیشکش! ضمنا من از کشاورزی انصراف دادم! می‌خوام برم سربازی!

مقداد تلفن دوست، عضو نهادهای دموکراتیک دانشکده: ریشه خشونت در دل سفارتخانه‌هایی است که ما رفتیم داخلش و تلفن‌های خوبی هم داشتند!

مصطفی حسینی: طرفداران واقعی صلح و آشتی عدد ٤ و طرفداران خشونت عدد ٦ رو به سامانه پیامکی ما بفرستند، همین الان موبایل‌هاتون رو بگیرید دستتون، موبایل‌هاتون دستتانه؟! خب حالا عدد ٤ یا عدد ٦ رو بفرستید!

دکتر محمود نارمکی در سالن خالی امتحانات: ما با چاقوی دسته زنجانمون صلح و صفا و صمیمیت رو بین همه کشورها، گسترش می‌دیم، کسانی که دنبال صلح نیستند، یک مشت خار و خاشاک هستند، اینها کی چی هستند؟! اینها چی کی هستند اصلا؟! ما برای صلح جهانی درفصل بهار، همه اینها را زیر پا له خواهیم کرد... آخی... چقدر دلم برای سخنرانی واسه صندلی‌ها تنگ شده بود!
 
سنگ قبر استاد ایرج افشار ایران‌شناس و پدر کتاب‌شناسی را دزدیده‌اند! یعنی کی دزدیده؟! ایرج افشار نه مرتضی پاشایی بود، نه محمدعلی فردین! ایرج افشار پژوهشگر بود! طرف که سنگ را دزدیده، یا اهل مطالعه بوده! یا سنگ را برداشته که به‌عنوان یادگاری مشاهیر بفروشد! ولی ایرج افشار؟! خب این همه آدم مشهورتر! اگر آن‌قدر آدم پرتی است، امیدوارم از این سنگ به‌عنوان سنگ‌نمای خانه‌اش استفاده کند!

٥٠٠‌میلیون اکانت یاهو هک شده! از من می‌پرسید کسی که هنوز که هنوز است، دارد از یاهو استفاده می‌کند و لابد با اینترنت اکسپلورر به اینترنت می‌آید. حقش است هک شود و باید محتوای چت‌های دوران جاهلیتش هم افشا شود! من این وسط فقط نگران حساب کاربری خودم هستم که مخی که ‌سال ٢٠٠٠ داشتم می‌زدم، هنوز دارم با تلگرام به تلاشم ادامه می‌دهم! من فقط نگران این هستم که محتوای چت آن موقع ما پخش شود! همین!





۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن