تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816486362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زن 17 ساله قربانی شک به ارتباط داماد و مادرزن


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مرد میانسال که همسر 17 ساله خود را به قتل رسانده بود، شش سال پس از جنایت با رضایت اولیای دم آزاد می‌شود. زن نوجوان تصور می‌کرد همسر و مادرش ارتباط پنهانی دارند.
تصویر زن 17 ساله قربانی شک به ارتباط داماد و مادرزن

به گزارش جام‌جم، در این پرونده شاهین 43 ساله متهم به قتل همسر 17‌ساله‌اش به‌نام بنفشه است. 23 فروردین سال 89 بنفشه در حالی که با ضربه چاقو مجروح شده بود درخواست کمک کرد. اهالی وقتی خود را به بنفشه رساندند، در حالی که نفس‌های آخرش را می‌کشید، شوهرش را به عنوان ضارب معرفی کرد. بنفشه به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشد.

با مرگ زن 17 ساله پرونده قتلی پیش روی تیم جنایی تهران گشوده شد. ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند، بنفشه سه سال قبل و در حالی که 14 سال بیشتر نداشت با مردی 40 ساله ازدواج کرده بود. بعد از گذشت مدتی بنفشه به ارتباط شاهین و مادر خود مشکوک شده و این شروع اختلافات آنها شد. زن نوجوان و شوهرش بعد از این درگیری‌ها تصمیم گرفتند بدون طلاق، جدا از هم زندگی کنند.

تحقیقات برای دستگیری شاهین ادامه داشت تا این که یک ماه بعد او در تاکستان شناسایی و دستگیر شد. متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: به خاطر سوءظن همسرش این قتل را مرتکب شده است.

پس از تکمیل تحقیقات، شاهین در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. شاهین در این جلسه منکر اتهاماتش شد و گفت: سه سال قبل از این که با بنفشه آشنا شوم، از فیلیپین زنی را به ایران آورده بودم و در تهران از او نگهداری می‌کردم. البته من این کار را فقط به دلیل ثوابش انجام می‌دادم تا این که با مادر بنفشه آشنا شدم. از آنجا که نمی‌توانستم با زن فیلیپینی ازدواج کنم، به مادر بنفشه گفتم دختری ایرانی را برایم پیدا کند و او هم به من گفت بنفشه دخترش مورد مناسبی است. به خواستگاری بنفشه رفتم و با او ازدواج کردم. وقتی بنفشه زن من شد، 14 سال بیشتر نداشت. زندگی‌ام را که با او شروع کردم متوجه شدم او خیلی بچه است و هیچ چیز از زندگی مشترک نمی‌داند و معنی بعضی مسائل را درک نمی‌کند.
 
همسرم به جای این که اشتباه هایش را بپذیرد به من تهمت می‌زد که با مادرش رابطه دارم، در حالی‌که این‌طور نبود. ما در این سال‌ها صاحب یک فرزند شدیم. با این حال ادامه این زندگی فایده‌ای نداشت. من حق‌ و حقوق بنفشه را دادم و قرار شد از هم جدا شویم. خانه‌ای برایش اجاره کرده بودم البته هنوز از هم طلاق نگرفته ‌بودیم. بچه را هم خودم بردم. روز حادثه با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد بچه را ببیند و چند روزی با فرزند‌مان باشد. من هم قبول کردم و بچه را به تهران آوردم. بچه را به بنفشه دادم و دوباره به تاکستان برگشتم. سر شب بود که بنفشه تماس گرفت و گفت دیگر حوصله بچه را ندارد و از من خواست او را تحویل بگیرم. من هم دوباره به تهران آمدم. بچه را از او گرفتم و برگشتم. نزدیک تاکستان بودم که خانواده بنفشه خبر دادند او کشته شده‌ است.

مادر بنفشه هم در دفاع از اتهامش گفت: من رابطه‌ای با دامادم نداشتم. چون شوهرم بدبین بود از او جدا شدم. شوهرم همیشه به من تهمت می‌زد به همین خاطر بنفشه گمان می‌کرد من با دامادم در ارتباط هستم.

قضات دادگاه پس از رسیدگی به پرونده، شاهین را به درخواست پدر همسرش به قصاص و شلاق محکوم کردند. مادر بنفشه هم به سه سال زندان و 99ضربه شلاق محکوم شد.

حکم در شعبه 27دیوان عالی کشور مهر تائید خورده بود که شاهین توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را کسب کند.

به این ترتیب در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران از جنبه عمومی جرم محاکمه و طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی به شش سال و پنج ماه زندان محکوم شد. این مرد پس از صدور رای، نامه تسلیم به رای را به دادگاه ارائه کرد و بزودی آزاد می‌شود.



۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن