تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813256571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتبار وزارت علوم برای نشریات دانشگاهی کافی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اعتبار وزارت علوم برای نشریات دانشگاهی کافی نیست
معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: وزارت علوم سالانه به منظور حمایت از نشریات، اعتباری را به دانشگاه‌ها اختصاص می‌دهد که این اعتبارات کافی نیست.

اعتبار وزارت علوم برای نشریات دانشگاهی کافی نیست
مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تامین اعتبار نشریه‌های دانشگاهی اظهار داشت: موضوع نشریات دانشگاهی بحث مهمی است و قطعا اهمیت آن از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است.


وی افزود: دانشگاه‌های کوچک به واسطه داشتن نشریات محدودتر طبیعتا مشکلات کمتری نسبت به دانشگاه‌های بزرگی همچون دانشگاه تهران با بیش از 400 نشریه دانشگاهی خواهند داشت.


سرسنگی با بیان اینکه حمایت از نشریات دانشگاهی کار دشواری است، خاطرنشان کرد: وزارت علوم و فناوری سالانه به منظور حمایت از نشریات، اعتباری را به دانشگاه‌ها اختصاص می‌دهد که قطعا میزان این اعتبارات کافی نیست.


وی تاکید کرد: شاید میزان اعتبار برای دانشگاه‌هایی که نشریه آنها محدودتر است کافی باشد، بنابراین باید تدابیر اندیشده شود تا امسال با توجه به شرایط دشوار مالی دانشگاه‌ها نگاه ویژه‌ای به موضوع نشریات دانشگاهی شود.


سرسنگی خاطر نشان کرد: وظیفه پیگیری وضعیت نشریه‌های دانشگاهی بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد است اما معمولا به حوزه وزارت علوم تحقیقات هم مربوط می‌شود.





۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن