تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820303718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پراید آتش گرفت ۴نفر زنده زنده سوختند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پراید آتش گرفت ۴نفر زنده زنده سوختند
پراید آتش گرفت ۴نفر زنده زنده سوختند حادثه دلخراش برای یک خودرو پراید در جاده شوشتر اهواز منجر به آتش سوزی و کشته شدن ۴ سرنشین خودرو شد و شدت حادثه به گونه ای بوده که احراز هویت جان باختگان میسر نیست.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ شامگاه جمعه یک دستگاه خودروزی پراید در جاده شوشتر اهواز پس از برخورد با گاردریل جاده دچار حریق شد.خودروی پراید پس از ازدست دادن کنترل توسط راننده به تیر برق نیز برخورد می‌کند و 4سرنشین آن در اثر آتش سوزی خودرو در اتش سوختند و جان دادند.مسئول اطلاع رسانی اورژانس خوزستان در زمینه این حادثه دلخراش اظهارداشت: شب گذشته در حالی این حادثه که رخ داد که به محض اطلاع عوامل اورژانس آمبولانس در محل حاضر شد که متاسفانه به دلیل شدت حریق قبل از رسیدن تیم اورژانس تمامی سرنشینان خودروی پراید جان دادند.رضا رفیعی گفت: به دلیل شدت حادثه هویت هیچ کدام از جانباختگان تا این لحظه مشخص نیست و پلیس راهور خوزستان با استعلام خودرو مربوطه هویت مالک را مشخص می‌کند.وی افزود: اجساد این 4 متوفا برای پیگیری‌های بعدی تا حصول نتیجه و احراز هویت به پزشکی قانونی تحویل می‌شود.به گزارش تسنیم محور شوشتر اهواز به دلیل تردد بالای خودروها در ایام تعطیل و به ویژه جمعه شبها همواره با حوادث این چنینی روبرو بوده است به گونه ای که در سال گذشته نیز یکی از اصحاب رسانه خوزستان به همراه خانواده حود در همین جاده و با خودرو پراید دچار حادثه شدند و جان خود ار از دست داد.

منبع: تسنیم


95/7/3 - 07:33 - 2016-9-24 07:33:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن