تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820828893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مسابقات جام رمضان تیم‌های برتر رقابت‌های طناب‌کشی بانوان قائم‌شهر مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در مسابقات جام رمضانتیم‌های برتر رقابت‌های طناب‌کشی بانوان قائم‌شهر مشخص شدند
خبرگزاری فارس: تیم‌های برتر رقابت‌های طناب‌کشی بانوان قائم‌شهر مشخص شدند
تیم‌های عسل قادیکلای بزرگ، بانوان آریایی و جانبازان (بنیاد شهید) توانستند در مسابقات جام رمضان طناب‌کشی بانوان قائم‌شهر به‌ترتیب عناوین تیمی اول تا سوم را به‌دست آورند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، رقابت‌های طناب‌کشی جام رمضان با حضور بانوان ورزشکار قائم‌شهری در سالن ورزشی استخر شرافت برگزار شد که تیم‌های برتر این رقابت‌ها مشخص شدند.

در این دوره از مسابقات که با حضور بیش از 100 نفر از بانوان ورزشکار و استقبال پرشور تماشاگران برگزار شد، تیم‌های عسل قادیکلای بزرگ، بانوان آریایی و جانبازان (بنیاد شهید) توانستند به ترتیب عناوین تیمی اول تا سوم را به‌دست آورند.  

در آیین اختتامیه این مسابقات، رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی قائم‌شهر با مهم خواندن ورزش بانوان، گفت: تقویم ورزشی در حوزه بانوان در همه رشته‌های تحت پوشش هیأت انجمن‌های ورزشی شهرستان تا پایان سال مشخص شده و اطمینان دارم از همه برنامه‌های تعیین‌شده مانند این مسابقات استقبال چشم‌گیری از سوی بانوان قائم‌شهری به‌عمل می‌آید.  

محسن گرجی با اشاره به اهمیت استعدادیابی در همه رشته‌های زیرمجموعه، افزود: اصل را در همه رشته‌های زیرمجموعه بر اساس استعدادیابی قرار دادیم و برگزاری مسابقات را نیز به‌عنوان اصل دیگر همواره مورد نظر داریم.  

وی از حمایت‌های فرشید قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر و بانوان محترم رحمتی سرپرست کمیته طناب‌کشی بانوان و عالیشاه مسؤول برگزاری مسابقات، داوران و پزشک این دوره از مسابقات تقدیر کرد و گفت: بدون تردید با حمایت مسؤولان و تلاش ورزشکاران برگزاری این‌گونه مسابقات در قائم‌شهر تداوم پیدا می‌کند.

به گزارش فارس، در پایان این دوره از مسابقات از سوی گرجی رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی قائم‌شهر، محمدعلی شیرسوار مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قائم‌شهر و همچنین مجید عباسی و علیرضا اندرخورا از مهمانان ویژه و فعالان فرهنگی ورزشی شهرستان، احکام قهرمانی و جوایز به تیم‌های برتر اهدا شد. همچنین به قید قرعه در آیین اختتامیه این مسابقات به 20 نفر از تماشاگران نیز هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

در ادامه مشروح نتایج و عناوین افراد و تیم‌های شرکت‌کننده از نظرتان می‌گذرد. * مقام اول تیم عسل قادیکلای بزرگ نرگس عنایتی زینب نجفی نسرین پسندیده معصومه بهروزی فاطمه عنایتی ام‌البنین بهروزی * مقام دوم تیم بانوان آریایی فرشته فرجی فرشته جانعلی‌پور معصومه رحمتی محنا محسنی دنیا رحمتی نازنین رحمتی * مقام سوم تیم جانبازان (بنیاد شهید) پریسا رزاقی فاطمه زهرا حق‌پناه خدیجه ولی‌پور فاطمه ولی‌پور فاطمه حق‌شناس فاطمه ساداتی صدیقه فرشاد انتهای پیام/3141/ت40

95/04/14 :: 17:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن